OurFashion

Békák és rovarok a tavaszi táskafronton

2009.január.08. 09:38

*Bianka*

5 komment

Most már biztos vagyok benne, hogy Marc Jacobsnak valamilyen szintű kétéltű, vagyis inkább béka fétise van. Amikor először megláttam ezt a fehér táskát, nagyon megtetszett, az összkép, a fazon és az is, hogy kívül található ez a kis kézitáska. Sőt a színösszeállítás is remek tavaszra, majd közelebbről megnéztem, és 'jajj ne! már megint egy békás csat"! Ettől elborzadtam. Nektek, hogy tetszik 1950 $-ért ez a táska? A békával jobb vagy nélküle?

 

Nem Marc az egyetlen tervező, aki állati fronton próbál hódítani: Stella McCartney kézitáskáján egy rovar látható. Azért írom rovarnak, mert számomra meghatározhatatlan, hogy mi ez. (Talán egy cserebogár, vagy egy csúnya szitakötő?) Örülnék, ha valaki, aki jobban ért ehhez, megosztaná velem. Ez a táska abszolút nem nyerte meg a tetszésesemet, bogár ide vagy oda még a színösszeállítás sem az én világom. Nektek kellene 765 $-ért?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2009.01.08. 09:43:26

a fehér szerintem gyönyörű- bár ezüsttel jobban tetszene. a békák is cukik. a másiknak a színei nekem sem tetszenek, de más színben tetszene. szeretem az állatos dolgokat :)

ARic 2009.01.08. 17:42:03

az első - főleg a (sz)arany miatt - nekem abszolút nem tetszik

Stelláé viszont nagyon klassz! (szerintem talán légy)

rc_fan 2009.01.08. 21:18:57

haaaaat,nemtom. csipobol tetszeni szokott minden, ami dizajner, de valami oknal fogva, az allatkak miatt talan, ez a ket cucc most nem jon be. megjegyzem,szeretem az allatokat, meg minden, de tul szepek ezek a taskak ahhoz, hogy kevesbe szep hiru elolenyekkel legyenek diszitve. mondhatnam kar ertuk.(a feher ugyanis meses)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása