OurFashion

Beauty hírek MAC, YSL és újdonságokkal

2008.december.19. 14:16

fashionista

7 komment

Örök szerelmem, a MAC testápolási termékcsaládot dob piacra - mézes illatokkal, karamelles színekkel... már most csorog a nyálam ezekért a mélyhidratáló krémekért! Csak az a baj, hogy júniusig kell várnom rá!

Megérkezett az első pár kép az YSL tavaszi sminkkollekciójáról - pasztell árnyalatok, ragyogó szájfények, 4-es szemhéjpúderek, pirosítók, lakkok és szemhéjtus alkotja a Virtual Horizons-t, melynek Coco Rocha topmodell az arca.

Csak februárig kell várnunk a MAC legújabb, krémes rúzskollekciójára, amely a CremeTeam nevet fogja viselni. Csodás, tápláló rúzsokat és szájfényeket ígérnek nekünk - már alig várom, hogy tesztelhessem!

Via Glossy Kiss, Bjooti és Temptalia.

 

Megosztás:
7 komment

Címkék: mac beauty ysl smink coco rocha

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2008.12.19. 14:22:13

hehe, jópofa a grillezett néni

Ms Groutesque 2008.12.19. 14:45:16

Coco Rocha-t nagyon kedvelem, de nem tetszenek a színei a sminkjének....
az első képen véletlenül nem Heather Marks van? rá emlékeztet a modell..

ARic 2008.12.19. 17:11:27

YSL smink és színek gyönyörűek!

A MAC tényleg rászolgált az imádatra? Valahogy sosem vonz(ott).

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.12.19. 17:20:02

Én nagyon szeretem!
A mostani karácsonyi kollekciójuk
www.maccosmetics.com/templates/products/category.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY12110
óriási favorit és nem tudok még egy céget aholekkora választékban (szín és típus) vannak a termékek.
Természetesen néha ők is mellélőnek, és szempillaspirálban nem a legjobbak, de szemfestékben, púderben, szájfényben, körömlakkban, szemceruzában nagyon jók!

coco 2008.12.19. 17:26:32

nekem pont szempillaspirálban a kedvencem a mac plush, és az alapozókban is nagyon jók szerintem. a színeket nem szeretem magamon (rózsaszín, fehér és fekete kivételével), úgyhogy arról nem nyilatkozom :)

gioia 2008.12.20. 13:53:14

most éppen korrektorom van MAC, a legjobb, amit eddig próbáltam. Volt már alapozóm és concealer-om is tőlük, szintén nagyon jók. A szempillaspirálok tényleg felejtősek. Én az YSL-el vagyok úgy, hogy szerintem nem éri meg az árát, bár a szempillaspiráljai nagyon jók.
Sminkben inkább a chanelt, körömlakkban a diort preferálom.

fashion victim 2008.12.22. 17:33:15

A szempillaspiraljuk tenyleg nem valami jo. Nekem konkretan lepereg. A tobbi cuccuk tenyleg nagyon jo.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása