OurFashion

Elrettentő példa: a tanorexiás Valentino

2008.november.28. 11:43

fashionista

14 komment

Valentino kórosan narancssárgítja barnítja magát, de ezen az eseményen, a New York City Ballet szezonnyitóján önmagát is felülmúlta - főleg az elegánsan halvány Sarah Jessica Parkerhez képest. (Akinek egyébként csodás a ruhája, nem?)

Lányok, remélem Ti inkább a természetességet követitek, és nem ezt a répaszínt!

Szegény SJP-re rájárt a rúd aznap: az arcát rosszul alapozták, és ráadásul amikor megpuszilta a tervezőt, a füle is bebarnult...

Via FashionIndie.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2008.11.28. 12:20:29

rémes... sjp pedig csodás, mint mindig!
szerintem a szoláriumozás/barnítókrémezés nagyon gáz, főleg hogy általában ilyen narancssárga színt ad... nekem a halvány bőrszín tetszik.

coco 2008.11.28. 12:27:16

szerintem egyébként sjp-t nem alapozták rosszul, hanem ez mind erről a madárijesztőről került rá.

s temp 2008.11.28. 12:46:09

ez egy se normális, szép pár lenne donatellával

ki kéne tenni vmi korhatárkarikát, mert az ovisok ágybapisilnek, ha ezt meglátják (beleértve sjp-t)

sjp ahogy öregszik, egyre jobban hasonlít bette midlerre :)

Gemini 2008.11.28. 13:43:23

Nem értem, hogy kenhet magára egy ember ennyi önbarnítót....borzalmas. A családja, barátai nem világosították fel, hogy ocsmány és nevetséges????

coco 2008.11.28. 14:03:43

hát igen, arról nem beszélve, hogy egy menő divattervezőnek a stílus nagykövetének kéne lennie (a ruhája egyébként szerintem nagyon rendben van)- de hát ez nem működik általában, úgy vettem észre. valentino, armani, donatella... mind rémesen néznek ki a ruháiktól eltekintve.

dézi 2008.11.28. 14:31:53

Ez a barnitás nagy divat Olaszországban.Legalábbis San Remoban hordákban mentek a yachtclubba az ilyen idősebb korú olaszok és mind-mind agyon voltak barnulva vagy barnitózva.Armani,Donatella,Valentino szintén mind olaszok.Nem érdekes?
Armani és Valentino saját stilusa és ruhái viszont szerintem kifogástalanok,Armani a fekete névjegyévé vált polójával Valentino pedig a gyönyörübbnél elképesztőbb öltönyeiben a túlbarnitózástól eltekintve tiptop.Portocervoban Armanit privátban láttam akkor is fekete polóban volt vállán egy pulcsi,semmi rémeset nem fedeztem fel benne.

gallianori 2008.11.28. 14:42:19

Portocervo nagyon felfutott az utóbbi években. De igaz ez az egész Costa Smeraldára.

Valentino meg figyeljen a keze árnyalatára is, ha már róka-színűre keni magát.

Lizzy 2008.11.28. 15:20:28

viszont sjp-n ez a balenciaga cipő nagyon tetszik...láttam már rajta valahol

Scala 2008.11.28. 16:20:50

Szerintem A Chanel Mobil kiállításon volt SJP-n a cipő.

Számomra mindkét személy nevetségesen fest. A különség, hogy az egyikük művészetét elismerésre méltónak tartom, tehát megbocsátom. ;-)

zoeme 2008.11.28. 17:14:10

amugy nem olyan cipovedo izeje van a laban, amit nemreg mutattatok?

belzebubó 2008.11.28. 17:50:37

Nem cipővédő,hanem ez a cipő:
ourfashion.blog.hu/2008/10/25/love_or_hate_sarah_jessica_parker_megjelenese

A ruha pedig Balmain itt van,felülről 2.sor jobbról utolsó előtti, Anja Rubik mutatja be.SJP kócos copfja pedig nem nevezhetőp frizurának.
www.style.com/fashionshows/powersearch/results?&designer=design_house255

Bridget 2008.11.30. 20:00:37

Jézusom de rettenetesen néz ki Valentino, nem értem, hogy egy ilyen nagy művész hogyan eshet ekkora hibába, és hová tette a szépérzékét, mikor ezt tette magával.
SJP túlsztárolását, stílusikonozását sosem értettem (mondjuk nem is szeretem a Szex és New Yorkot, és nem is néztem soha), a filmes stílusát teljesen Patricia Fieldnek köszönhette, azóta meg nem nagyon nyúl mellé, de ez nem olyan nehéz. Ez a cipője nagyon jó.

angyal9 2008.12.01. 07:49:16

Gyerekek, gyerekek. Ez nem önbarnító... Elvitték az ufók, és egyikük lemásolta szegényt, majd ő jött vissza helyette. Most kezd visszaváltozni ufóvá. A tekintetén is látszik....

dzsuli 2008.12.01. 10:34:37

haha :D sztem ez egy tökjó "fashion geg"
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása