OurFashion

Love or Hate? - MiuMiu szocializmus szagú kosara

2009.március.23. 15:23

*Bianka*

7 komment

Kiskoromban imádtam a közértbe menni, mert rajongtam az előtérben  elhelyezett hatalmas kávédarálókért. Az emberek nagy része általában rendeltetésszerűen használta az ingyen darálót - ami mára már számomra szinte a szocializmus jelképévé vált - de én csak összevissza birizgáltam és nyomkodtam, miközben a nagymamám a müanyag kosarába pakolgatta a vásárolt finomságokat. Sokszor eszembe jut ez a kép, de miután ma megláttam a MiuMiu bőr kosárkáját, még a frissen őrölt káve illatát is tisztán éreztem, hiszen ez a táska a nagymamám finomsággal teli műanyag bevásárlótáskája! Nem tudom, hogy mit gondoltak a prádánál, amikor ezt a régi beváráslókosarak ihlette bőr táskát megalkották, de nem tudom elképzelni, hogy egy épeszű ember ezért kiadjon 590 eurót. Hiszen ha nagy robbanás lenne, és igazi tavaszi-nyári alapkellékké válna ez a kiegészítő, akkor irány a padlás vagy a mama rejtett szekrénye...

Megosztás:
7 komment

Címkék: táska love or hate miumiu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2009.03.23. 18:05:47

Nem hiszem hogy hordanám, de egy kis piaci bevásárláshoz szerintem tökéletes.

jaxxodeath (törölt) 2009.03.23. 23:13:12

ugyanmár, ez tök praktikus!
a válság idején a márkaőrült hollywoodi celebek továbbra sem a divaton spórolnak majd, ebben pedig remekül lehet hazavinni a tejet és a kenyeret! XD

suo tempore 2009.03.24. 09:08:19

ebben nem lehet remekül hazavinni semmit, a füle már 1 kiló cuccnál is szétszedi az ember kezét...ez is csak egy hasznavehetetlen kacat azoknak, akik nem tudják már értelmes dolgokra kitolni a lóvét, mert mindent megvettek, ami megvehető

Eper006 2009.04.05. 22:08:52

Húúúúha......egy pillanat alatt előjöttek azok az emlékképek,amikor anyu ment vásárolni a piacra. Sajnálom,de nekem túl közel volt a rendszerváltás,még ezt nem tudtam kiheverni..........majd jó pár év múlva talán mosolygok ezen a táskán,h valaha volt(!) ilyen
Egyébként meggazdasági válság ide vagy oda,lehet attól még szépen menni vásárolni(pl mintás vagy feliratos lenszatyorral)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása