OurFashion

Nincs mese, 2009-ben rózsaszínt fogunk hordani

2008.október.30. 09:25

fashionista

9 komment

Imádom a divat körforgását! Egyik szezonban tobzódunk az élénk színekben, smaragdzöldet és ametisztlilát viselünk, aztán a következő évszak pedig az előzővel szöges ellentétben áll: fagylaltszínekkel, pasztell árnyalatokkal csábít. Így van ez most is. Még lila felsőben, lila cipőbe, lila övvel és lila körmökkel ülök az asztalomnál, de vágyakozva nézem ezt a D&G hirdetést, mely a 2009-es Cruise kollekciót népszerűsíti. Habos, rózsaszín textilek fekete szegéssel, masnik, velúrcipők - még jó, hogy a fekete tompít rajta, különben nagyon cukorkaszerű lenne.

Viszont ne csak a ruhákat nézzétek, maga a fotó is megér egy misét, hoszen a hipertrendi, überkúl Mario Testino fotózta. Párizsban. Egy hajóról. Remélem, az Eiffel torony egy darabkáját is felfedeztétek már a képen!

Forrás: SassyBella

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini 2008.10.30. 10:53:35

Nem vagyok egy pink rajongó, de ez a halvány árnyalata nagyon tetszik feketével, szürkével és barnával kombinálva is. Ez a D&G plakát pedig kifejezetten tetszik!

Kataa 2008.10.30. 11:18:19

Nagyon szeretem a rózsaszín minden árnyalatát. Úgyh én örülök ennek az új trendnek:)

zoeme 2008.10.30. 11:26:35

hogy ellenkezhetnék...

diaz 2008.10.30. 13:49:51

De jó, de jó, de jó:)))

Én is imádom a rózsaszínt, főleg ezt az árnyalatát. És igen, én is leginkább szürkével, barnával, (na meg lilával) kedvelem.

Ja, és a fotó - szokás szerint - nagyon jó.

Ms Groutesque 2008.10.30. 17:36:54

én nem szeretem a rózsaszínt, de ez szép és kifinomult, tetszik.

belzebubó 2008.10.30. 18:02:52

Feketével nagyon jó!

gioia 2008.10.30. 19:45:37

Örülök neki, én nagyon szeretem!

Lizzy 2008.10.30. 21:37:16

ezek a halvány árnyalatok feketével nagyon dögösek...

angyal9 2008.10.31. 07:28:59

Nagyon tetszik a rózsaszín e árnyalata, főleg fekete paszpóllal, szerintem nagyon elegáns.
Kár, hogy semmilyen árnyalatát nem tudom fölvenni a pinknek. Derékig érő szőke hajam van, és úgy nézek ki rózsaszanben, mint egy baba. Nem jó.
Bár egy ilyen bizniszlukos kosztümöt még lehet, hogy a változatosság kedvéért bevállalnék.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása