OurFashion

Karácsonyi ajándékötletek férfiaknak

2008.november.25. 10:14

*Bianka*

10 komment

Ha azt mondjuk, hogy az átlag nő cipő- és táskamániás, akkor egy átlag férfi autómániás. Ebből a feltevésből indul ez a post. Mivel valószínűleg nem rohan mindenki egy autószalonba megvenni álmai férfijának álmai autóját, ezért felfedek előtettek egy olcsóbb megoldást. A prémium kategóriás autók, igen színvonalas és széles termékskálájú  webshoppal rendelkeznek. Ha sokáig böngészünk, találhatunk valami olyan ajándékot a kedvenc férfinknek, amitől ugyan nem lesz a garázsban az álomautója, de kicsit talán elhiszi, hogy egyszer még lehet.

Azonban autós ajándékot venni óvatosan kell. Ne vegyünk óriási Ferrari logóval ellátott pólót, hogy mindenki azon nevessen, hogy mennyire bilibe lóg a kezünk. Viszont egy elegáns kiegészítő, vagy egy lakás dekor mosolyt csalhat az autóimádók arcára. Manapság már nem csak a legfelsőbb kategóriás autóknál található webshop. Például a Saab honlapja megér egy látogatást, nagyon találó az a kulcs alakú pedrive, és nem is nagyon veszi igénybe a pénztárcánkat.

UI: Sajnos a korábban árult fekete Lamborghini logóval ellátott papír hányózacskót kivonták a forgalomból, pedig nekem az volt az egyik kedvencem.

 

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2008.11.25. 13:53:57

a pasik esetében sem szabad általánosítani, az én pasim például zsiguli- és cipőmániás :))
tökre nem érdeklik a lamborghinik meg a bentley-k... pedig autómechanikai mérnök.

s temp 2008.11.25. 13:54:41

a menedzsertípus jut ezekről eszembe, arról meg a hidegrázás

zsuzska 2008.11.25. 16:54:48

s t hez csatlakozom. én ki5röhögném azt a pasit, akinmek ilyenjei vannak. de a férjem is kiröhögne, ha ilyeneket ajándékoznék neki... bocsi

Scala 2008.11.25. 17:03:36

Szerintem nem mindegyik olyan rossz! Ne általánosítsatok. A pendrive és a mandzsetta gomb pl. sztem poén.

Kataa 2008.11.25. 23:58:01

Szerintem sem rosszak! Az én barátom pl Honda fan, és a szalonban láttam egy katalógusban nagyon szép, jó minőségűnek tűnő ruhákat, kiegészítőket logóval ellátva. Idén azt tervezem, hogy megpróbálok ilyet beszerezni, ha lehet rendelni a szalonban.

angyal9 2008.11.26. 08:10:18

A mandzsettagomb nagyon tetszik!!!
Az én férjem is autómán, de mi úgy oldjuk meg, hogy autósújság-előfizetést kap. Meg elektronikai-cucc mániások is általában a pasik, szóval mindig szoktak kapni valami kütyüt, amit bizgerélni lehet, mert azt nagyon szeretik (beszerelni, kiszerelni, beállítgatni, tekergetni a gombját, nézni, hogy milyen szép a képe/ jó a hangja...stb...). Lehet nekik vezeték nélküli egeret, klaviatúrát, mp3 lejátszót, játékkonzolt...stb... Szóval a szokásos könyv mellé be lehet ilyesmit is csempészni.
De fölírhatna valamit egy pasi is ide, hogy nekik mivel lehet tuti betalálni (ne a szexi fehérneműt írjátok lécci, azt tudjuk).
Vagy pl. apukám tavaly Renault-s szerelőruhát kért, abban mászkál otthon, meg ha ki kell ugrania valahová. Anyukám nagy örömére... :)

Domesticdragon 2008.11.26. 09:05:26

:))))Angyal9!Ez jó volt!
A szerelés a párom megoldja a kisfia ajándékának az összerakásában!
Ami ebben az ajánlatban szerepel,nekem a fürdőköntös tetszik,azt el tudom képzelni,hogy örülne neki a párom.
Mandzsetta gombbal nem tudna mit kezdeni,meg a többi "üzletemberes" cuccal sem....
Marad a gondolkodás,aztán lehet,hogy valamilyen Fiorentina vagy Újpest relikvia marad,vagy egy wellnes beugró.....

Zala 2008.11.26. 12:34:40

A Lamborghini és a Ferrari táskák szerintem nagyon jók, bármikor elfogadnám őket, nem tudom miért is lennének nevetségesek. A Porsche napszemüveg szintén nagyon bejön. Amúgy a Porsche Design-nak nem sok köze van az autómárkához, a család másik ága csinálja, és az autógyártól eltérően osztrák cég.

coco 2008.11.26. 13:43:30

zala, Te bizonyára az a menedzser-típus vagy, aki szívesen visel ilyesmit. én nem venném jó néven, ha a pasim ilyesmit hordana, szerintem nem stílusos, olyan "menősködő", amit nagyon nem szeretek. ízlések és pofonok...

Zala 2008.11.27. 20:46:29

coco: bölcsészkart (is) végeztem, közöm sincs a menedzserkedéshez:) De azt elfogadom, hogy attól, hogy hozzám ezek illenek (és egyáltalán nem "menősködő"), még lehet, hogy sok más (akár stílusos) férfi úgy néz ki vele, mint majom a köszörűkövön. Amúgy a Lamborghini-táska például mitől menedzseres? Mert drága? Ha adidas lenne, már stílusos lenne? Mert szerintem a stílusába pont nem igazán lehet belekötni...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása