OurFashion

Sofia Coppola táskái a Louis Vuittonnak

2008.december.10. 17:46

fashionista

12 komment

Bizony, megjelentek az első képek a Louis Vuitton Core Values kampányarcának, Sophia Coppolának a táskáiról. A kollekció nagyon finom és elegáns lett - pont, mint Sofia hétköznapi stílusa.

Klasszikus monogramos táskát, borítéktáskát (arany és tengeszészkék színben), sötétkék vagy szürke velúr kézitáskát és egy hetvenes évek stílusát idéző, peep-toe arany telitalpú szandált is találhatunk a híres rendezőnő tervei közt. Sofia azt nyilatkozta, hogy ő is és a barátnői is folyamatosan a tökéletes hétköznapo táska nyomában vannak, ami szerinte nem óriásinak, de elég nagynak kell lennie, semmiképpen sem fekete és túldíszített - és mivel eddig még nem talált ilyet, megtervezte az 'SC' fantázianevű (2200 dollár) táskát a Louis Vuittonnal karöltve.

A Tokioban bemutatott kollekció 2009 márciusától lesz elérhető a boltokban világszerte.

 

Forrás: Nitrolicious, SassyBella

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2008.12.10. 18:48:55

ezek nem túl nagy táskák? csak mert nekem olyan bőröndszerűnek tűnnek

fanni 2008.12.10. 18:55:47

ajjj, akkor most abarátnői tutira kapnak tökéletes táskát sofiatól,ugye?:O

N.Zoli 2008.12.10. 22:57:13

Sophia es Francis Ford szerepelnek a taskagyarto reklamkepein, akar Gorbacsov, vagy Keith Richards. Varom a Gorbacsov altal tervezett autostaskat es a Keith Richards-fele idealis gitartokot.

Londonban rohadt nagy taskakkal jarnak a nok es a vizszintesen tartott alkarjukra akasszak. Szerintem nemelyiknek mar darukarja van. De nincs mit tenni Victoria Beckham is igy korzozik, muszaj majmolni.

HeStyle · http://hestyle.blog.hu 2008.12.11. 00:29:36

Nekem az első tetszik és tényleg, Londonban majdnem mindenki baromi nagy táskákkal jár.. :D

angyal9 2008.12.11. 07:35:53

Én teljesen egyetértek a tervezőkkel, és szerintem ezek nagyon hordható táskák!!!
Végre az első LV, amire azt mondom, hogy idenekemazonnal (meg az árát is). :)
Tetszik.
Mondjuk nem szeretek nagy táskával járni, mert ha kicsi, ha nagy, biztos, hogy telepakolom. Úgyhogy akkorával járok, amibe belefér az összes szükséges (pénztárca, kulcs, mobil..stb...) mellé egy kis A5 méretű könyv, mert könyv mindig van nálam.

Hecuba 2008.12.11. 12:51:25

Marha sokat gondolkozhatott. A monogramos pl. majdnem ugyanolyan, mint a Carryall, csak kicsit átalakította és tett rá egy vállpántot. Hiába, nincs új a nap alatt...

suo tempore 2008.12.11. 12:51:51

egyszer megnézném mit pakolnak bele, mert ötletem sincs

ráadásul ezek a szatyrok általában egyterűek, tehát már akkor se talál meg benne semmit, ha csak félig van megtöltve

zsáklin 2008.12.11. 17:04:50

hát, most sem szerettem meg a louis vuittonokat.

coco 2008.12.11. 17:07:04

én szerettem a nagy táskákat egy időben, de való igaz, hogy nagy lehet bennük a káosz, és mivel rendmániás vagyok, ez sokszor felbosszantott. most odavagyok a laptáskákért, és azokból van nagyobb változat is (legutóbb pl. a h&m-ben vettem egyet, nagyon-nagyon szeretem, a cipzár húzója egy nagy, ezüst madártoll, annyira tetszik), és abba belefér, ami kell, de semmi több, semmi felesleges. a nesszeszer-táskámat pedig úgyis az aerobic-cuccom mellett hordom, egy nagyobb táskában.
ezek a táskák nem tetszenek, nem szeretem a louis vuittont, most sem kedveltem meg.

Frog 2008.12.11. 21:02:36

Van bőr verzió is ebből, nekem az tetszik nagyon.

Scala 2008.12.11. 22:21:13

Semmi különös, amúgy sem vagyok elájulva a hölgytől!

diaz 2008.12.12. 21:37:13

Nem győzött meg, továbbra sem tetszenek a Vuittonok.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása