OurFashion

Körkérdés: Ti mit vesztek a shopping napokon?

2009.március.25. 13:07

fashionista

20 komment

Hétvégén a Joy napok, 1 hét múlva pedig kezdődik a Glamour Shopping Days- folyamatos fenyegetés a pénztárcákra, és csodálatos alkalom egy barátnős, vihogós, kávézós napra is - mert kik a legjobb divattanácsadók, ha nem ők? Én már évek óta 3 barátnőmmel (kacsintkacsint) járom a boltokat ilyenkor, hogy felfrissítsem a ruhatáramat, és persze hogy hihetetlenül jól szórakozzunk. Ugye találkozunk most is?

Ezalkalommal egy fekete bomberdzsekit, egy klasszikus trencskót, egy világosabb ceruzafarmert és tavaszi cipőket szeretnék venni. Meg persze ha valami nagyon-nagyon jó dolognak nem tudok ellenállni, az is jöhet.

shopping day
 

Ti mit fogtok vásárolni magatoknak?

 

Megosztás:
20 komment

Címkék: polyvore

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2009.03.25. 13:40:21

Van már egy kis listám, de hezitálok, hogy bevállajam-e mindet =:) Egy lacoste magasszárú tornacipő, egy magenta ballerina és farmer azért tutira kellene.

Lisanne · http://klassdsign.com/ 2009.03.25. 14:54:12

Én sajna semmit, mert a válság miatt az én pénztárcám igenis biztonságban van. :-)

De ha... akkor egy olyan világosabb, hosszított tavaszi kabát nekem is jöhetne, egy farmer szintúgy és egy kis lapos, kényelmes tavaszi cipellő. :-)

Nektek jó vásárlást és akár be is számolhatnál, hogy mit sikerült megvalósítani.

Kataa* 2009.03.25. 15:27:18

Fashionista, az a szandál nem H&M-es? Mert én is ilyet néztem ki a H&M webshopban! Hétvégén megyek a Vörösmarty téri üzletükbe, remélem Mo-n is kapható ez a pipő.
Amúgy az én listám a következő: Nike szabadidő, farmer, fehér Converse és amibe még beleszeretek menet közben:)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.03.25. 15:33:54

@Nyulesz: de bizony, h&m a szandál. Én még nem láttam itthon, de szerintem még inkább a tavaszias cuccok vannak kirakva az üzletekben, és nem a kánikularuhák.

ddevil 2009.03.25. 16:19:39

Trencskó... éééletemben nem hallottam ezt a szót (utánanéztem, hogy mi ez).

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.03.25. 17:48:38

@ddevil: a trench coat borzasztó magyarítása. a 'ballont' meg nem szeretem használni, bocsánat.

suo tempore 2009.03.25. 18:16:19

itt vidéken nincs semmiféle shoppingnap (a heti piacot nem tekinteném annak)

én még egy világos farmerre gyúrok, meg egy pulcsira, amúgy megvan minden, itt porosodik jóidő hiányában

vásárolni egyedül szeretek, vagy pasival, a "barátnők" sajnos nem jönnek be ebből a szempontból, régen rendszeresen rábeszéltek olyan holmikra, amiket vagy nem hordtam soha, vagy rosszul álltak a seggemen

azonkívül a pasival vásárolgatás további előnye,h nem csak a saját anyagi forrásaimra szímíthatok, ha vmit sürgősen a magamévá kívánnék tenni :DDDD

gioia 2009.03.25. 21:17:16

Gratulálok Fashionista, nagyon jó cuccokra vadászol!
Asszem pont ilyen színü Lancome szájfényem van nekem is, imádom...
A trencskó honnan van?
Nálam most a shoppingolás kilöve, bevásároltam már magam a nyárra és azt mondtam, hogy ennyi, elég. De nem elég, most egy Guess napszemüveg és egy gyönyörü tunika csábít...Remélem ellen tudok állni.
Mindenesetre örülnék, ha a zsákmányodat itt megmutatnád nekünk!

macimez 2009.03.25. 21:52:08

van ilyen cipő már pl a vörösmarty h&m-be én már jópárhete próbálgattam is, van még feketében meg vmi ilyen narancssárgás fura de annál imádnivalóbb színben..
én szoknyát szeretnék és pólókat, olyan mennyiségben, amennyiben csak lehet..vagyis amennyit szánnak erre a szüleim(: kár, hogy nagyrészt csak plazas boltokba jó, mert az elviselhetetlen, de talán hétköznap jobb lesz..

copykate (törölt) · http://copykate.blog.hu/ 2009.03.25. 22:02:13

nekem egy sima füzős, fehér, vászon cipő kéne.valaki valahol látott ilyet? sajna vidéken nem találtam még...

Babapiskóta (törölt) · http://www.alberletmesek.blog.hu 2009.03.25. 22:29:00

Csajok,1000 bocsi,egy kis off:Meg tudnátok nekem mondani,hogy a nevetek mellett megjelenő blog címét hol kell beállítani,hogy nekem is kiírja?fontos lenne!köszi szépen és bocsi az offért!

Kataa* 2009.03.25. 22:47:20

Jujj de jó hír! Köcce macimez! Akkor tuti mek a Vörösmartyra:) Nem emlékszel véletlenül az árára? A webshopos árból kiinuldva 10körülire saccolom... Ja és élőben is olyan szép mint a képen?:P
Copykate: sima fűzős vászoncipő sokféle van az OfficeShoes-ban. Converse, Lacoste, Cat. De láttam a H&M-ben is asszem.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.03.25. 23:20:47

@gioia: a képen a trencskó Burberry, de egy hasonló Mangot szeretnék - ez van közelebb a pénztárcámhoz
@copykate: én biztos converse-t vennék a helyedben. szerintem megyeszékhelyeken kaphatók. @Nyulesz: a kommentezéskor a szólj hozzá rész után van a felhasználó neve, és utána pedig a 'profil'. ott kell átállítani.

Olyan sokan javasoltátok, hogy komolyan fontolgatom, hogy posztolok majd a shopping napok után a zsákmányokról.

Kataa* 2009.03.26. 12:20:41

@fashionista: Szerintem ez Babapiskótának ment:)
Amúgy én is kivi lennék egy zsákmányokról szóló postra!;)

macimez 2009.03.26. 13:23:14

@Nyulesz: hát nekem nagoyn bejött, nem is nagyon akartam levenni(: azt hiszem h 7990, vagy 8990, valamelyik a kettő közül..(: de sztem csudijó(:

☺Lili☺ 2009.03.26. 15:25:16

Nahát! Ééén is évek óta 3 barinőmmel shoppingolok ilyenkor!;) Már megint cipőt fogok vadászni, meg felsőket, meg ahogy nézem csehül állok kábítós szerókkal, és már beleszerettem egy táskába is!!! Komoly stratégia kell vagy megint végem lesz! :D

copykate (törölt) · http://copykate.blog.hu/ 2009.03.26. 21:30:50

hú hát lehet fölruccanok pestre akkor h&m-ben megnézem.Converse király csak nem tudom lehet nekem van mutáns lábam ill. járásom de félév alatt szétmegy és annyi pénzért kevés ez az élettartam,de köszi az ötletet(sajna amúgy imádom a Converse csukákat) :))

ARic 2009.03.27. 08:28:56

Műbőr szandál 9ezerért?
Nálam is stop van most egy ideigbiztosan, az Aréna 20%-os napon bevásároltam.

lady20 2009.03.27. 19:54:23

Húú...én valami jó kis bőrdzsekit szeretnék már elég régóta, ugyhogy a shoppingnapot bizti kihasználom ,hogy beszerezzek egyet.;)
És szívesen fogadok ötleteket,hogy hol lehet csini , nem nagyon gagyi műbőr hatású , mégsem 100ezres kategóriásat kapni.:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása