OurFashion

Szörnyella táska nem csak farsangra

2009.február.27. 15:19

*Bianka*

6 komment

Talán azért is mert farsangra megyek este és most erre vagyok kihegyezve, de ahogy megláttam, ezt a Phillip Lim táskát, rögtön Szörnyella de Frász jutott az eszembe. Ki más venné fel ezt a dalmatapöttyös táskát rajta kívül? Már csak azért is illik hozzá, mert másknak nem nagyon van rá pénze, mivel a fehér borítéktáska 395 $ (kb. 90 000 Ft), a barna alapú kistáska 625 $  (kb. 146 000 Ft) és az kék óriás pedig 575 $ (kb. 135 000 Ft).

Pont ma voltam az esti Chelston ruhámhoz kiegészítőket beszerezni, és úgy néz ki, hogy olcsóbban megúsztam, mintha szörnyellának öltöztem volna.

Ti farsangoltok/farsangoltatok valahol?

Megosztás:
6 komment

Címkék: táska phillip lim

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s.g. · http://soccergirl-sgblog.blogspot.com 2009.02.27. 16:05:30

Idén sajnos nem, pedig Szörnyella nem rossz ötlet, és a táskák is tetszenek.

szivárványbaba 2009.02.27. 17:22:53

én igen.legközelebb szörnyella leszek :PP már voltam dalmata itt az ideje szörnyellának.idén boszi voltam és egy elképesztő máretű pók volt az arcomon.szerintem egyáltalán nem dedós dolog beöltözni farsangkor elvégre ez az ünnep lényegemmármint ez alapozza meg a hangulatot.

suo tempore 2009.02.27. 23:49:41

nem szeretem a pöttyös dolgokat, az is a 80-as évekre emlékeztet, olyan vásári hatása van...ennek ellenére a 3. táskán megakadt a szemem

manner 2009.02.28. 01:15:07

én is azt akartam írni, hogy charleston. igen, tudom, magyarul cselsztonnak mondják. amúgy kb 100 éve nem öltöztem be farsangkor. pedig tényleg buli :)

TBALAZS · http://eloszto.blog.hu 2009.02.28. 16:45:45

Nem különösebben nyűgöztek le ezek a csodák, ennyiért már inkább valami szépet vennék.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása