OurFashion

Szavazás - Neked hány táskád van otthon?

2008.október.26. 13:11

*Bianka*

54 komment

Ez egy nagyon egyszerű kérdés. Hogy miért teszem fel? Ez nem csak kiváncsiság, hanem remélem a végén önnyugtatás is lesz, hogy nem én vagyok az egyetlen elvetemült táskamániás ezen a földön. Le sem tagadhatnám, hogy rajongok ezekért a kiegészítőkért. Mindegy mikor vettem utoljára, milyen fazonút, vagy színűt, ha találok egy jobbat azonnal lecsapok rá. Egy éve elhatároztam, hogy visszafogom magam. Ez lett belőle. Körülbelül az elmúlt egy évben vásárolt/kapott táskáim "csak itt, csak most Nektek":   

 

Még engem, a hivatalos táskamániást is sokszor meghökkent az, hogy egy-egy celebnek mennyi táskája van egy márkából. Ilyen fanatikus például Victoria Beckham, akinek az összes Hermes modellből, minimum egy megtalálható a gardróbjában.

 

 

Megosztás:
54 komment

Címkék: táska szavazás hermés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapló Terepjáró · http://taploterep.blog.hu/ 2008.10.26. 13:46:27

Van egy téli, meg van egy nyári. Ha tönkremegy valamelyik, kivágom és veszek újat. Ez ér? :D

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.10.26. 13:49:43

és miben más a téli meg a nyári?

notyak 2008.10.26. 13:52:04

Egy hátizsákom van és egy bőrtáskám. Ciki, mi?
Szerintem az is az emberi butaság fokmérője, ha valaki 6-8-10 stb táskát megvásárol.Én nem sok különbséget látok ezekben a szütyőkben, biztos én vagyok a béna. Minden jót!

Zsuzska 2008.10.26. 13:55:26

Huhh, nem vagyok egyedül :) nekem is ez az egyik dilim. Van egy csomó, de hiába, mégis mindig veszek újabbakat, "mert ilyen még nincs" :)) lehet, hogy egyszer elküldöm lefotózva egy részét a gyűjteménynek... még szerencse, hogy a férjem elnéző ezzel a hóborttal. mondjuk nem vagyonokat költök rájuk, az is igaz.

Candy 2008.10.26. 13:56:04

Notyak akkor én nagyon buta vagyok:-D

Zsuzska 2008.10.26. 13:57:12

Bianka: ezt majdnem én is megkérdeztem :) valószínűleg semmiben se :D

notyak 2008.10.26. 14:01:45

candy! Húgom is ilyen buta, de azért szeretem.

gerilla 2008.10.26. 14:02:36

12 táskát használok rendszeresen.:)
cipőket is gyűjtöm :)

Petra87 2008.10.26. 14:02:39

butaságban akkor azt hisze viszem a prímet az ötven valahány táskámmal...

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.10.26. 14:03:12

Zsuzska én sem költök vagyonokat (ami látható a márkákból is), vagyonokért nem lenne szívem több táskát venni, és valószínüleg velem is kevésbé lenne elnéző a családom :)

Madmoazell 2008.10.26. 14:08:04

kb 20. egy dologban vagyok eszeveszettül őrült, azok a táskák... ezt a c&a-s feketét majdnem én is bevállaltam, aztán jött helyette egy másik.
táskamániások előre!!

Zsuzska 2008.10.26. 14:11:11

Nem akarok senkit bántani, de lebutázni valakit ezért....:) ezzel az erővel én meg mondhatnám, hogy akinek 2 táskája van, az igénytelen. De nem mondom, mert 1. ettől még nem feltétlenül az, 2. nem ismerem az illetőt, és pusztán ez alapján az egy szempont alapján nem érzem úgy, hogy ítélkeznem kéne valakiről. Szerintem csak mások vagyunk. Attól, hogy valakinek hány táskája van, még akár Nobel-díjas is lehet.

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.10.26. 14:30:44

van egy 130 literes és egy 30 literes. mindkettő RP mert szép-tartós-jó :)

babraba 2008.10.26. 14:35:10

táskák... istenem, hát egyszerűen más hangulatot tud adni nekem, az öltözékemnek :))))) egyszerűen jó táskákat tulajdonolni, és kiválaszatani a (méretben, kényelemben, blablablában) a legmegfelelőbbet :))) azután elhelyezni a dolgaimat... :))) igazi táskafetisiszta vagyok! lehet, hogy egyszer én is elküldöm a gyűjteményem :DDD

Stupidella 2008.10.26. 14:40:29

Táskából nekem is rengeteg van, inkább nem számolom össze, felesleges.
Egyszerűen jó úgy öltözni, hogy mindig van a szereléshez illő és a napi tevékenységhez passzoló nagyságú táskám. Olyan rengeteg pénzt nem ölök bele, néha 1-2 ezerért is ki lehet fogni jópofákat. Ha vigyázok rájuk, még sokáig gazdagítják az arzenált.

Madmoazell 2008.10.26. 14:49:58

Én aputól örököltem, ő szokott havonta vásárolni egyet...
Mondjuk általában beleszeretek egybe, és azt le se lehet rólam rohasztani egy ideig, aztán jön a következő szerelem...
A táska jó dolog...
Mondjuk az tud zavarni, hogy a vállas táskák között viszonylag nehezen találok olyat, aminek hosszabb a pántja az átlagnál, és még normálisan is néz ki... Télikabáthoz például kifejezetten nehéz ilyet találni, mert úgy áll a hónom alatt, mint egy odaszorított csomag, ami gáz. Lehet, hogy ez csak az én bajom, de küzdök vele már egy ideje... Mondjuk azt jobban szeretem azért, ha mindkét kezem szabad...

Lilyom 2008.10.26. 15:13:08

Ezek randak es ugyanolyanok. Ilyen tucatáskák vmelyik nagyobb divatház méregdrága baromságát utánozzák fazonban. Ami persze a cég profilja az rajtad áll miért veszed meg. Mert ugyanolyan akarsz lenni mint a tobbi lány.
Tucatlány.

Nekem van vagy 10 db táskám de vmi mindegyik egy műalkotás számomra felét nem is itthome vettem. Van rajta minta szines egyedi. Akkor váltok ha megunom nem a szoknyám színéhez választom meg a pasim szeme szinéhez hehehe

napelemes harckocsi · http://href.hu/x/73ug 2008.10.26. 15:19:28

én hajléktalan szatyrokat gyüjtök, az ér? :D

Dorki 2008.10.26. 15:29:26

Bianka, gyanús ez nekem... én még csak 2 hónapja mentem el külföldre, de csak 2 ismerős nekem ezek közül... :)

*Almácska* 2008.10.26. 15:41:01

énis gyűjtöm, sokat én sem költök rá, tetszik, és sajnos nem műalkotás egy sem, de remélem azért emberszámba vesztek :)))))))
ja és itthon vettem, sőt aaaaaaajjjjjjaaajjjj még turkálós is van közte... kééééééérlek, ne verj meg , Lyliom, biztos, ezért még gyogyós is vagyok :))))

*Almácska* 2008.10.26. 15:42:08

jaaaaa, és Bianka, a fehér H&M a kedvencem a tieid közül. mmmmmmmm

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.10.26. 15:44:33

Én nem merem megszámolni. félek a dermesztő valóságtól, de az tuti, hgy valahol a 20-50-es kategóriában vagyk :)

Spotka · http://vividfluxury.blogspot.com/ 2008.10.26. 15:56:03

31, de ebbe beletartoznak azok a darabok is, melyeket csak ritkán használok ( vagy egyáltalán nem ).

A táskákba és a cipőkbe fogok belefulladni egyszer.

Zsuuli (törölt) 2008.10.26. 16:09:40

Ne haragudj, de a "táskamánia" szerintem nem ott kezdődik, hogy egy évben veszel hat darab h&m-es "szatyrot".

Nem vagy táskamániás.

...

félisten 2008.10.26. 17:06:11

Ha egy nőnek sok táskája van, akkor biztos nagyon gazdag. Nem akar férjül venni engem itt valaki? Jóképű, sportos fiatalember vagyok.

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2008.10.26. 18:01:35

Nálam hiányzik a táskafetisizmus, viszont a cipőmániámmal bőven behozom ezt a lemaradást...:)

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2008.10.26. 18:04:19

De egyébként ennyi alapszin mindenképp kell egy ruhatárba. Fehér, fekete tuti, piros is, kék is elég alap, ugyhogy ebben semmi rossz nincs. Csak egy-két jo barna hiányzik az idei felhozatalbol, hajrá Bianka! :)

JudithMarie 2008.10.26. 19:00:19

Sziasztok!
Tök jó lenne egy olyan poszt, amiben a táskamániás kommentelők beküldött képeit mutatnátok be! Hm?

laló 2008.10.26. 19:27:25

cipőből még ennél is több.... :D

fanni 2008.10.26. 19:56:49

nekem pontosan 25 használható táskám van. már amennyiben nem a nővéremnél tanáyznak:) csak egyet tudok érteni babraba kommentjével.

Nekem a piros, a kék és a mango-s táskád tetszik a legjobban.

Kataa 2008.10.26. 19:57:12

Kb 15 van amit rendszeresen hordok, de ha hozzáveszem, azokat is amiket már nem olyan gyakran, akkor 20-50-es kategóriába kell sorolnom magam. Én úgy vagyok vele, hogy szeretem h van megfelelő színű, fazonú táskám minden cipőmhöz.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.10.26. 20:00:35

Judithmarie: Küldd be bátran az ourfashion@vipmai.hu -ra, és berakjuk egy posztba!!

Kataa 2008.10.26. 20:03:13

Ja és nem tudom mi a baj a H&M-es "szatyrokkal"?? Csak az lehet táskamániás aki több tízezret ad ki egy-egy darabért?
Így legalább módja van minden táskamániásnak hódolni a szenvedélyének;)!

Tapló Terepjáró · http://taploterep.blog.hu/ 2008.10.26. 20:10:51

a nyári vászon és világos, a téli sötét és strapabíró

mindkettő megy a kedvencebbik kocsimhoz és az összes bakancsomhoz :DDD

na, ki a kirááály?!

gioia 2008.10.26. 20:52:06

8-10 táskám van, amiket rendszeresen hordok, ha hozzászámolom azokat, amiket ritkán hordok, akkor kb.25-30 db-om van.Általában 1-2-t veszek egy évben, de akkor sokat költök rájuk.Ilyenkor szempont, hogy ne divattáska legyen, hanem olyan, amit évekig hordhatok.Néha a párom is meglep egy darabbal.Hihetetlenül jó ízlése van.

moj 2008.10.26. 21:20:40

nekem éppen 27 van itthon,a többi a lopós nővéremnél:)
javarészt olcsóbb darabok és egyszerűek,sok van turkálóból is.

Lilyom,én például nem szeretem a tiritarka mintákat meg színeket meg fodrokat meg bizbaszokat,akkor unalmas vagyok?
nem attól lesz valaki iszonyú egyedi,hogy minden nyavaját magára aggat.

fashion victim 2008.10.26. 21:22:38

Eleg sok van. Imadom a taskakat es a cipoket (is :)), ez van. A fekete C&A taskadhoz hasonlo H&M tatyit vettem legutobb.

vkorsi 2008.10.26. 21:45:11

meg sem merem számolni.....
szerintem 15 körül, cipőből bőven 20 pár felett...

tudom... szörnyű :D :D

Lepke 2008.10.27. 02:01:23

Én sokkal inkább harisnyamániás vagyok, nekem a táskák valahogy mind ugyanolyanok. Van két aktatáskám, egy fekete meg egy fehér, ezekben nincs beépített feketelyuk. Meg van egy abszolút női táskám, aranyfényű fekete, ebben van feketelyuk. Gondolkodom azon, hogy veszek egy pirosat, meg hogy egy fehér kisebbet, de körülbelül ennyi.
Áruljátok el, mitől kattantatok rá így a táskákra? Emelett más gyűjtőszenvedély? :)

Sziporka 2008.10.27. 09:24:57

inkább a cipőket gyűjtöm..táskákat hiába veszek újat és újat, mindig van egy aktuális kedvenc...amúgy van 4 nagyobb, egy bronz, egy sötétszürke, egy fekete amit soha nem hordok és egy törtfehér amit éjjel-nappal :D kicsiből pedig egyetlen nagyon szép fekete, de alig hordom azt is.

hiatus 2008.10.27. 09:38:38

...félisten....ez aranyos. Itt szerintem a lányok fele tejben-vajban fűrdik :-)

Táska: imádat és fantáziarobbanás....
én kapom, veszem, használom, készítem, és ajándékozom. A gagyitól pedig írtózom. A szememben akkor válik gagyivá, ha megjelennek rajta a cikiség, vagy a giccs kórtünetei....akkor már menthetetlen :-) ettől csak egy hajszálnyira van az irónia, vagy a gúny. érzékenyebb szemű táskások ezt szokták látni.....de azt hiszem, ez a művészet minden ágában érzékelhető....szóval nem kinyilatkoztatásnak szántam :-)

kincs0420 2008.10.27. 11:03:43

Nekem kb. 30 van, de most is kinéztem 2 táskát. Szóval gyarapodik a gyűjteményem :)

Gábor 2008.10.27. 11:52:22

Sok táskám van külön gardrobba főleg vuitton. van pár sajáttervezte táskám meg néhány prada abból az idöből amikor kin dolgoztam milánoba. de vannak a kínai piacról az addidasból meg c&a-ból. összesen 73 táskám van!

Domesticdragon 2008.10.27. 13:59:47

hmhm....cipőhöz táskát szokta volt mondani az anyukám.....
van egy szép fekete kézzelvarrott egyszerű táskám,ha "menni kell valahová";van bicajos Nike hátizsákom-a bicajoscipőmhöz illő szürkés kékes;van fekete Budmill meccsrejárós táskám,ami megy farmerhez és Martens-hez,vagy ha úgy adódik a melegítőimhez és a sportcsukámhoz;van lila noname utcai táskám ha rossz kedvem van azzal vidítom fel magam;van Geonaute edzőtáskám ami világoskék és minden elfér benne a büdös zoknitól a vizes törölközőn át a sminkcuccokig;ja futós tatyóm is van-az is a Decathlonból-,sok tépőzáras kulacstartóval rajta a hosszúfutásokhoz.Ha valamelyik elhasználódik,akkor kihajítom.
Egyszer kaptam egy Lonsdale táskát "bécsbűl" egy hétig hordtam,és szétjött a húzózárja,megcsináltattam,akkor meg az oldalvarrás feslett szét,megvarrtam én,azután az anyag mondta fel a szolgálatot.Úgy kihajítottam,hogy talán még most is repűl.
Igazából nem sokat törődök a táskák márkájával.De ha valaki hozzámvágna egy fekete LV-t nem dobnám vissza:DD

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.10.27. 14:58:38

Domesticdragon: nem akarlak megbántani, de ez a cipőhöz táskát dolog az egyik legelavultabb divatfilozófia a világon. Bátran keverd a cipő/táska párosításokat, élj ezen ósdi kötöttség nélkül!

theba 2008.10.27. 15:28:49

nagyon sok táskám van(20-50között,nem merem megszámolni)és imádom a cipőket is(az már sajna elérhette a bűvös 50 feletti számot....),de általában szerelem alapján vásárolok,ha valami nagyon megtetszik azt megveszem.sok darabom van turkálóból,azért jó ez,mert ezekkel nem találkozom minden utcában.
ja én is hiszek a táska-cipő összhangban(nem feltétlenül ua.a szín,csak a harmónia a lényeg).

dézi 2008.10.27. 17:52:02

Van sok, yourstyle rovatba be is küldtem párat.

Domesticdragon 2008.10.27. 17:58:44

aranyos vagy!én már csak ilyen kötöttségekkel teli vadorzó vagyok!
:DDDD

dézi 2008.10.27. 19:09:41

www.bagsnob.com/2008/10/_after_all_this_talk.html

Bianka! Ez nemrég került a Bagsnob-ra,de én szóhoz sem jutok. 72 db Hermes.Bekemnét lenyomja szerintem :)))

Fashionista!
Táska-cipő dologgal kapcsolatban valószinüleg ugyanabból a forrásból táplálkozunk :))) Ezt már annyian elmondták, annyi helyen.
Domesticdragon mielőbbi felszabaditását a táska-cipő béklyói alól én is támogatom.

Zsuzska 2008.10.27. 19:34:07

Dézi, már vártam, hogy gyere és kommentelj, kíváncsi voltam, mit fogsz írni :)

dézi 2008.10.27. 19:53:59

Elfogadom,ha valaki ilyen összepsszolóan öltözik nem baj az,anyukámnak még az öv szine is egyezik a cipője és a táskája szinével.De tényleg sok helyen olvastam,hogy ez már nem kötelező,mint régen.Férfiaknál cipő-öv szinének egyezésétől viszont én sem tudok eltekinteni.Ezt viszont már az uram követi.Én meg csak igy l'art pour L'art-ban,szolidan harmonizálok,ők meg ügyelnek! :)

Domesticdragon 2008.10.28. 08:12:16

Szabadítsatok kiiiiiiiiii!

zs 2008.10.28. 15:07:17

hát állesz cuzámmen egy húsz darab nekem is biztos van, úgyhogy a világért se aggódj!
és mennyi lenne, ha nem korlátozna a pénztárcám!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása