OurFashion

Csilli-villi kedvenceink

2008.október.31. 18:55

**Anna**

19 komment

Biztosan sokan ismeritek már az autóékszereket, de nekem annyira tetszik, hogy nem tudok nem írni róla. Először az egyik bevásárlóközpont parkolóházában pillantottam meg egy autót, amin csillogott villogott a sok kristály. Barátnőimmel elbűvölten nézegettük, na jó, meg is tapogattuk, és azt találgattuk, vajon mennyibe kerülhet egy ilyen dísz az autóra. Szinte bármire tesznek fel mintákat, amire csak a feltűnni, szépíteni vágyó kívánja. Laptop, telefon, bútor, GPS, akármilyen sima felületű tárgy lehet az áldozat, a éegolcsóbb 12000 FT körül van. Hogy az exluzivitást méginkább emeljék, Swarovski köveket ragasztanak fel a kívánt tárgyra. 13 színből és 5 méretből választhatunk, ha pedig a már megtervezett minták között nem találunk kedvünkre valót, külön díj fejében még terveztethetünk is. Az egyetlen dolog, amiben szerintem még erősödniük kell, az a minták választéka, mert egyenlőre nincs olyan nagyon sok fajta. Na jó, azért valamelyik kacskaringós virágosat szívesen rakatnám a telefonomra. Előre figyelmeztetnek azonban, hogy nem biztos hogy sérülés nélkül le lehet szedni a már megunt díszt. Nektek hogy tetszik? Vennétek ilyet?

www.autoekszer.hu

Megosztás:
19 komment

Címkék: ékszer swarovski érdekesség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzska 2008.10.31. 19:16:07

Hát, aki él-hal a swarowskiért, annak megértem, hogy tetszenek. But I'm not one of them...

Tapló Terepjáró · http://taploterep.blog.hu/ 2008.10.31. 19:27:49

Ez tényleg tetszik az átlagnőnek? Szép, letisztult, formatervezett tárgyakat alakítanak giccsé.

fanni 2008.10.31. 19:58:54

Sztem az a fehér laptop az az az meseszép!!!!!

ezek szerint, ha az átlagnőnek nem tetszik, nekem meg igen, akkor átlagon felüli vagyok? :D [éjjen éjjen éjjen]

Domesticdragon 2008.10.31. 21:09:03

Nékém teccik....
Ahol dolgom volt mostanában,azelőtt a háztömb előtt-fent Budán a hegyen-,állt egy fehér terepjáró,az TELE volt ilyen szépségekkel(fekete,bordó,ezüst).
Ha lenne fehér terepjáróm nem rakatnám tele swarovskyval,a fekete Puntócskám meg így szép ahogy van!
Viszont laptopot,telefont,gps-t bizony szépen telerakatnék kristállyal!Pár fülbevalóval,nyaklánccal,karkötővel meghajigálhatna valaki!

Zsuuli (törölt) 2008.10.31. 21:36:33

Kis kristályokat sok helyen lehet kapni, meg pillanatragasztót, és csipeszt is. Egy kis kreativitás, és otthon is el lehet készíteni. A régi telefonomon is volt egy kis kristályvirág, amit saját magam raktam rá.

Kataa 2008.10.31. 22:45:18

Én szívesen tetetnék ha lenne rá keretem, a laptopomra mindenképp! Autóm nincs, de ha olyan stílusú lenne akkor lehet arra is felkerülne pár kavics:)

dézi 2008.11.01. 06:22:40

Lehet,hogy Body Sylvy autóját láttátok? Erről a kristálycecsebecséről már ömlengett egyszer a blogján,több más blogon már idézték mint az izléstelenség csúcsát:

www.bodisylvi.hu/hu/blog/index.php?newswf2_id=503&newswf2_action=

"A naptárom mellett a CrystalDesign felékszerezte Swarovki kristályokkal a laptopomat az autómat. Nagy rajongója vagyok a Swarovski kristályoknak így igazán nagy élményt jelentett a minták közül a nekem tetszőt kiválasztanom laptopra és az autóm i-drive moduljára,"

Nőknek Swarovski az autóra,férfiaknak wunderbaum-olvasó (gy.k: rózsafüzér)-Mercicsillag-kombó a visszapillantóra.Nekem kicsit erre hajaz.

Pont ilyen laptopról kommentelgetek nektek,nem biztos,hogy felékszerezném...

A másik hiresség aki ezt csináltatta a telefonjára a mi Ilonánk,www.sparksbystella.com/documents/hungary.html

Ezek után levontam a konzekvenciát: a kristályozgatás alapfeltétele,hogy a célszemély ex-stripper legyen,vagy pont ilyenek a véletlenek?

Anni* 2008.11.01. 07:19:14

Laptopra, telefonra OK, na de autóra? Nem is tudom, nagyon bizarr.
A toll is jól mutat innen.

*Almácska* 2008.11.01. 12:43:21

mind tetsziiiiiiik!! én folyton ezt csinálom, nem swarovski, de tele van rózsaszínnal fehérrel és sárgával a laptopom, a telefonomon is van pár, az kicsit eklektikus-bolondos, de passzol hozzám. szal nem kell ehhez swarovski, főleg ha lehullik....

Scala 2008.11.01. 14:15:06

Borzalmas.
A toll, még talán...
De a többi ááááááááááááááááá! :-(((

Candy 2008.11.01. 14:24:59

Egy ilyen tollat elfogadnék, de autón túl giccsesnek találom...

ZsÓfi 2008.11.01. 14:47:10

Nekem tetszik,bár ez jobban:

hp.skinzone.hu/?affiliate=hpshop

sg · http://soccergirl-sgblog.blogspot.com/ 2008.11.01. 17:11:05

csatlakozom azokhoz, akiknek nem tetszik. nem véletlen vettem minimalista (és formatervezett) laptopot és telefont...

zs 2008.11.01. 18:02:15

igen, minden bizonnyal vennék
magam részéről attól tartanék, hogy egy-egy leesik, és akkor meg csúny lesz a helye

Lizzy 2008.11.01. 20:46:36

borzalmas... ki az aki pénzt ad ki azért hogy csilli-villi strasszokkal rakják ki a személyes tárgyaikat...ennél már csak a swarowskykristályokkal kirakott autó(!!!) durvább

vkorsi 2008.11.01. 22:04:48

húúúú nem bírom a kristályokat annyira, de az a laptop az meseszép!!!
nagyon-nagyon-nagyon!

a többin nekem már sok a díszítés, de a laptop nagyon szép.

(el is mentem :) )

Scala 2008.11.02. 02:15:24

Dézi, csak most olvastalak, :-DDD. Nagyon tetszett az elmélet is! Ex-stripper! Na ja.

Petra87 2008.11.02. 16:31:14

Nagyon tetszenek!!! Laptopomra mindenképpen szeretnék ilyet!!! Telefonon is nagyon szépen mutat!
Viszont múltkor láttam egy csajnál egy olyan mobilt, amire manikűrös csinált motívumokat körömre való díszekből... hát az vmi gusztustalanul nézett ki!!!
És még a honlap is megegyezik a régi Swarovski honlappal, betűtípus meg minden... :)

Eliot 2008.11.03. 11:12:14

Nekem egyáltalán nem tetszenek.. Miért kell szép, funkcionális tárgyakat mindenféle dísszel felaggatni mint egy karácsonyfát? Ezek magukban szépek.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása