OurFashion

Hello Kitty + MAC = ???

2009.január.08. 13:59

fashionista

20 komment

Februártól új Mac Hello Kitty Color kollekció érkezik a sminkek mellett óriási kiegészítőarzenállal, táskákkal, kompaktokkal, ecsetkészlettel, kulcstartóval - tovább nem is szaporítom a szót, élvezzétek a képeket:

És ami még jobb: A Mac Hello Kitty Kouture (így kell írni, nem helyesírási hibát vétettem - mielőtt még leszednétek rólam a keresztvizet a kommentekben) kollekcióban Swarovski kristályberakásos kompaktok (90 dollárért) és Dazzleglass szájfények (28 dollárért) csábítanak majd.

Megosztás:
20 komment

Címkék: mac beauty swarovski

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2009.01.08. 14:24:43

vegyesek az érzéseim: imádom a mac-et, eddig viszont a profizmust társítottam hozzá... a hello kitty-t már kevésbé kedvelem, pedig nem áll messze tőlem a giccs szeretete... de nemtom.

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.01.08. 15:21:46

khm....a mac-et én is szeretem a minősége miatt
ez a hello kitty is aranyos....tetszik is a kollekció
az viszont már durva hogy tízévkörüli gyerekekkel reklámozzák,akik enyhén szólva is hívogatóra vannak kifestve....
Tudom hogy konzervatív vagyok,de szerintem ez egy kicsit sok....
Mit gondoltok?

coco 2009.01.08. 15:30:25

én nem gondolnám, hogy ezek tíz év körüli gyerekek...

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.01.08. 15:48:11

Szerintem 15-17 körüliek+photoshop. (Meg hát a világítás is sokat dob a dolgon)
De a fotózás koncepciója a "dominatrix" stílus volt, és kétlem, hogy a konzervatív amerikaiak ezt be merték volna vállalni tízévesekkel.

suo tempore 2009.01.08. 17:25:53

ez a macska szerintem 12 év felett elég égő, nem tudom minek kellett az amúgy szép kozmetikumokhoz

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2009.01.08. 18:47:03

Szerintem ez abszolút nem illik a MAC-hoz, valahogy nekem nem jön össze a kettő.
Ezek a lányok pedig simán 18-20 évesek.

rc_fan 2009.01.08. 21:24:50

a mac-es fotok mindig oriasiak, es most is; az elso ket kep allati jo.
nekem draga, de van olyan ismerosom, aki nagyon, de nagyon orulne valami mutyurnek ebbol az eresztesbol. bizonyara sajnalja, hogy epp elmult karacsony...
termeszeteen nem pattana le rolam egyik swarivskis cucc sem rolam, ha veletlenul meg talalna dobni valaki ;))

Lizzy01 2009.01.08. 21:26:49

a MAC-kel semmi gond, de a hello kitty az übergáz szerintem!!!
Nincs annál szánalmasabb, mikor a kortársaim(17) ezzel nyomulnak...

Lizzy01 2009.01.08. 21:29:30

ja és már kb. 2éves kortól a gyerekruhákon el lehet felejteni a klasszikus micimackót és társait, onnantól már ezzel a borzalmas macskával(?) meg efféle genyákkal nyomják a pólókat...

kiskaticabogárka 2009.01.08. 21:47:57

Szerinem ez a kollekció egyszerűen zsneiális!Már most imádom:D(L)Egypébként szreinem ezek a lányok elég messze vannak már a 10 éves kortól!

angyal9 2009.01.09. 07:33:39

OK a MAC, OK a HK is, aki személyiségéhez illőnek érzi, de ki hordja ezeknek a színeknek a nagy többségét???? Rózsaszín, meg pink, meg magenta, meg rózsaszín. Meg türkiz.
???

coco 2009.01.09. 10:11:16

én hordok rózsaszínt. kis mennyiségben nagyon szeretem.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.01.09. 11:29:14

Én csak rózsaszínt hordok a számra, a körmömön is gyakran, és az első szemhéjpúder palettában nincs se rózsaszín,se magenta, se pink, se türkiz, vannak benne viszont barnák, bézsek, bronzok - ez még a kevásbé merészeknek is vállalható kategória :)

coco 2009.01.09. 11:49:59

igen, szájra nálam is csak rózsaszín vagy áttetsző fény. nem értem ezt a felvetést :)

Feminine_Mystique 2009.01.09. 17:39:55

Lehet, hogy a modellek kicsit idősebbek 10 évesnél, de nem gondoljátok, hogy ennek a kollekciónak mégis a kislányok lehetnek a célcsoportja? Úgy tudom az USA-ban komoly városi kislány tömegek járnak kozmetikushoz, spaba, sőt, külön erre a célcsopora épülő ilyen szolgáltatók vannak... Akkor kozmetikumok is kellenek nekik, legalábbis az "ipar" és az ezzel azonosuló szülők szerint :)

Cyandragonfly 2009.01.10. 10:48:43

Haaaaat en nem tudom h ennek koze van e a MAC dontesehez, de a scene-ek es tarsaik eloszeretettel hasznalnak MAC-et (lsd Jeffree Star, Carlos Cunt), es ugye a Hello Kitty is befigyel ezekbena szubkultokban, hol original, hol doglotten :D Szal nem tudom... erdekes.

GabriellaNYC 2009.01.10. 23:12:00

sziasztok!
Imádom a MAC-et, a minősége lenyűgöző,megéri az árát, de a HK kezd kicsit fárasztani...de a színek jók,pláne a pink szájfény!

jah és plusz egy link, ha nem baj: a saját blogom.
Ma kezdtem, remélem meglátogattok.
Puszi: Gabi

stunningfashion.blogspot.com

*Almácska* 2009.01.11. 15:05:38

szerintem igenis jó, nem kell mindegyiket megvenni, és a HK táskába belepakolni az összest, viszont jópofa egy-két ilyen csomagolású rúzs a neszeszerben.
és szerintem az az übergáz, hogy használod azt a szót, hogy übergáz, kedves Lizzy!

dorkabolka 2009.01.11. 19:09:51

Akárki akármit mond, én ezt az ostoba macskát úgy elgázolnám valami jó nagy autóval, hogy kifröcskölne a kicsi szemgolyója az arcából. Egyébként sem vagyok rózsaszínpárti, egyedül az a tavaszi színtrendben is látható piszkosrózsaszín nyerte el a tetszésemet. (Szájra és körömre persze oké) A macska tehát a kicsit sem rajongott szín és a nyáladzós-giccses-csillámos-strasszköves, 15-17 éves királykisasszonyok tökéletes megtestesítője.
Sőt, szerintem jöhet rá az übergáz kifejezés is akár. Szívesen látok mindenféle negatív jelentésű szót a Hello Kitty-vel társítva :D

angyal9 2009.01.12. 08:44:24

Persze, persze, vannak benne más színek is, mint a barackvirág, meg rózsaszín, meg a többi babás szín, de ezért írtam, hogy nagy többségét. Mert a nagy többsége rózsaszín és tsai. És nem úgy értettem, hogy egy rózsaszín vagy pink rúzs nem megy el (főleg, ha valakinek jól áll), vagy főleg egy szép barackszín az arcra, hanem így együtt, ahogy a modelleken van, pink, meg türkiz... engem a hideg ráz tőle, és szerintem maximum egy tinin megy el a diszkóba. Huszonévesen inkább ciki, főleg aztán a magasabb korosztályon (mondjuk nyilván nem ők a célcsoport). Dehát ízlések és pofon különböznek, nem kell mindenkinek mindenben egyetérteni! :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása