OurFashion

Képriport: New York Fashion Week a színfalak mögött

2009.február.14. 14:52

*Bianka*

5 komment

Ha valaki volt már fashion week-en, vagy egyáltalán divatbemutatón a színfalak mögött, akkor tudja jól, hogy milyen összehangolt és pörgős munka eredménye amit a nézők végül a kifutón látnak. Talán az utolsó órák a legizgalmasabbak, éppen ezért képriportunkban most a New York Fashion Week utolsó backstage mozzanataiból láthattok képeket:

1. Jason Wu igazítja modelljén a mesevilág ihletésű szoknyáját:

2. Diane von Fustenberg állatvilági kreációján végzi az utolsó simításokat:

3. Oscar de la Renta híres arról, hogy mindig időben elkészül:

4. Michael Korsnak is van ideje egy beállított pózra modelljével:

5. Francisco Costa a Calvin Klein spotjain dolgozik:

6. Tommy Hilfiger még egy utolsó pillantást vet a modelljére:

7. Zac Posen-éknál még javában folyik a munka:

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallianori 2009.02.14. 19:34:24

Sophie Costánál : )

suo tempore 2009.02.14. 19:57:08

aztán elhangzik,h "mosolyt letörölni, világfájdalmas arckifejezést felölteni, oszt mehettek is csámpán vonaglani a kifutóra"

kis_gábor 2009.02.15. 12:30:37

Én voltam olyan szerencsés, h egyszer egy marc by marc jacobs bemutató mögé bepillantást nyerhettem hihetetlen pörgés és varrónők hada akik az utolsó igazításokat végzik! A Prada-nál "csak" a bemutatót meg az utána lévő party-t csodálhattam mert annak ellenére, h ott dolgoztam nem mehettem be a színfalak mögé. Most a Chanel New Yorki központjába dolgozom a kiegészítő tervező csapatnál! A Chanel bemutatója napján kórházba feküdtem mert kiszáradtam szóval az ideji bemutatoról lemaradtam!
:-(((

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2009.02.15. 17:35:09

suo: jaja :D
milyen aranyos már az első kép..:)

Ms Groutesque 2009.02.15. 22:36:21

@gallianori: ó tényleg, jó megfigyelő vagy, én meg nem ismertem volna :D

jó látni őket munka közben, Oscar de la Renta igazi elegáns úriember lehet, szimpatikus a kép alapján.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása