OurFashion

Beyoncé, ne utánozz már mindenkit!

2008.december.01. 12:30

fashionista

26 komment

Beyoncé vitathatatlanul jól néz ki, csodás a hangja és tuti, hogy az április 28.-i koncertjén ott fogok tombolni az Arénában, DE a stylistját sürgősen le kellene cserélnie, ugyanis erősen koppintja J.Lo-t, Kylie-t és Rihannát.

A képek magukért beszélnek:

J.Lo 10 évvel ezelőtt viselte ezt a hableány ruhát, amelyet Beyoncé mostanában vett fel egy klipforgatáshoz.

Kylie 2002-ben viselte ezt a cyborg-robot ruhát, amelyre kísértetiesen hasonlít az a Beyoncé öltözék, amit Jay-Z neje egy díjátadón viselt. 

Kylie Minogue turnéja, a KylieX2008 is sok inspirációt adott Beyoncénak, hiszen ezek a fémkesztyűk is nagyon-nagyon hasonlóak.

Ahogy már említettem, Rihanna is nagyban befolyásolja Beyoncé és a stylistja smink- és öltözékválasztásait.

Az I am...Sasha Fierce album promókörútján pédául nagyon hason ló sminket választott, mint Rihanna a Disturbia című klipben hordott.

A színpadon Beyoncé által viselt Gareth Pough ruha vállmegoldása is erősen hasonlít egy RiRi által már hónapokkal ezelőtt viselt öltözékre.

Britney és Angelina Jolie trencskós-kötélen lógós effektjei pedig egy koncert nyitóelemet inspiráltak nála.

A motorbiciklis fűzőt is viselte már pl. Alice Dellal is.

Forrás: The Sun

Megosztás:
26 komment

Címkék: beyoncé

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sg · http://soccergirl-sgblog.blogspot.com/ 2008.12.01. 14:17:07

ez tényleg gáz. ráadásul szerintem a cyborg ruha rettenetesen áll rajta, és az a fémkesztyű is béna (vagy legalábbis az, amit B. ének közben csinál vele).

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2008.12.01. 14:22:51

nincs új a Nap alatt!:)
viszont hogy Beyoncé jó néz ki, ezzel vitatkoznék, egyre jobban megy szét csípő tájon, és combban. nem szép. hallgatni viszont jó!

Domesticdragon 2008.12.01. 14:26:51

Valóban szép nagy feneke van,de nagyon gusztusos nő!
A hangja pedig gyönyörű!
Nem lehet mindenki tökéletes a stylist válaszásban.....

Lchef (törölt) · http://kajaltunk.blog.hu 2008.12.01. 14:40:48

Én pedig egyszer ettem egy Bocicsokit. Tóth Vera is pont azt evett 8 évvel ezelőtt.
Majd vettem egy adidas cipőt, olyat mint amilyenben Martina Hingis is egyszer teniszezet....
Hajajaj. Miért is nem vagyok még celeb?

Barylike 2008.12.01. 16:12:50

Ezzel csak az a baj, hogy a bocicsoki és adidas tornacipő tömegtermék, míg a fenti kreálmányok nem éppen, épp ezért szembetűnő ha valaki akár 8 év után is ugyanazt veszi fel...

Bridget 2008.12.01. 16:45:35

Hú de előnytelen neki az a sellőruha, nagyon rosszul áll neki, Jennifer Lopez sem sovány segg és comb terén, de Beyonce vagy kétszer akkorának tűnik.

Scala 2008.12.01. 16:54:23

Egy tehén, évek óta folyik szét. Ráadásul ahhoz a hájtömeghez ment férjhez...
Koncertet asszem kihagyom. Hangja szép, nem vitatom, de nekem egyre kevésbé szimpi a csaj.

fanni 2008.12.01. 17:42:28

Ezt most megkapta...:S

Én nagyon bírom a számait, meg én tökre be vagyok ájulva tőle, hogy igen ő aztán kurvajó nő és ez most így furcsa...

De ez a robot ruha...:| borzasztó

fanni 2008.12.01. 17:43:49

Egyébránt, nem az anyja a stylistja?

Scala 2008.12.01. 19:33:42

de igen, ő. :-))) Nagyon keratív. :-D

Legalábbis az egyik.

Nem szerettem voln asenkit megsérteni, akinek tetszik, szerintem is szép a bőre pl. és nőiesek a formái. De az nem jelenti azt, hogy ennyi idősen egy tonnadonnára kellene hasonlítani.
Hozzátenném, nem is egészséges.

sg · http://soccergirl-sgblog.blogspot.com/ 2008.12.01. 21:04:49

Lchef,
mert nem énekelsz úgy, mint Beyoncé.

dézi 2008.12.01. 22:31:11

Na Scala,most aztán megkapta :D:D ezen tényleg jót nevettem.
Jó látni,hogy ilyen kialakult véleményed van a dolgokról akár egy irodalmi mü (pl.Spiegelmann Laura vagy tán Garaczi Laci???) és egy énekesnő külsejét illetően is és azt vállalod is.
Én ma Beyonce-t nem bántanám akkor többet,csatlakozom az előttem szólókhoz.
Kiváncsi vagyok mikor jön egy férfi a szokásossal mint: blokkolnám :):)

Scala 2008.12.01. 23:12:54

Csak index címoldal esetén jön a "Blokkolnám azért a ribanczot." komment áradat. legalábbis nekem az volt a tapasztalatom.

Garaczit meg belerángatták ebbe a SL dologba, szerintem - íhogyan írtam is - unhatja rendesen. :-D

Nem ez a lényeg, a könyvet egy nő írta szerintem, aki utálja / utálta magát. Legalábbis a részlet alapján, amit olvastam.
Nem jött meg a kedvem a többihez.

És igen, szeretem elmondani a véleményem. De hát ismersz. :-)))

angyal9 2008.12.02. 07:57:10

El tudjátok képzelni, milyen más az életük? Mielőtt felvenne egy ruhát, rögtön gugli, hogy hordta-e már valaki....
Vagy: nem úgy veszekszik az anyjával, mint mi ("Nem mostam ki a függönyt, jó az még!..."), hanem: "Anya, ezt a ruhát már hordta jlo 10 évvel ezelőtt!!!!!!!! Nem igaz, hogy ezt adtad rám!!!!!!!!!!! Te szenilis, ....."

coco 2008.12.02. 09:25:06

szerintem nem tehén, szép lány. az más kérdés, hogy rémesen öltöztetik általában.
scala, nem mindenkinek olyan könnyű ám elérnie/megőriznie a karcsúságot. nyilván azért mondom ezt, mert én is beyoncé-típusú vagyok. minden nap három órát edzem, ebből két óra aerobic és egy óra cardio, odafigyelek az étkezésemre, és nem hogy a fogyást/karcsúságot lehetetlen elérnem, de az alakom megőrzése (ami így sem tökéletes, vagyis te bizonyára leteheneznél, ha látnál) sem könnyű. a karcsú típusú nők olyan könnyen leteheneznek bárkit...

Scala 2008.12.02. 11:20:17

Naponta ennyit edzeni szerintem túlerősít... nem?

Nekem a sport + diéta használ... és főként a hangsúly a diétán...

És nem rád mondtam, hanem egy olyan celebre, aki karcsú és feszes volt akár még három éve is... és látványosan most 15 kg-val több, úgy hogy ez a foglalkozása, nem végez olyan szellemi munkát pl., ami kizárna egy négy hetes kalóriaszegény kúrát.
No de ez már egy életmódrovatba illő téma.

Gigli 2008.12.02. 11:28:21

Baromi nagy lett a segge...
És a koncert... Tuti nem lesz teltházas itt Budapesten... Miért pont Őt kellett elhozni?!Valaki más is jöhetne helyette.. Nem vitatom jó hangja van, jók a számai, de miért pont ő?! És miért növekszik a segge folyamatosan?!

coco 2008.12.02. 11:55:03

scala, ebben igazad van, valószínűleg több ideje van magával törődni, mint nekünk. nekem azért így is tetszik ez a lány, pedig a zenéje nagyon távol áll tőlem.

Scala 2008.12.02. 12:43:36

coco, igen. + Szerintem is jók a számai. :-)))

Gigli, :-D

Domesticdragon 2008.12.02. 13:29:13

Hoznak is teltházas bandákat!Olyanokat akinek a feneke olyan kicsi mint a fokhagymagerezd-ezt ki is használják,mert fekete csípőgatyában rázza a frontember magát félmeztelen-,most borítékolom,hogy még a csilláron is lógnak majd fürtökben az emberek!
Találjátok ki,kikről írok!

Gigli 2008.12.02. 18:09:10

Domesticdragon, fogalmam sincs melyik bandáról beszélsz... :D
megfejtés? :)

Domesticdragon 2008.12.02. 18:58:55

Hát-ő-izé.Ez is divat!
Sebes divat!Composition of sound néven kezdtek zenélni egy basildoni kocsmában,kemény három fő előtt,amiből egy kutya és egy a csapos volt!Az a bizonyos csípőnadrágos fazon még a hóna alatt hordta a gatyája derekát,amibe beletűrte a kockás ingjét,és bordó Marten's-t hordott és punk hajat, odáig vetemedett,hogy Boy George-nak is tervezett göncöt....
Manapság kicsit átalakúltak és képesek stadionokat dugig tölteni....úgy hívják őket hogy Depeche Mode.......:D

dru 2008.12.02. 21:05:38

Domesticdragon 2008.12.02. 13:29:13
azt hittem a rolling stones. ez a leírás mick jaggerre is illene:)

csipke 2008.12.02. 22:04:42

Szép-szép, jó-jó, hogy alkalmazzuk, ami másokon jó, hátha nekünk is bejön, de ez a sorozat kimeríti nálam az überciki fogalmát (pláne az első ruha)

pakka 2009.06.25. 22:16:14

Szerintem csak akkor pofázzatok bárkiről is bármit (pl. Beyoncé tehén stb...) ha megnéztétek h mit ért ő el.
Majd ha nektek is olyan hangotok lesz mint neki. Olyan híresek lesztek akkor pofázzatok ilyeneket. Kicsit gyerekesek vagytok amm:O:O
Sok csicska nyomorék 14 éves.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása