OurFashion

Love or Hate? - Bottega Veneta ruha

2008.december.29. 08:30

*Bianka*

11 komment

Annak az oka, hogy ez a ruha most ebben a postban szerepel nem a megszokott érzelmi felindulás - hogy valami nagyon tetszik, vagy esetleg nagyon nem - hanem az hogy egyszerűen nem tudok dönteni. Ez a Bottega Veneta ruha első ránézésre nagyon tetszett, megnéztem közelebről és több dolog is átfutott az agyamon: 1. konyhásnéni? 2. nővérke? 3. extrémen elegáns hölgy a francia Rivérán? Nem tudom eldönteni. Mindenesetre abszolút az '50-es évek vonalat erősíti ez a négy rejtett zsebbel rendelkező ruha, ami 780 euróba kerül (~ 206 000 Ft) a net-a-porter.com -on.

Megosztás:
11 komment

Címkék: ruha love or hate bottega veneta

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2008.12.29. 12:22:53

egy bazinagy piros kalappal nem kizárt,h elegáns lenne

én viszont utálnék férfiingre emlékeztető cuccokat magamon hordani...ja, az öveket is utálom

ddevil 2008.12.29. 13:44:34

Nem rossz, nem rossz, de kicsit olyan amerikai pincérnős :).

rc_fan 2008.12.29. 17:27:19

love
az amcsi pincérnős hasonlat stimmel, mégis tetszik -ennek ellenére is

Cyandragonfly 2008.12.29. 17:37:37

Szerintem kiegészítők kérdése, hogy minek néz ki. Ahogy előttem írták, egy piros kalappal, piros plasztik ékszerekkel és egy fehér szögletes szemüveggel király lenne! Még mindig fura nekem, hogy a Bottega ready2wear-t is forgalmaz. A LV-t már kezdem megszokni. Meddig kell várnunk, míg a Goyard vagy a Bvlgari is elkezd pret-á-porter-t piacra dobni? :D

dorkabolka 2008.12.29. 17:56:18

Love..
Bár fekete-fehérben jobban tetszene. Úgy még vizsgázni is felvenném.. :)

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2008.12.30. 09:36:45

He-he!Tanuló koromban ilyen köpenyeket kellett hordani!!!!Az a különbség,hogy műanyagból volt és hiába a hónaljgyanta és a dezodor a fürdés után,olyan szagunk volt benne,hogy vegyifegyvernek is beillett! Sokszor kaptam miatta intőt,mert nem hordtam!
Ez a ruci biztosan a legjobb alapanyagból van,de nem tudom elképzelni,hogy elegáns legyen.....
Bocs,de nem tetszik....

v.rita 2008.12.30. 09:45:14

az övtől felfelé olyan "pólósnak" tűnik
és hogy az ujjában is folytatódik a piros csík... hááát
nekem ez nem nagyon tetszik 8-)

coco 2008.12.30. 10:21:01

love, de nem pirosban. fekete-fehérben imádnám...

ARic 2008.12.30. 18:53:29

az anyunak voltak ilyen vászonruhái úgy 15-20 éve - műanyag lánccal és karkötővel, színes szandállal viselte :)
nekem maradi...

arwen 2008.12.31. 12:16:32

Hate.
Sorry, egyszerűen szerintem csúnya.

KaTie 2009.01.28. 21:07:00

A fehér felsőrész nélkül előnyösebb lenne...
Mondjuk az se igaz, hogy maradi, csak azért, mert 15-20 évvel ezelőtt is viselték. Most is visszajött ez a divat, de továbbra is kitartok amellett, hogy jobb lenne a fehér nélkül, pántnélküli ruhaként. Úgy igazi retro lenne.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása