OurFashion

Párizs Fashion Week - a Muppet Show

2009.március.13. 08:03

*Bianka*

4 komment

Jean Charles de Castelbajac párizsi bemutatóját a mupettek inspirálták. Elsőre nagyon kreatívnak tartottam, nagyon tetszett például a kézmelegítő, mert az egy remek ötlet. Aztán tovább nézegetve a képet a végére már muppet túladagolásom volt és nagyon untam az egészet! Néha bejött a képbe Clint Eastwood vagy a fiatal Jacko de igazából ez a bemutató nem üzent és nem mutatott számomra semmit.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini 2009.03.13. 09:53:43

A 2. ruci nekem tetszik,ötletes és nagyon bohém. :)

☺Lili☺ 2009.03.13. 13:19:13

Mondjuk az első felső az szörnyű, de a szoknya cuki, bár nem egy nőcis darab! Dzsekót leszámítva nekem bejönnek!!!! Imádom pl a Brekis sálat!

*Almácska* 2009.03.14. 18:53:19

nekem is a második ruci tetsziiiiiik!!!

jaxxodeath (törölt) 2009.03.22. 22:21:00

A Clint Eastwoodos kell!! :D
Flitteresben még jobb lenne, tudjátok mint a Katy Perry-féle Obama darab.. az mekkora volt!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása