OurFashion

Növessz?!

2009.március.16. 19:38

**Anna**

9 komment

Katie Holmesnak egyik nap még rövid bob frizuráját borzolta a szél, ma pedig már hosszú tincseit tekergetheti Tom Cruise szerelmesen. A modern technika már lehetővé teszi az efféle változásokat, de valahogy a sztároknak sosem látszik hogy valami nem stimmel. Az utcán járva nem egy elborzasztó példát láttam a felvarratott hajakra, szinte mindig észre lehet venni a turpisságot. Nem vagyok túl járatos a témában(azért szeretnék egyik napról a másikra hosszú és dús hajat) de biztos csak szakemberfüggő. Múltkor a villamoson utazva lettem figyelmes egy "hosszú hajú" leányzóra. Nézem, nézem, hogy mi a furcsa a hajzatában, aztán mikor közelebb lopakodtam, látom, hogy maximum vállig érő hajához a tarkójánál valószínűleg egy sor (?) hosszú tincset illesztettek. Ráadásul ebből a távolságból még a színe is más volt...Bár a legviccesebb mindig az, amikor az egyenes hajhoz enyhén hullámos tartozik bizonyos hossz után, vagy fordítva. Akkor most hogy is van ez? Varratás vagy növesztés, ez itt a kérdés!  

 

Megosztás:
9 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2009.03.16. 20:02:35

tökmindegy, egy fotóról nem sokat lehet megállapítani, de rövid hajjal sokkal jobb volt, hosszúval olyan átlagosan semmilyen lett

shadow_n 2009.03.16. 21:02:21

szerintem mindkét hajjal elég átlagos. kedves pofija van persze katie-nek, meg minden, de szerintem azért nem egy szépség.
egyébként, a hajvarratás elég gáz, tényleg nagyon feltűnő, épp azért mert sorokat varrnak a hajhoz. akkor már inkább ultrahangos hajhosszabítás, sokkal profibb, és tényleg csak közelről szúrni ki, ha megfelelő minőségű hajat használnak! egyébként meg persze növesztés, de az olyan sok idő :D

Eki 2009.03.16. 23:47:37

átlagos, de szép. hosszú hajjal dögösebb sokkal. DE MINDENKÉPPEN AKI TEHETI NÖVESSZE! felvarrás olyan illúzióromboló. mint a műsegg meg a műszempilla meg a műköröm stb.

Madmoazell 2009.03.17. 09:04:57

neki szerintem jól áll.

Évekig volt rövid hajam, mert nem volt türelmem megnöveszteni. Aztán az egyetem elején eldöntöttem, hogy ha törik, ha szakad, megnövesztem, és most már majdnem a derekamig ér, imádom. Türelem kérdése... mondjuk apu folyamatosan piszkál, hogy jobb volt a rövidebb, de mindenki a környezetemben letiltott a fodrászról egy időre :))

volt egy csoporttársam, szőkésbarna vállig érő hajjal. Egyik reggel megjelent derékig érő frizuban, mikor közelebbről megnéztük, a színe jóval sötétebb volt, mint az alapszín, meg az eredeti hullámos volt, ez meg tökegyenes, és még borzalmas minősége is volt... Irtó bénán nézett ki, asszem 2 hónapig viselte, és leszedette, de azt nem értem, hogyan nyúlhatott ennyire mellé.

coco 2009.03.17. 09:46:08

szerintem szebb hosszú hajjal, de a rövid is jól áll neki. azt gondolom, nagyon kevés nőnek áll igazán jól a rövid haj, de nekik viszont nagyon :) az viszont szerintem gáz, ha valaki csak növeszti a haját, és nem ápoltatja fodrásszal. a töredezett hajvégek nagyon csúnyák. a növekvő és a hosszú hajnak is szüksége van vágásra időről időre.

coco 2009.03.17. 09:47:00

jah, a műhajról: semmit nem szeretek, ami mű... de ha nem látszik, és szép, akkor hajnál nem zavaró. magamnak nem csináltatnék ilyet.

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.03.17. 10:20:39

Szép-szép ez a Katie Holmes,de nem olyan falrengető szépség,olyan amilyenek tucatszámra szaladgálnak szép hazánkban.
Szerencsés vagyok,nagyon gyorsan nő a hajam,voltam már tökkopasz ,nagyon gyorsan frizurám lett,seggig érő sörényem is volt,aztán levágattam rövid kócosra-a Zuram megsiratta a hajamat-,volt bubi,most meg már a vállamig ér.Ilyen adottságokkal nem varratok hajat.
Volt egy osztálytársnőm,őneki fonatokat varrtak a fejére,vagy mit csináltak,egész jól állt neki.
Alkat,szakember és eljárás kérdése a egész.....

Polexia Aphrodesia 2009.03.22. 17:45:35

Nekem volt varrva is a hajam, meg az ultrahangos toldást is kipróbáltam, és nagyon szerettem, csak elég drága... De két három év után mindenképpen kell egy év pihenő, különben teljesen tönkremegy a hajad, én most épp ebben a pihentetős időszakban vagyok, vállig ér a hajam és kezdem megszokni... Ne tudjátok meg milyen, mikor reggel felkelsz és keresed a copfod. Mikor sálat tekerek a nyakam köré, még mindig ki akarom szedni alóla a hosszú, mell alattig érő hajamat. Szóval fura, szokatlan, a rövid is meg a hosszú is bejön. Viszont tényleg nagyon fontos, hogy ha valaki bevállalja a pótlást, az ne sajnálja rá a pénzt, igényes legyen a "mű", mert ha nem az, akkor kb. semmi értelme, akár zsíros hajjal is rohangálhatna az illető, ugyanaz lenne a hatás. A másik fontos szempont meg a szélsőségek kerülése, mint pl: 10 centis hajból 80-90 centiset csináltatni.

Avvoltoio · http://avvoltoio.extra.hu/ 2009.09.04. 09:10:05

Én a hosszú hajat jobban szeretem, de úgy ha a nő saját maga növeszti meg, valamiért idegenkedem a ragasztott, vart, más módon növesztett hajtól. Barátnőmnek is nagyon szép fekete hosszú , vizesen, vagy kihúzva csípőig érő haja van, és nekem is lassan derékig ér.
Viszont számomra a hosszú haj sokkal kezelhetőbb, a rövidet mindig elfeküdtem, összevissza állt, gyorsan zsírosodott, korpásodott, ahogy megnőtt, ezek a problémák hirtelen eltűntek.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása