OurFashion

Pink és rózsaszín őrület indul!

2009.február.16. 16:44

*Bianka*

9 komment

Alapvetően nem vagyok kibékülve a rózsaszínnel. Ha az árnyalatokat nézem akkor a pink áll tőlem a legtávolabb (talán még soha nem volt olyan ruhám), és a halvány, pasztell rózsaszín a legközelebb. Hiába tehát, hogy idén tavasszal kiegészítők és ruhák terén is tömve lesz a polc pink dolgokkal, egyszerűen nem hajtok fejet. Pedig Alexander McQueen cipője nagyon menő lehet egy jól összeválogatott szettel, egy sötétbarna hajú nőn.

Ha egyet választhatnátok az alábbi kiegészítők közül, akkor melyik lenne az és miért?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2009.02.16. 17:07:35

Különösebben én sem favorizálom a pinket.
Ezek közül a MiuMiu táska kifejezetten tetszik, de szerintem ez nem pink, nem olyan élénk a színe.

szivárványbaba 2009.02.16. 17:25:12

mindegyik darab pont eltalálta az ízlésemet.bár minden színt szeretek a rózsaszínt kiválltképp.

Sziporka 2009.02.16. 18:22:50

én szeretem a rózsaszínt, a fekete hajamhoz jól megy, sajna a fehér bőrömhöz kevésbé :) van nagyonkisnacim, 3/4-es nacim, csőtop, simatop, pulcsi...persze egyik sem az a durván rikító pink, inkább mályva melé közelítős.
magassarkús vagyok, de ha egyet kell választani, akkor a Givenchy szandálra teszem a voksom, nyáron szuperül el tudnám képzelni magamon, farmer rövidnadrággal, mondjuk városnézés vagy margitszigeti sétálgatás közben :)

angyal9 2009.02.17. 07:49:05

Derékig érő szőke hajam van. Innentől kezdve vagy tabu minden pink (és rózsaszín és magenta...) cucc, vagy már hívhattok is Barbie-babának.

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.02.17. 08:25:21

Alexander McQueen cipő!!!
Nagyon szép!Bár évek óta nem viselek magas sarkú cipőt-dagi vagyok és féltem az ízületeimet-,de el tudnám képzelni egy szép fekete ruhához ezt a szépséget magamon!!!!
A MiuMiu táska is tetszik!

Megjegyzem szeretem a rózsaszínt és rokonszíneit.

alkaloida 2009.02.17. 11:27:44

Nekem a 621 euro-s Givenchy szandál kell!

suo tempore 2009.02.17. 19:57:10

ez nekem inkább magenta, a rózsaszínt szeretem, de csak ha halvány

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.02.19. 21:02:37

Az a vicc, hogy ahogy régen utáltam, úgy mostanság egyre inkább szeretem ezt a színt. Hiába, öregszem - úgy 30 év múlva mylittlepony-s rószaszínben fog pompázni a hajam is, hehe.

A fentiek közül a Marc by Marc Jacobs balerina, a Givenchy olcsóbbik szandálja bizton számíthatna egy meleg üdvözletre a gardróbomban.

Reuss 2009.11.08. 18:12:09

A miumiu táskát elfogadnám. Amúgy is bírom a pink színt. Csak cípőbe mondjuk nem venném fel.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása