OurFashion

Marchesa mánia

2009.február.19. 11:33

fashionista

9 komment

Olthatatlan szerelemben égek a Marchesa ruhák iránt. Habos, lágy, nőies és légies ruhákat készítenek. A 2009-es őszi kollekciójuk is ilyen, csak a megszokott púder- és pasztellárnyalatok helyett inkább a feketék, bézsek és barnák dominálnak. Rengeteg masnit tartalmaz a kollekció, és a metálos, fémes textúrák és anyagok használata továbbra is dominál A Chelsea Art Museumban tartott bemutató az esős nap ellenére tündöklő fénybe öltöztette a helyszínt, hiszen szinte minden ruhán kristályok, kövek és strasszok csillogtak-villogtak.

Ha választhatnék, a levendulakéket kérném.

Forrás: RedCarpetFashionAwards

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2009.02.19. 12:29:36

a szemem romlik, vagy ezek a fotók homályosak?

a 2 sor, első fekete jöhetne...fel nem venném ugyan, de jó ha van egy otthon

gioia 2009.02.19. 12:32:03

Imádom a Marchesa ruhákat, sajnos csak néwww.mytheresa.com/shop/manufacturers.php?manufacturerid=772&cat=6zegetni, mert elég húzós az áruk. Egyik kedvenc online shop-omban találtam egy párat, a türkizt és az utolsót elfogadnám.
Jennifer Lopez szokott gyönyörü Marchesa-kat hordani.

gioia 2009.02.19. 12:33:31

Hát a kommentem elég érdekesre sikerült...

coco 2009.02.19. 12:53:12

én is imádom a marchesa-kat, jennifer lopez az elle januári számában is egy gyönyörű modellt visel. ezek közül a pirosakat kihagynám, de a többi nagyon jöhetne :)
a modellek többsége viszont... én nem szoktam beállni a sorba a modellek szapulásánál, de az utolsó képen a harmadik kiakasztóan néz ki- az a gyönyörű ruha ezen a szerencsétlen madárijesztőn...

*Almácska* 2009.02.19. 17:05:12

egyetértek előttem szólóval, félelmetes a modellek feje, mint akiket terrorizáltak pszichésen a bemutató elött.
én - ha választani lehetne - mindet kérném:D még a pirosakat is, hátha jó lenne valamire :D:D:P

kurucz.zsuzsi 2009.02.19. 23:02:35

Szerintem is gyönyörűek, ha lehetne én rögtön az elsőt el is fogadnám!

Zsófee12 2009.02.21. 14:02:13

Szerintem nagyon jók! Én mindt elfogadnám, tök jó, nem egyhangú ruhák, szerintem.

☺Lili☺ 2009.02.23. 11:04:07

Nekem a hatodik és a kilencedik kéne! Micsoda szoknyarészek!!!!!

B0gy0ka 2009.02.23. 12:54:22

Úristen, ezek a modellek naggyon ijesztőek...:D De a ruhák... Csak a legelső nem tetszik, de a többi mind jöhetne;)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása