OurFashion

OurAd - újabb képek Madonnáról az LV arcaként

2009.január.04. 19:26

*Bianka*

3 komment

Egy kedves kommentelő Candyperfumegirl hívta fel rá a figyelmemet, hogy már több kép is megjelent a Madonna féle Louis Vuitton kapmányból. Következzen most ezek közül egy. Azért választottam ezt, mert a képen szereplő ruhában jelent meg Madonna a GUCCI és az UNICEF Tattoo Heart kollekció bemutatóján. Szerintem borzasztó ez a ruha, de a hivatalos képen nagyon jól mutat. A többi fotót ezen a linken nézhetitek meg: Madonna Secret Garden

Megosztás:
3 komment

Címkék: madonna louis vuitton our ad

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rc_fan 2009.01.04. 22:20:56

teljesen egyet ertek. az ad jo nagyon, de ez a ruha szornyen fura *eloben*
azt mondjuk csak suttogva teszem hozza,hogy gucci nevevel a hata mogott lv ruhaban ambivalencia szagot erzek (lehet,hogy velem van a baj,en gucciban mentem volna)

Eki 2009.01.05. 00:07:11

totálisan egy mohába csavart kis csúszómászóra emlékeztet :)

v.rita 2009.01.05. 16:14:17

nekem a hátmegoldása tetszik nagyon ennek a ruhának

megnéztem a képeket, de komoly sokk ért, mikor csak az oldalhoz való továbbjutásért kattintottam arra a SZÖRNYEN izmos hátra...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása