OurFashion

YourStyle - alkalmi bazár

2009.március.15. 19:38

*Bianka*

6 komment

Minden olvasónak szívesen segítünk, reméljük valaki beleszeret a szandálba! Ha igen írjatok emailt, és megkapjátok Réka elérhetőségeit!

Csak egy információ hiányzik a levélből, a lényeg, hogy hányas méret???

Sziasztok Ourfashionös Lányok!:)

 

Már elég régóta olvasom a blogot,nagyon várom már hogy 'önálló' oldallá fejlődjetek - tutti vmi szupi design lesz :) -  és Fashionistának hála már első ebayes cipellő rendelésen is túlestem!:)
Egy óriási kéréssel fordulnék hozzátok (még az ebay rejtelmeibe való beavatásnál is nagyobbal!!!:P),nos nemrég rendeltem egy cipőt, igazi high heel SJP,18ezerért rendeltem.Mivel sajna a méret nem lett tökéletes arra gondoltam, hogy talán akad valaki aki annyira belelámúrglamúrosodik mint én és átruháhatnám rá:PKépet csatoltam,hogyha esetleg tudtok nekem segíteni:)Előre is örök hála már azért is hogy elolvassátok Kedves Ourfashion LÁnyok:)
Üdvözlettel : Réka
 
Megosztás:
6 komment

Címkék: yourstyle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztocsi 2009.03.16. 06:58:47

hali!
nekem pl. iszonyúan LOVE ez a cipő, én is néztem e-bayen, és meg is venném... de hányas? :)

Dionne 2009.03.16. 10:21:56

Nekem is tetszik.. De tényleg, a legfontosabb... milyen méret ? Oo

beryl 2009.03.16. 19:16:27

mindig elmerengek mennyire nem vagyunk 1formák.....:)

blahnik 2009.03.16. 20:39:35

Sziasztok!=)
Én vagyok a szandis lány,örülök hogy ennyi mindenkinek megtetszett és mégegyszer EZERMILLIÓ HÁLA LÁNYOK!!!=)
a cipő 38.5es,de sztem 39es lábúaknak is jó!=)
Köszi mégegyzer!=)

lady20 2009.03.17. 14:09:49

jujuujjj....pont a méretem ...38-39es közötti a lábam....szóval a 38ésfél a legideálisabb...
Most naggyonnaggyon elgondolkoztattáll....áááá!!!(csak reméltem,hátha nem a méretem és akkor nincs is min gondolkozni...):)

rbogi 2009.04.13. 00:21:21

@blahnik: szia!! azt szeretném kérdezni megvan-e még a cipő? és, h ő dior cut-out lenne? köszi :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása