OurFashion

OurUpdate: Michelle Obama a Vogue címlapján

2009.február.12. 12:26

*Bianka*

6 komment

Mint, ahogy azt már tegnap megírtuk a márciusi amerikai Vogue címlapján Michelle Obama szerepel. A cikket, ami elég érdekesnek ígérkezik mától olvashatjátok a neten is, és már több fotó is napvilágot látott. A fekete ruha és a törpesarkú Christian Louboutin cipő tökéletesen illik a First Lady stílusához, nem gondoljátok?

A cikket ezen a linken találjátok meg.

Megosztás:
6 komment

Címkék: ourupdate michelle obama

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

énmegén 2009.02.12. 13:20:48

csodálatosak ezek az életképek. szerintem hibátlan!!

☺Lili☺ 2009.02.12. 16:11:43

Nekem a második kép már megint nem!

vkorsi 2009.02.12. 20:37:32

Jók a képek, de a törpe tűsarkú a halálom... valami rendes cipő kellett volna szerintem :)

suo tempore 2009.02.12. 20:40:40

a törpe tűsarkú kényszermegoldás magas nők számára, nekem se tetszik, viszont én is nagyon rühellek fél méterrel magasabb lenni mindenkinél...automatikusan elkezdek görnyedni

*Almácska* 2009.02.13. 18:57:52

@suo tempore: egyetértek... én is olyan rosszul érzem magam, hogy mindenki a vállamig ér a környezetemben...
de egyébként sztem is béna a második kép, olyan J.Lo-s a feneke rajta, mi nem biztos, hogy firs lady-s...

catwoman5 (törölt) 2009.02.16. 15:39:24

@vkorsi: hát ja! A törpesarkú kicsit gáz egy First Ladyhez, de Michelle tényleg egy jelenség!
Végre nem egy nyanya a First Lady:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása