OurFashion

Gucci kollekció az UNICEF támogatására

2008.november.21. 18:59

*Bianka*

12 komment

Valahogy ezek a jótékony kollekciók sosem az igaziak. Nagy beleéléssel próbálnak a divatmogulok táskákat tervezni a pingvinek kihalása és kendőket a globális felmelegedés ellen, de általában egyik kollekció sem arat nagy sikert. A probléma pedig nem a közönséggel van, mert a felső tízezer még lelkes is ha adományokról van szó, hanem az elfuserált, nem igazán márkahű kollekciókkal. A Gucci most nagyot szeretne tarolni az UNICEF támogatására készített kollekciójával, aminek Rihanna az arca. Nekem az alapkoncepcióval van gondom: tetovált szíveket tenni egy jó fazonú táskára, cipőre. Minek? Hogy úgy érezzem magam, mintha egy évtizeddel korábban egy Guns N'Roses koncertre tartanék?

UI: És a mikulásruhába rejtett pincsikutyás táskáról ne is beszéljünk ...

A kollekció bemutatójára természetesen sok híresség volt hivatalos. A kampány arcán - Rihannán - kívül ott volt még Madonna is, akik Frida Giannival pózoltak a kameráknak. Érdemes megnézni még Mary J. Blige-ot tetőtől talpig bundában, és egy fura számomra ismeretlen LV szőrös sálban (első ránézésre még azt is elhinném, hogy gagyi). De nem csak ő viselt bundát, a helyszínen kapták lencsevégre Timbaland-ot is fekete bundájában.

Megosztás:
12 komment

Címkék: táska madonna gucci

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anexmescaline 2008.11.21. 19:04:01

nekem bejon ez a "gunsroses" hatas.
egyebkent csak ugy mellekesen, O Rihanna,nem rhianna. :]

Bianka 2008.11.21. 19:09:26

időközben én is rájöttem ahogy átolvastam :). pár perc múlva felteszem a hivatalos videót is

Mrs.SethCohen 2008.11.21. 19:14:06

Én imádom a Guccit,de ez most nagyon nem jön be nekem.Ez a mikulás-kutyás valami egyenesen borzalmas sajnos.

meita 2008.11.21. 19:21:04

(sál, nem sáll, csak szólok)

Ani Adored 2008.11.21. 21:46:38

Nekem mind nagyon tetszik! Főleg az első [tetovált szíves] és a 2., a gucci mintába csempészett szivecskék.. A 2. tetszik a legjobban.. Miután a piros az egyik kedvenc színem és szívecske mániában szenvedek.. ~^.^~
A kutyusos nekem se jön be annyira, de ha hozzám vágnák tuti elfogadnám! =D

fashion victim 2008.11.22. 15:24:51

Madonna ruhaja....euh...sztem gaz.

Eki 2008.11.22. 16:44:52

basszus, ez a klip kvagáz, már bocsánat!! de nem, Bia? ...mit vonaglik ott az a szerencsétlen Rihanna? nagyon nem menő.
a rajzolt táska, amin ilyen női arc van, meg virágok (ha jól láttam), az bejön. többi nem.

fanni 2008.11.22. 18:02:16

Itt miért is volt szükség rihannára? akkor már miért nem angelina jolie? amúgy anői arcos táska tényleg szép!

Cyandragonfly · http://www.cyandragonfly.wordpress.com 2008.11.22. 21:59:36

Hát Timbo fekete bundája borzalom... Mary szőrmés sálja meg kész röhej! Amúgy nekem sem tetszik a GunsN-es kollekció, nekem giccses... pláne azok a telitalpú cipők, tetkóval a hátsó részükön...

angyal9 2008.11.24. 07:57:40

A 2. képen a guccik csodálatosak, nagyon karácsonyiii!!!!!!!! Már nagyon karácsony-lázban égek!!!!
A bunda ultragáz. Ha jótékonykodni akarnak, ne vegyenek bundát, és az árát adják a pingvineknek vagy a globális felmelegedésnek. Utálom a képmutatást.

Lizzy 2008.11.24. 21:24:58

az a rihanna-s videó übergáz-de a kollekció sem a legjobb
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása