OurFashion

Chanel Unlimited

2008.november.03. 14:49

fashionista

8 komment

Ezt a táskát elnézve nem a finomság és luxus jut eszembe! A Chanel Unlimited kollekciója táskákból és egyéb kiegészítőkből áll és csillogó, szürke, metálos vászonból készült - a nagy divatszakértők szerint ez Karl válasza a Prada olcsó nylon táskáira.

(Nyáron Firenzében majdnem vettem egyet, már fogtam is a kezemben, de amikor egy csilli-villi Prada szalonban piacinak érzek valamit, pl. ezt a táskát is -akkor azt pénzkidobás lett volna megvenni)

A táskán az alábbi szavak olvashatók: "Paris", "31, rue Cambon" "Coco" és "Chanel", a részletek nagyon szépen kidolgozottak, a belső zsebek mesterművek a Vogue szerint - nekem valahogy mégis piaci az összhatás...

Ti kérnétek egyet a karácsonyfa alá?

Megosztás:
8 komment

Címkék: táska vogue chanel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evr 2008.11.03. 16:04:58

aha sztem nemrossz de ha hozzámvágnák...

Ms Groutesque 2008.11.03. 16:19:27

elfogadnám, de van ennél szebb Chanel táska is :)

Ditta 2008.11.03. 17:17:00

Az biztos hogy van, de nekem is jöhet.:)

dézi 2008.11.03. 18:20:21

Esetleg a Kipling táskák helyett jól menne egy-egy ember kezébe.Praktikus rohangálós táska,semmi több.Jó,hogy van belső zsebe mert a designer táskáknak sajna ez a hátránya.Bár a 2.55-nek az is van,de a többinek (pl.Dior,Gucci) nincs ez nagy hátrányuk,legalábbis amiket bekültem nektek egyiknek sincs belső rekesze vagy zsebe :(

angyal9 2008.11.04. 07:42:31

sportos. nem kéne. nekem ennél a chanel többet jelent.

gioia 2008.11.04. 11:59:27

Én inkább egy jimmy choo táskát kértem a jézuskától, ha jól viselkedek, lehet, hogy megkapom...a völegényemtöl....
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása