OurFashion

Love or Hate? Michael Kors óraszíjas borítéktáska

2008.december.12. 13:02

fashionista

6 komment

Michael Kors - aki a tavaszi kampányfotói óta nagy favoritom (nem, ez nem a fiúmodell elképesztő hasizma miatt van, kikérem magamnak a feltételezést) - ezúttal egy nagyon szimpla, fehér borjúbőr borítéktáskát dobott fel egy aranyszínű fém óraszíjjal. Nekem az alapötlet hihetetlenül tetszik, az egyszerű, mágnessel záródó táska és Olaszország, mint a 'made in' helyszíne is eléggé bejön + most le is árazták az eLuxuryn 295 dollárra...

Engem meggyőzött: Love. És nektek?

Oké, aki Hate-et mondott vessen egy pillantást a hirdetésére. Még mindig Hate?

Forrás: Bagbliss, The Cut

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fanni 2008.12.12. 14:08:03

Számomra van benne vmi nyolcvanas évekbeli, és a nyolcvanas éveket annyira nem szeretem.
Nem csúnya darab valóban kreatív, de nem az igazi.

suo tempore 2008.12.12. 14:19:13

anélkül a bazári-jellegű óraszíj nélkül kifejezetten elegáns darab lenne

a fotó is rossz, koncepciótlan, zavaros, semmitmondó

Zsuzska 2008.12.12. 14:46:07

nekem meg ponthogy nem jön be a pasas a képen. legalábbis a hasa nem tetszik, nekem ez már túl....

coco 2008.12.12. 14:52:42

nem. a szíj nélkül szép lenne. a fotó sem...

diaz 2008.12.12. 21:29:21

Hate.
Bár még a táska csak-csak, de az a hasizom nekem undorító:(
És igaza van suo-nak, maga a fotó is nagyon rosszul sikerült

angyal9 2008.12.15. 07:58:30

Hát azért nem dobnám ki az ágyamból!!!!!!!!!!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása