OurFashion

Love or Hate? - Chanel táskák

2009.március.12. 10:23

*Bianka*

8 komment

A Párizs Fashion Week idén kiegészítők terén is hozott izgalmakat. Itt van példaként a Chanel átlatszó műanyagba burkolt klasszikus formájú táskája. Elsőre az olyan ajándékcsomagok jutnak róla eszembe, amit 5-6 évesen kaptam és volt benne mini retikül, meg müanyag napszemüveg, hajcsatok és műrúzs. Pont úgy néz ki mint azok, a kicsomagolás előtti pillanatban. Nektek love or hate?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini 2009.03.12. 12:12:16

Ahogy megláttam a pinket, elborzadtam, majdnem nyomtam egy Hate-et, de feketében sokkal jobb....el kezdtem fantáziálni vele...persze nem "úúgy" :DD , és legyen LOVE, mert ez már annyira beteg, és ötletes, hogy simán be kell vállalni! :) A beleillő parfüm, smincuccok járnak hozzá?? Mert amúgy mást nem nagyon lehet beletenni.

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2009.03.12. 14:16:04

hát azt én is kíváncsian várom, hogy raknak e bele ipodot, és egyéb kellékeket, de erről még nincs információ!

coco 2009.03.12. 15:03:35

nálam abszolút love, annyira különleges, és ötletes is, nem használhatatlan! persze csak a beleillőkkel együtt :)

*Almácska* 2009.03.12. 17:32:44

nekem inkább az összess rózsaszín kötött cucc kellene :D:D
de a táskák is jöhetnek a belevalókkal, nekem pont a rózsaszín tetszik. :D:D

suo tempore 2009.03.12. 17:50:52

hehe...jópofa, csak ne felejtsük el a szelektív hulladékgyűjtőbe dobni közvetlenül vásárlás után...mert hogy oda való

dzsuli 2009.03.13. 05:44:18

nem hiszem h ők ezt így gondolták (?), ez pont az amit kiskorodban kaptál kicsit drágább verzióban:)

chackie 2009.03.13. 12:37:38

..ha az űrbe indulnék talán, +poénból...de csak úgy...?
rossz vicc...

jaxxodeath (törölt) 2009.03.14. 17:33:30

elképesztő! ha tehetném azonnal megvenném :) LOVE
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása