OurFashion

Emma Watson a VS magazinban

2009.március.27. 11:29

**Anna**

10 komment

Emma Watson ismét egy fantasztikus fotósorozat főszereplőjévé vált a tavasz-nyári VS magazinban. Már többször is modellé avanzsálódott, mindig olyan képeken szerepel, amik igazán különlegesek, de egy ilyen híres boszorkánytól nem is várhatunk kevesebbet. Néhány hónapja az olasz Vogue lapjain tündökölt hasonlóan különleges fotókon, mint törékeny arisztokrata hölgyemény. Ezeket a képeket Ellen von Umwerth készítette, nekem nagyon tetszik a színvilága, a hangulata és a témája is.  Sajnos Emma Watsonnál én valahogy mindig egy kis mesterkéltséget érzek, mintha nem illene bele azokba a gyönyörű ruhákba. Mintha nem is élné át leljesen, csak ráaggatták volna a szebbnél szebb darabokat. Szerencsére ennél s sorozatnál nem vette olyan komolyan felnőttesre a figurát, ez sokkal jobbat tesz neki is, és a képeknek is. Ettől föggetlenül bizonyos húzásait tényleg nem értem, hiszen egyik oldalon itt vannak ezek a fotók, igényes és szép, de máskor meg a bugyiját mutogatja, az egész világ a gyomráig beláthat...

Megosztás:
10 komment

Címkék: magazin érdekesség bugyi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2009.03.27. 20:24:26

nagyon szimpla lehet szegény, és ez átjön minden fotóján, hiába minden fotós trükk

beryl 2009.03.28. 09:01:39

hihetetlen jó képek, valami nagyszerű ez a fotós, szerintem a kiscsajjal sincs semmi gond

csajszey 2009.03.28. 12:31:03

Nekem is nagyon tetszenek a képek! :)

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.03.28. 13:43:01

Nincs ezzel a kislánnyal semmi gond,csak fiatal.Szépek a képek,gyönyörűek a ruhák,és tetszik,ha egy nőnek ilyen sötét szeme van....

vividfluxury 2009.03.28. 17:32:18

Ez a sorozat kb. olyan, mint amikor a kislányok otthon kipróbálják anyu legdurvább sminkjeit meg felveszik a ruháit. Túl gyerekfeje van ehhez a díva-szerephez, nem jó. Egyedül a pózokban van némi játékosság, amitől "frissebb" lesz az egész.

candy-girl 2009.03.28. 21:40:01

Hello! Nagyon jó a blog. Sorry, hogy offolok, de valaki nem írná le az e-bayről magyarországra rendelés menetét. Mert szeretnék rendelni és még soha nem rendeltem nemtom mennyire megbizhetó meg mit kell csinálni stb. ha vki lerja nagyonköszi előre is

Lizzy01 2009.03.29. 16:57:50

nincs a lányban semmi extra sztem...

☺Lili☺ 2009.03.29. 23:02:53

Csak ezeket a cipőket miért kellett? Meg ezt a hapit.. jáj

Eper006 2009.04.02. 17:22:02

Én se értem Emma Watsont. Marha jó lett ez a fotósorozat,ez igazán hozzá passzol!Nagyon művészi lett,de van egy-két elég gáz képe.....
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása