OurFashion

Verhetetlen Versace

2009.február.04. 16:23

fashionista

7 komment

Bocsánat az ostoba alliterációért, de nagyon elegánsnak tartom a Versace 2008-as őszi-téli kollekcióját és így fejeztem ki a lelkesedésemet. Egyszerű vonalvezetés, élénk színek, alakot körülölelő ruhák, Mario Testino képei, Natalia Vodianova übersztártopmodell és Isabeli Fontana. Kell ennél több? Persze, hogy kell - nekem például aza rózsaszín ruha és a fekete táska is. A cipőket meg nektek adom! :)

Engem egyébként a fotók is lenyűgöztek - szerintem egy amerikai metropolisz penthouse-ának a hangulatát árasztják a képek. (és az a tearózsacsokor az egyik kép hátterében - hah... de szép!) Donatella, kezdelek megszeretni.

 

Forrás: FashionBride

 

Megosztás:
7 komment

Címkék: versace mario testino

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2009.02.04. 17:37:52

gyönyörű!!! vodianova amúgy is a kedvencem.

suo tempore 2009.02.04. 19:17:17

szerintem a cipőket ne nekünk add, inkább a hathuszasra váró lánykák között kellene szétosztani

a többi végülis jó

gallianori 2009.02.04. 20:31:37

a 2009 tavasz/nyárit nem Kate Moss és Gisele reklámozza?
ez meg az ősz/téli?

Lizzy01 2009.02.04. 20:34:51

szépek a fotók és Natalia is gyönyörű, de mintha az utolsó képen látható rucit már láttam volna vhol (talán a francia Vogueban-de naggyon hasonlított)

coco 2009.02.04. 21:11:31

szerintem ezek a cipők gyönyörűek, pedig nem várok semmire suo :)))

asztrid 2009.02.05. 00:41:58

Az utolso kep a The Room hatoldalan is lathato volt.

tetszik, foleg az elso kep, izleses.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.02.05. 10:26:01

@noori: gondolkodás nélkül átvettem, amit a forrás írt, de szerintem neked van igazad - mindjárt utánanézek, és ha kell átírom. köszönöm!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása