OurFashion

Vááá válltömés

2009.március.20. 21:38

**Anna**

11 komment

Visszatért. Megállíthatalanul és feltartóztathatatlanul közelednek a modellek a kifutó felől válltöméssel rendelkező felsőruháikban. Még az a szerencse, hogy ez nem az a régi, ami a nőkből egy hatalmas háromszöget csinál. Így sokkal finomabb és sikkesebb mint elődje, de az úszók inkább ne próbálkozzanak vele. Bár Kate Moss fintorát elnézve nem kaptam hozzá kedvet. Viszont annál inkább nagy tetszéssel és rajongással viseltetek a második képen látható Balmain kabát iránt. Annyira szép a zsinórozás és a színe. A Balmain őszi téli kollekciójának egyik alapmotívuma a válltömés, csillogós, szegecselt vagy csak egy könnyű blúz, mindent megemelnek vele. Annyi biztos, hogy nem a magyar közönségnek szánták, nem hiszek benne hogy itthon nagyon sokan fel mernék venni. Úgy néz ki benne mindenki, mintha nagyon csontos válla lenne. Na ki szeretne ilyen kiálló vállakat?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vividfluxury 2009.03.20. 21:50:30

Nekem ezek nagyon tetszenek. Eleve szeretem a szúrós, éles szögeket a ruháknál is, kár, hogy ez nekem már megint nem állna jól a 160 centimhez. Ezt is olyan csajoknak találták ki, akiken minden jól mutat. Pedig én vagyok olyan elvetemült, hogy viselném...
(Az első képen lévő bőrkabát szerelem első látásra!)

gioia 2009.03.21. 00:54:56

Ne is jöjjetek a Balmainnel! Sima farmer 1445 euró...! Örület és micsoda pofátlanság! Az online-shopban ahonnan gyakran rendelek már minden méret elfogyott, várólista van...

LuPuS 2009.03.21. 09:50:49

A második képen levő ruhaköltemény férfi változatát kérném szépen

szivárványbaba 2009.03.21. 10:13:47

az utolsó két kép nagyon jó, de be kell valjam nem rajongok a válltömésért. másokon jól áll de nem rajtam.
és szerintem is totál Love a bőrkabát az első képen. :))

zteny 2009.03.21. 11:01:52

Nekem nagyon tetszik ez a trend, de valószínűleg tényleg csak modellalkatú lányokon áll jól.LuPus-szal egyetértek, ide nekem is pasiváltozatban!!!

Ms Groutesque 2009.03.21. 11:11:45

alapvetően természetesen nem rajongok a válltömésért, de a Balmain kabátokat mindenképp felvenném, ku.rva jó az összes :P
Kate Moss-é is tetszik a hülye fej ellenére.

suo tempore 2009.03.21. 12:43:13

csak benne felejtették a vállfát...

egy vékonyabb nőn, csak a csontváz-jelleget erősíti, ha az még nem lenne elég erős

szóval ortopéd ez is

beryl 2009.03.22. 08:35:09

a való életben nem szeretem a válltömést, de ezek itt roppant LOVE

vividfluxury 2009.03.24. 15:38:40

Juhúú, megtaláltam egy fekete szatén zakómat, és van benne fasza válltömés. És nem vagyok benne ortopéd! Juhúú!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása