OurFashion

Napi kedvenc: Karl Lagerfeld fogyókurás tippje

2009.április.11. 14:09

fashionista

16 komment

Hogy Karl Lagerfeld szerint mi a legjobb motiváció a fogyókúrához? Íme:

Forrás: Stylefrizz

Megosztás:
16 komment

Címkék: érdekesség karl lagerfeld

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sourcherry 2009.04.11. 17:47:39

És ez teljesen igaz. Szerintem mindannyiunkkal megtörténik amikor a boltban már nyúlnék a csokiért / chipsért stb, hogy végigfut az agyadon, hogy ha most még ezt is megeszed, soha nem fog olyan jól állni az nagyon dögös farmershort ahogy kellene..
( Most még húsvét, vendégség, süti, aztán bikini- diéta... és az elhatátozás- ez nem diéta, hanem életmód lesz. :P)

suo tempore 2009.04.11. 22:31:06

a csinos nő azért öltözködik,h megmutassa magát, a kövér azért,h eltakarja - nekem ez volt a mottóm

tény,h dagadt nőn semmi sem áll jól, saját tapasztalatból tudom :DDD

de szerencsére azoknak az időknek vége

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.04.12. 17:36:18

Én dagi vagyok és nagyon csinos,nagyon szeretem magam.Szerettem magam 58 kilósan kigyúrva,táncosként.Most 83 kilósan,formálódva hobbisportolóként.
Mikor göthös voltam,sem szerettem kivetkőzni magamból.
Abban igazad van,hogy a dagi nőn nem állnak jól a sovány lányokra tervezett ruhák.Ha valaki nagydarab akkor is lehet csinos,vonzó,ápolt és gusztusos.
....ezzel nem a fogyás ellen vagyok,mert én is küzdök rendesen,most épp orvosi segítséggel-közben persze rengeteget sportolok-,hanem azt mondom,mindenkinek szeretni kéne a testét és nem ideálokat kéne kergetnie.
Karl Lagerfeld meg elgondolkodhatna a szépségideáljain és a modelljein,mert betegesen soványak.

coco 2009.04.12. 18:08:48

@Domesticdragon: nagyon egyetértek! aki nem fogadja el a testét, az lefogyni sem tud. az meg téves elképzelés, hogy egy duci nőt zsákokba kell pakolni, hogy elfedjük a zsírpárnákat. csak az előnyös részeket kell kiemelni, lásd Queen Latifah-t...

Zsófee12 2009.04.12. 20:56:21

Lehet, hogy én fogom fel rosszul, de ha Chaneles dobozba adnák a hamburgert, meg a sültkrumplit, akkor is megenném...:)

suo tempore 2009.04.12. 21:00:51

hát én lefogytam, és csak most látom,h én is évekig áltattam magam ezzel a dumával

persze nem csontváznak kell lenni, de nagyon nem jó kövéren, az embernek gyakorlatilag nincs válsztása,h mit húzzon magára, annyira kicsi a választék, ráadásul a kövéreknek tervezett ruhák vénasszonyosak (na jó, 50-es matrónáknak vannak kitalálva), még akkor is, ha fennhangon hirdetik,h fiatalos

ja és próbáljon meg az ember bikinit kapni magára, nem fekete színben

na?

Zsófee12 2009.04.12. 21:11:06

Melyik dumával?
De amúgy olyan gáz, hogy mindig ilyen csontváz modellek lejtenek végig a kifutón, ezzel meg rossz péládt mutatnak a fiataloknak, aztán meg a sok anorexia, meg ilyenek...

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.04.13. 09:39:14

@suo tempore: arra gondolsz amit mondtam?
Amíg belebetegedtem abba,ahogy kinézek-mert volt ilyen sokáig-addig sem a fogyás,sem az élet nem ment.Az én drága Zuram és a sportbéli sikerélmények miatt élek újra,és azóta,mióta megtanítottak normálisan enni....
Ruhát lehet varratni-szerencsére én megvarrom magamnak-,nem néztek még gusztustalan kövérnek és öregasszonyosan sem festek.
Fürdőruhát meg Adidas kétrészeset vettem,mert abban tudok rendesen úszni.Még mindig jobb mint a Triumpf öregasszonykollekciója,az úszódresszekbe meg nem fér bele a cicim....Dagi vagyok egyrészesben és kétrészesben is.

suo tempore 2009.04.13. 12:06:35

nem ismerhetem az előéletedet, csak a magamét

a depresszió valóban okozhat leadhatatlan túlsúlyt, ez tény, de azt nem fogyókúrával kell orvosolni, hanem máshogy

de ha egy normál mennyiségű lelki teher van vkin, attól még le tud fogyni

mindenki kérdezi,h hogy fogytam le, de azt senki sem hallja meg, amit mondok, hogy nem koplaltam, nem salátán és jégkockán éltem, és nem sportoltam agyon magam, csupán normálisan, odafigyelve, ésszel, megválogatva...és nem 5 kilót fogytam, hanem a többszörösét, és nem évek alatt

és mindezt úgy,h sosem tudtam magam kövérként elfogadni, annak ellenére,h a környezetem, családom elfogadott kövérnek

és az ember bemagyarázhat magának bármit, de ha csinos nők veszik körül, akkoris hibaszázaléknak érzi magát, ha nem vallja be...hacsak nem vmi megvilágosodott szent (ami elég ritkán fordul elő)

ezzel csak azt akartam mondani,h az anorexia, a normális súly és táplálkozás és a kövérség három különböző dolog

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.04.13. 13:14:39

@suo tempore: ....értelek...és azt is hogy Te nem tudtad magad daginak elfogadni.Most már sikerült?
Mond csak, hogy sikerült a bravúr?
Címszavakat mondtál csak....tényleg érdekel!!!!
nálam nem a nemevés volt a gond,hanem az hogy a sport és táncosmúltamból megmaradt az igencsak tetemes étvágyam.Gyakorlatilag megazabáló voltam(2 grillcsirkét együltő helyembe,egy egész jó nagy görögdinnye,3-4 liter házitej naponta stb stb és ez egy napi kaja volt!!!!),mára már nem bírok -ha akarnék sem -ennyit enni,hála az útmutatásnak.

suo tempore 2009.04.13. 13:46:46

abból a szempontból könnyű volt,h a vércukoringadozásra nagyon érzékeny lettem, szóval semmit nem ehettem, ami azt megdobta volna (asszem van is ilyen diéta, GI a neve), de tkp bármelyik dietetikus elmeséli

továbbá max. napi 1100-1200 kalória (lehető legkevesebb szénhidrát, az is csak olyan, ami lassan szívódik fel), és 20-30 perc séta, ami meg is volt melóba járással

egyszerűen nem hiszik el,h nem éheztem (nem is éhezhetek a vércukor miatt), és nem futottam kilómétereket naponta, pedig már vagy 20 embernek elmeséltem, de csak hitetlenkednek és falják továbbra is a nokedlit, nasikat, meg a szalonnát kétpofára (persze rozskenyérrel és salátával) és nekem siránkoznak,h ezzel nem is lehet fogyni semmit

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.04.13. 14:18:35

@suo tempore: ez klafa!
olyan ez a szalonnarozskenyérrel,mint a cukrászdában habos süti után az édesítős kávé!:DDDD

suo tempore 2009.04.13. 15:00:20

fura,h az agyakban tartja magát az,h fogyni csak szenvedéssel lehet, vagy mindenféle csodaszerrel

holott csak kevesebbet kell enni és azt is egy kicsit máshogy

a túl drasztikus diéták többnyire visszaütnek, és nem is lehet őket életmódszerűen csinálni; csak pár hétig-hónapig kínozza magát az ember, alig fogy, viszont csúnyul, utána meg bezabálja az egész hűtőszekrényt, desszertnek meg a kamrát is

az sem megoldás, ha az ember vmi ételféleséget teljesen kihagy, mert pár nap után már másra sem tud gondolni, csak arra, meg hogy milyen szerencsétlen,h mindenki más ehet egy szelet kenyeret, ő meg nem

nézem a kolléganőimet, de sajnos ezekkel a szokásaikkal nem akarnak felhagyni, minden tavasszal ugyanez a játék megy

szivárványbaba 2009.04.15. 18:29:04

volt pár farmerom, ami már annyira kicsi volt rám. arra gondoltam, hogy elajánékozom másoknak, de hirtelen lefogytam és beleférek azokba a cuccokba amikbe már évek óta nem fértem :)))

szivárványbaba 2009.04.16. 14:05:05

@Zsófee12: hát furi, de hogyha ilyen dobozban árulnák a hamburgert, meg miegymást akkor én csak jobban enném. nem mintha mostanában sokat ennék. sőt egyáltalán ( najó néha néha . 3 hónaponta 2szer...)...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása