OurFashion

Golden Globe 2009-es ruhák - Anna szerint

2009.január.12. 12:07

**Anna**

6 komment

Tegnap Kaliforniában nagy eseményt tartottak meg, az idei Golden Globe díj átadóját, ennek megfelelően a meghívott sztárok is díszbe borulva vonultak fel. A vörös szőnyegen idén is mindenféle érdekesség közül lehet szemezgetni. Az idei trend egyértelműen a törtfehér, az arany és annak közeli árnyalatainak viselése volt, a második legkedveltebb a fekete, elvétve pedig kékkel és pirossal is találkozhatunk. Tehát semmiképpen sem a színeké a főszerep, inkább a réteges megoldásokat kedvelik, ahol különböző díszítések és anyagok borulnak egymás fölé. Az én kedvencem is Drew Barrymore ruhája, annyira légies és finom (csak a haját ne így viselné), de Vanessa Hudgens ügyeletes Disney tinisztár ruháját is elfogadnám. Igazából majdnem az összes tetszik, kivéve a két énekes díva ruháját. Szerintem Beyoncé ismét túlhangsúlyozta híres csípőjét, ezek a vonalak csak még nagyobbá teszik azt. Az egyik nyertes, Kate Winslet nagyon jól eltalálta a korához és stílusához illő egyszerű, de gyönyörű darabot. Nagyon tetszik az a kis masni, és a rajta függő ékszer.Ti melyik ruhát vennétek fel? Hogy tetszenek az öltönyök? Csokornyakkendő, vagy nyakkendő?

Megosztás:
6 komment

Címkék: celeb angelina jolie golden globe

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robin Scherbatsky 2009.01.12. 14:14:15

Nekem is Drew-é az abszolút nyerő, bár Eva Longoria Parkernek és Kate Winsletnek is nagyon jól áll a sajátja. Viszont Maggie Gyllenthal... Miért???

suo tempore 2009.01.12. 18:38:55

kate winsletről a legutóbbi temetés ugrott be, ahol jártam

drew a nyerő, nekem a haja is nagyon tetszik így

angyal9 2009.01.13. 07:45:00

Angelina Jolie egyszerűen béna. Szörnyű.
Az a Maggie nő meg annyirra ronda, hogy a ruhája már nem is tud rontani rajta.
Én most nem vagyok oda egyik ruháért se. Nincs olyan, amire azt mondanám: ide vele. Az előző postban van egy.

coco 2009.01.13. 13:08:56

drew gyönyörű- nekem a haja is nagyon-nagyon tetszik!

vonal 2009.01.13. 21:44:04

szerintem Drew ruhája olyan, mintha az esküvői ruháját véletlenül összemosta volna a farmerjével...

amúgy az Anne Hathaway-es hasonlat nagyon jó volt, azért is néz ki úgy mint egy penészvirág mert az. nagyon gáz ez a sok smink rajta, olyan, mint Michael Jackson.

lady20 2009.01.15. 16:54:33

Én ha lehetne beyonce ruháját venném fel.(talán kicsit kevésbé felsliccelve).Valóban gyönyörű a bőréhez a szín.Egyébként a szabása és a mintája is nagyon bejön.

Eva ruhájának az alja szerintem nem az igazi ,sztem ez a szabás egy kicsit talán még alacsonyabbnak is látszatja és mint tudjuk amúgy sem egy magas teremtés szóval nem biztos,hogy ez volt a legjobb választása
.
Angelinaé sztem szörnyű...olyan semmilyen.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása