OurFashion

A vörös szőnyegen: CFDA / Vogue alapítványi díjátadó

2008.november.19. 14:28

*Bianka*

4 komment

A CFDA (Council of Fashion Designers of America) és a Vogue alapítványi díjátadó eseményén természetesen jelen volt a divatvilág apraja nagyja. Ezt a 200 000 $-os díjat idén egyébként Alexander Wang nyerte el. A sajtó mégis John Galliano öltözetétől hangos. Természetesen én is megosztom Veletek, hogyan sikerült a híres tervezőnek felöltözni, és még néhány érdekesebb összeállítást is mutatok.

Galliano melett, a képen Charlize Theron egy Dior ruhában látható. Őt egy mondattal le lehet tudni. De mit írjak Gallianoról? Magáért beszél. Ha valaki igazán szereti a divatot, az az ilyen pillanatok miatt. Szerintem ez egy remekmű, bár a virágokat a cilinderről én lehagytam volna.

Agyness Deyn egy Marc Jacobs nadrágkosztümben jelent meg, amit egy elég platformos piros magassarkúval próbált nőiessé tenni. Ha ez nem is sikerült, a kalapja mindenesetre nagyon jól áll neki.

Nadrágkosztümben egyébként sem volt hiány  a közönség soraiban, például Chanel Iman modell egy galamszürke összeállításban jelent meg, fekete nyakkendővel. Ezt dobta fel remekül egy boa segíségével.

Megosztás:
4 komment

Címkék: ruha marc jacobs dior john galliano

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsuli 2008.11.19. 14:30:15

Chanel Iman gyönyörű! egyik legszebb modell.

angyal9 2008.11.19. 15:19:08

és Wang? Kívácsi vagyok....

Scala 2008.11.19. 22:54:14

Nekem is tetszik Chanel Iman! ;-)

De mi az az egy mondat Charlize Theronról?

Cyandragonfly · http://www.cyandragonfly.wordpress.com 2008.11.20. 12:16:32

Hát nem is tudom...Én tisztelem Galliano-t, le a kalappal előtte, de szerintem ez a ruha maga a giccs. Pláne a virágos kalappal :S Agy pedig mint mindig, fantasztikus :) És figyelitek a vállban hosszított zakót? Újra divatba jön...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása