OurFashion

Tavaszi RuhaMix - variációk egy fehér farmerhez

2009.március.22. 17:48

*Bianka*

11 komment

Ma van a tavasz első napja, akik régóta ismernek ezt a dátumot nem jegyzik pontosan, hiszen csak arra figyelnek, hogy mikor veszem elő a fehér farmeromat és akkor már biztos, hogy itt a tavasz! Ez a ruhadarab számora ilyenkor alapkellék, mivel nem fagyok meg benne, de a világos színével már hírdeti, hogy lassan elkezdenek rügyezni a fák és reggel már csicseregnek a madarak. Egy fehér farmerhoz szinte bármilyen színt és stílust lehet párosítani és  így biztosan megállja a helyét az összeállításunk. Erre alapozva készítettem el nektek, sok idő alatt és nehéz munkával ezt a tavaszi ruhamixet. Minden szett alapja a fehér farmer, amit én a Pimkie honlapjáról választottam, de szerintem minden bolt polcain megtalálható márciustól. A három összeállításnál több stílusú kiegészítőt, cipőt és táskát is találhattok. (Ahol csak körülbelüli az ár, az azért van mert néhányan a honlapon is csak euróban adják meg a magyarországi árakat is.)

Jó böngészést!

UI: A macis Furla pénztárca egyben a napi kedvencem is!

1:

2:

3:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jaxxodeath (törölt) 2009.03.22. 22:06:54

az összeállítások bejönnek (legjobb az utolsó), de egyetlen cuccért se adnék ennyi pénzt! inkább megvarrom :)

suo tempore 2009.03.22. 22:11:10

nálam egy fehér tavaszi kabát, egy fehér cipő és egy halványszürke táska várja a bevetést...kell szereznem hozzá még egy világosabb kék farmert, és vmi diszkrétebb pulcsit

fehér farmert asszem soha nem vennék fel, a nadrág nálam az a dolog, amire nem szeretek figyelni egész nap

shadow_n 2009.03.22. 22:27:39

az összeállítások tetszenek, a pull and bear cipő kivételével (az a lyukacsos...), na az nekem kicsit visszataszító.
a többi minden szuper, de sajna fehér farmert én sem vennék fel sosem. egyik kedvenc "hobbim" csokival leenni magam, szóval...

LuPuS 2009.03.23. 06:35:47

Anna!

Ugyanezeket lehetne majd időnként férfi összeálításban is???

Fehér farmer :(
fehér len nadrág,fehér póló,fehér papucs munkába például

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2009.03.23. 10:14:22

A második összeállítás szerintem nem igazán lett eltalálva..
az első és az utolsó viszont jó, de inkább az utolsó :)

Soha nem vennék fel fehéret alulra, egyrész, mert nem kell hogy optikailag növeljem az alsó felem :D másrész mert megszállottan azt hinném, hogy valami van a se**emen, és nem lenne nyugtom :S :)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2009.03.23. 14:49:59

@LuPuS: Bianka a nevem, de ha lesz időm, akkor szívesen csinálok! :)

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.03.23. 17:56:42

@quika: Szia!Én elég dagi vagyok,de kedvelem a világos "aljakat",kis rafinériával nagyon csinos is lehetsz?!
Jó kísérletezést!


Jó ötletet adtál Bianka! Megyek vadászni!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gioia 2009.03.23. 19:50:23

Bianka, nem vagy egyedül a fehér farmer rajongásoddal, tavasztól öszig nálam is alap. Szuperül kombinálható, lazán, sportosan, trendin, szexin....Van egy pár a gardróbomban, pl. ballerinához vagy 10 cm sarokhoz, ált. a skinnyt kedvelem. Majdnem ugyanennyire kedvelem a fehér lennadrágot és a fehér hosszú szoknyát.
Érdekes, én tudom hordani a fehéret és még egyszer sem ettem le...

LuPuS 2009.03.24. 08:37:02

Nos Bianka!

Akkor meghajlok és elnézést friss hal vagyok erre és bambán bámulva nem figyeltem a poszt író személyét

Az én összeállításom:
CKM len nadrág
DKNY ,YSL,Armani póló
TH papucs

beryl 2009.03.24. 18:47:57

Bianka, nagyon tecc, szuperül összeraktad őket (elismerő tapsvihar)

beryl 2009.03.24. 18:53:25

izé, az SPF woman, az is a springfield, vagy valami tökmás?
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása