OurFashion

H&M tavasz

2009.január.08. 23:08

**Anna**

8 komment

Imádom a tavaszt és a nyarat, ennek a hideg télnek igazán vége lehetne már. Ráadásul itt van a mindenki számára olyan nagyon nem vágyott vizsgaidőszak is(ez hosszú kimaradozásom oka is). De itt vannak ezek a képek tele mediterrán hangulattal és napfénnyel, amik egy pillanatra feledtetik velem a kint dúló szeleket és a mínusz 10 fokot. Coco Rocha a kampány arca, amit nem fogadtam kitörő örömmel ugyan, de a handulat akkor is átjön. Na jó, a harmadik képen nem igazán értem mit csinál. Legalább egy halvány reménysugár arra, hogy lesz még nyár, és nem kell örökre rétegekbe burkolódzva, a pulcsiktól gombócra dagadva rónunk az utcákat. Tegye fel a kezét, aki várja a nyarat! Nektek hogy tetszenek a fotók? 

Megosztás:
8 komment

Címkék: h&m coco rocha

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.01.09. 00:08:42

A harmadikon nőiesen alél.

Részemről két kézzel hadonászom.

justniki 2009.01.09. 09:45:26

nagyon tetszenek a fotók, és én nagyon várom már a nyarat:)

suo tempore 2009.01.09. 11:12:59

én a télre szavazok, nagyon nem szeretem a meleget, a legjobb cuccaim is hideg időhöz valók

a harmadik képen szerintem a melegtől ájult el, miután napszúrást kapott a kopár mediterrán sziklákon

v.rita 2009.01.09. 11:39:24

ahh, hiányzik a nyár
nagyon

a 3. képen egy medence partján hűsíti magát: keze a vízben... aaaaaa : )

dorkabolka 2009.01.09. 19:50:09

Én is nyárpárti vagyok.. Habár most van egy téli kalapom, amit szeretek, de a Coco hatalmas kalapját azért irigylem :) Tavaly egész nyáron sehol sem találtam olyat, ami tetszett volna...

rc_fan 2009.01.10. 09:27:58

kosziii a hangulatot! meg a viragokat! szep kepek!
mi a baj a modellel?

*Évi* · http://londonfever.freeblog.hu 2009.01.10. 17:34:45

tetszenek a képek, hangulatosak ebben a zord időben, várom a tavaszt, de magától a kollekciótól egyáltalán nem vagyok elájulva.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása