OurFashion

Balenciaga Pre-Fall 2009

2009.január.13. 10:24

*Bianka*

15 komment

Nicolas Ghesquière a Balenciaga vezető tervezője híres arról - az évről évre megújuló képességéről - amivel ötvözi a klasszikus francia divatot valami teljesen új és meglepő irányzattal. A 2009-es pre-fall kollekcióban számomra a kiegészítők a leginkább szemrevalóak. A cipőkkel sosem tudok a Balenciagánál kibékülni, idén is az ormótlan náluk a trendi, azonban a kesztyűk, a táskák és a szőrme bolerók azonnal odavonzották a tekintetemet. Az én személyes kedvencem a negyedik képen látható összeállítás, amiből talán a nadrág fazonja a legnagyobb újdonság. Már tavaly is (és talán azelőtt is) láthattunk ilyen bő felsőrésszel ellátott nadrágokat, de itt jön a Balenciaga géniuszsága a dologhoz: én még egyetlen ilyen jól megtervezett elegáns nadrágot nem láttam ezzel a fazonnal. Igazából elképzelni sem tudtam, hogy ez jó lehet, de Nicolas mégis meggyőzött és ha nem 150-180 ezer forintért árulnának egy nadrágot, akkor még lehet hogy meg is venném. Nektek melyik ruhadarab tetszik a legjobban?

 

Megosztás:
15 komment

Címkék: balenciaga

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2009.01.13. 13:48:28

nagyon szép kollekció, elegáns és különleges. nekem a cipők is tetszenek, az első kivételével.

anyam_kinja2 2009.01.13. 14:35:11

szerintem azt is emlitsd meg, h az egyik modell a rajzak kinga (pl az elso kep)

fashionnow · http://www.welovehighfashion.blogspot.com/ 2009.01.13. 15:12:02

tökéletes mint mindig.4-5 nadrágot nekem is!

**Anna** 2009.01.13. 18:44:59

annyira tetszenek ezek a nadrágok...

betonpanda 2009.01.13. 20:25:48

szépek ezek a nadrágok tényleg, de csak elméletben meg a piszkafa modelleken. nemrég próbáltam ilyen fazont, és a teljesen átlagos csípőmön és lábaimon totál idiótán nézett ki, fölül nagyon kibuggyan az anyag, a lábszárra meg ráfeszül. úgy éreztem magam benne, mint egy parasztgazda, csak a gumicsizma hiányzott...

angyal9 2009.01.14. 08:04:20

Csak félve suttogom: egyik se...?

cinna1rem1.com 2009.01.14. 16:53:27

az elsőt akarom, term a bakanccsal együtt!:)

suo tempore 2009.01.14. 18:39:18

most komolyan, bp-en hordanak/árulnak ilyen nadrágot?

én azt hittem ez is csak olyan dolog, ami sosem jön le a kifutóról

pufidzsekivel, patacipővel vagy gumicsizmával annyira, de annyira nőőőies...hordjátok csak :DDD

coco 2009.01.15. 13:22:43

suo, egyrészt árulnak (pl. a zarában), másrészt nem csak magyarországon vásárolunk (én legalábbis. azon kívül nem hordok sem pufidzsekit, sem patacipőt, sem gumicsizmát :)

suo tempore 2009.01.15. 19:16:56

esküszöm nagyfaternak pont ugyanilyen nadrágja volt...csak neki jól állt fehér inggel meg csizmával

ezzel a gatya egy dologra jó, távol tartani az egészséges hímneműeket az illető nő közeléből

mikor találják ki,h a nők viseljenek bajuszkötőt?

coco 2009.01.15. 19:50:32

suo, ha a divattervezők a Te logikádat követnék, még mindig százráncú, százalsószoknyás ruhákat viselnénk... vagy Te azt hordasz? :)))

suo tempore 2009.01.17. 08:25:19

hatalmas tévedés,h a fejlődés ellen vagyok

mindenféle cuccból lehet olyat csinálni, amiben megmarad a női méltóság (már ha vkinek van olyan)

csak itt kevés olyat mutogatnak, pedig azért akad

justniki 2009.01.17. 20:08:37

az elsőt kivéve nagyon jó. a 3.on lévő kardigán nagyon nagyon love:)

Eki 2009.01.18. 01:43:50

harmadik és ötödik összeállítás jöhet!! egyébként ezek a nadrágok nagyon bejönnek, tipikusan mondjuk olyanok, amiket én menőnek látok, ellenben egy faszi kifutna a világból ha meglátná rajtam :)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.01.21. 23:45:38

Első és harmadik love at first sight.

A nacik nekem nem tetszenek, de nyilván azért, mert szubjektív szűrőn át nézem, és asszonyos csípőn annyira nem lenne előnyös.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása