OurFashion

Napi Kedvenc - Maison Margiela féle lakberendezés

2009.április.22. 12:19

*Bianka*

8 komment

A divat mellett a másik nagy gyengém a lakberendezés, a Vogue és a Room magazin mellett itt hever a földön a Wohnen und Garten, az Elle Decor és társaik is. Kedvenc stílusomat eddig sehol nem láttam konkrétan kirajzolódni, de most Maison Margiela Milánóban a Nemzetközi Bútor és Design kiállításon álomlakásom darabjaival rendezte be standját. Fehér és szürke koptatott bútorok, ötletes kiegészítők, találó plakátok. Egyszerűen imádom! Szeretnék a szürke, kopott, kissé recsegő hajópadlón végigslisszanni egy mamuszban a kakaómmal és belehuppani a hófehér pihepuha kanapéba.

Számomra ez szerelem volt első látásra, le a kalappal Margiela...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2009.04.22. 12:25:05

igenigenigen - az én ízlésem is ehhez közeli, letisztultság és sok fehér. viszont szerintem ezt ötletességgel (valószínűleg) kevesebb pénzből is meg lehet valósítani, mint amibe ezek a kiegészítők és bútorok kerülhetnek :)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2009.04.22. 12:41:52

valószínűleg igen, és mostanában már Magyarországon is lehet kapni ilyesmi kiegészítőket elvétve és az ecseri is rejteget kincseket... :) úgyhogy van remény!

macimez 2009.04.22. 14:46:55

kicsit több színnel

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2009.04.22. 16:28:03

Nem rossz, de számomra nem elég otthonos.

szivárványbaba 2009.04.22. 20:47:40

ez valami gyünyürű. én még keresem az igazit. már láttam csomó gyönyörűséget, de én még nem igazán éreztem volna, hogy na pont ez ami kell nekem.

beryl 2009.04.22. 20:54:01

nekem az orvosi rendelő jutott róla eszembe. ha nagyon elnéző akarok lenni akkor magánorvosi rendelő

Hyden 2009.04.22. 22:17:29

Ezt gyilkos mód eltalálta. Szerintem nagyon jó! Nekem is gyengém a lakberendezés, és ez már megközelíti az álmaim lakásáról alkotott képet. Elle dekor-ról jutott eszembe Anh Tuan lakása. Pár számmal ezelőtt volt a lapban, nekem nagyon tetszett.

angyal9 2009.04.23. 07:49:21

Nekem is nagyon tetszik ez a stílus, de a saját otthonomat nem rendezném be így,
1, mert a férjem nem engedné (igényli a színeket)
2, mert kissé nyomasztó és monoton.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása