OurFashion

OurAd - Dolce and Gabbana Cruise 2009 kampány fotók

2009.január.03. 10:56

*Bianka*

13 komment

A 2009-es januári brit Vouge-ot lapozgatva figyeltem fel, ezekre a Dolce and Gabbana kampányfotókra. Első ránézésre azt mondtam magamban " ez a Donatella Versace miért csinál hülyét magából?" Aztán lenéztem a feiratra és láttam, hogy Dolce and Gabbana. Hoho! Akkor ez itt valószínűleg nem Donatella lesz. Akkor meg minek? Egyszerűen nem fér a fejembe, ez a két agyonszoláriumozott nyugdíjas ezeken a képeken. Mert láttunk már olyan D&G kampányt (pl. 2009 őszi/téli), amiben voltak idős asszonyok, de azok normálisan néztek ki, nem úgy mint ezek. Lehet hogy nem vagyok elég nyitott, de engem elborzasztanak ezek a fotók, nem tudom ti, hogy vagytok vele...

Ha közelebbről szeretnétek látni Claudia Schiffert,  Catherine McNeilt, és Maryna Linch-t  kattintsatok ide.

Megosztás:
13 komment

Címkék: our ad dolce and gabbana

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sourcherry 2009.01.03. 11:04:26

Ezt a kampányfotót már én is láttam a decemberi olasz elleben, biztos voltam benne hogy Ti fogjátok postolni :)
Én hangosan felnevettem rajta, szerintem egy ironikus káosz az egész, az én kedvencem a háttérben a piros fürdőruhás duci csaj. Biztos soha nem gondolta volna hogy egy D&G kampányban fog szerepelni...

rc_fan 2009.01.03. 11:50:56

ez a kampany valoszinuleg a szeleskorusegrol szol. elvegre nem csak claudia schifferek -meg hozzank hasonlo lanykak- hordjak a d&g cuccait.egyebkent is,olaszorszagban mindenki-oreg es fiatal,kover es vekony,fiu es lany- igyexik divatos lenni.
mondjuk az igaz,hogy eleg vegletesek a kepen megjeleno retegek,megis szerintem ez egy jo kezdemenyezes!
viseljen mindenki d&g-t,hiszen az elet dolce!

suo tempore 2009.01.03. 12:01:26

ezek szerint van XXL-es méretben? ugyanmár...

szerintem ennek csak figyelemfelkeltés a célja, annyira gusztustalan az egész

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2009.01.03. 12:22:41

Szerintem is csak figyelemfelkeltésről van szó. A képek pedig nem tetszenek. Mondjuk sosem voltam oda a D&G-ért (kivétel a Light Blue parfüm, de már azt is unom)

coco 2009.01.03. 12:56:17

én az amerikai vogue-t szoktam megvenni, annak a decemberi számában szerepel. nekem nem igazán tetszik, de semmi gusztustalant nem látok benne.

Cyandragonfly 2009.01.03. 13:16:29

@sourcherry: teljesen egyetértek, szerintem is irónia az egész! Kudos to Donatella ("Liver sausage in a wig" :DDD ) hogy bevállalta :)

theba 2009.01.03. 16:25:13

igazából nekem tetszenek a képek,szerintem nem a szétszolizott öreg vagy a kissé molett nők a gázok,hanem claudia-akinek annyira ufo feje van az első képen,hogy megrémültem!a második kép is elég mutáns arckifejezéssel teli-szerintem nélküle sokkal ütősebb lenne!

dorkabolka 2009.01.03. 17:10:07

Szerintem Claudia néz ki a legtermészetesebben.. Mindamellett, hogy a második képen tényleg elég erősen ki van hangsúlyozva a szeme.. Legalább az ő bőrszíne természetes, nem úgy, mint a narancsosra aszalódott nénikéké és a csajé az első fotón.
Ja és nagymamámat egy olyan ezüst szettben igencsak kinevetném, bármennyire tisztelem is.

dorkabolka 2009.01.03. 17:11:26

Ui.: Bár megeshet, hogy én vagyok túl konzervatív.. :/

v.rita 2009.01.03. 18:45:40

jó, de az a szem - számomra meg ez nem természetes, oké, hogy fotózás... de a strandon, a képen is, mindenki pihen, élvezi a napot - erre ő 500 kg szemfestékkel...

a bőrszínek tényleg elég kritikusan érintettek engem is

fashion victim 2009.01.04. 11:35:12

Nem ertem miert van mindenkinek gonosz feje a kepeken. :)

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2009.01.05. 00:17:31

az ott bal alul a jobb oldalon, az ott a medveczky ilona?

Ms Groutesque 2009.01.17. 15:11:49

sztem cseszett jó, értem az üzenetet. vagyis inkább a poént =)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása