OurFashion

OurWeb - designer cuccok használtan

2009.március.29. 12:18

*Bianka*

9 komment

Hogy milyen egy tökéletes és hűséges olvasó? Olyan, mint Coco, aki lelkesen küldi nekem emailben a felfedezését, hogy designer cuccokat lehet kapni használtan egy honlapon és paypalon keresztül lehet fizetni. Majd hozzáteszi, hogy így megvehetem az első Manolomat! oh.. :)

Juhéééé! Megnézem a honlapot, és tényleg! Olcsón lehet kapni designer cuccokat, van amelyik nem is használt! Most erre a kettőre kattantam rá, amit lejebb láttok. A Marc Jacobs kéne jobban!

Szóval jó böngészést és mindenki nevében KÖSZI COCO! Kapsz egy virtuális legjobb kommentelő ajándékot!:)

HONLAP LINK

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misslissy 2009.03.29. 13:31:17

Tök jó ez az oldal!Köszi Coco!
A Marc Jacobs cipő nekem is nagyon tetszik:)!Meg az összes táska...!

vkorsi 2009.03.29. 13:38:25

és ez mind eredeti?
vagy csak én vagyok ilyenkor szkeptikus?

*Almácska* 2009.03.29. 16:17:43

fúú, egy ilyen cipőt hagytam ott egy turkálóban, mert billegett benne a lábam, pedig bírom a magassarkút :S mint a Marc Jacobs-os...

suo tempore 2009.03.29. 19:45:03

hát egyikse kéne

de ha vki meglátja ezt, visítson nekem, pls :DDD

www.eluxury.com/estore/browse/product_detail.jsp?id=12060633

suo tempore 2009.03.29. 19:46:19

ja, és fehérben is jó lesz :DD

coco 2009.03.30. 10:27:39

köszi Bianka, örülök, hogy örömet szereztem :)
@vkorsi: én ismerem a hölgyet, a lányát is, és mind eredeti, ha nekem elhiszed :) csak igazoltan eredeti termékeket vesznek át bizományban, és az értékesítést követően fizetik ki az árat az átadónak, így működik. www.encorehouston.com a bolt weboldala, a Bianka által megadott link pedig az online rendelhető termékekre mutat. Az Egyesült Államokban nem olyan alapokon működik az online és bolti kereskedés, mint itt, szigorúan szabályzott mindet, ott nem olyan gyakori a brandekkel való visszaélés.

coco 2009.03.30. 10:29:22

nem mindet, hanem minden, csak nagyon szerettem volna mielőbb válaszolni :)))

jaxxodeath (törölt) 2009.03.30. 21:05:08

virtuális second hand turi :D ötletes.
én szoktam netről rendelni de ilyen tételben már rizikós... egyszer rendeltem egy pihe-puha ugg csizmát 30ezerért, és 1számmal nagyobb lett. szóval cipőt többet nem :)

wino 2009.03.30. 22:05:46

nem tom, sztem ien cipőket a deichmanban is lehet kapni...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása