OurFashion

Halloween buli

2008.október.25. 21:16

**Anna**

8 komment

Örülök, hogy ez az amerikai szokás lassan hozzánk is bekúszik, mert így legalább kétszer lehet egy évben úgy beöltözni, hogy senki ne nézzen őröltnek. Csak két alapötletet hoztam fel, a boszorkányt és a királylányt, de még számtalan más figura vár megformálásra egy ilyen parti alkalmából. Lehetsz tündér, viziszörny, vámpír, csontváz, a lányeg, hogy be merj öltözni, akárhová mész is bulizni. Minél ijesztőbb leszel, annál viccesebb az egész. Az összes programajánló magazin számtalan lehetőséget kínál a jelmezbe bújni vágyóknak, úgyhogy hajrá lányok, fiúk! Körmöt feketére festeni, bedobni a vámpírfogat, felragasztani a műszempillát és mehet a buli!

Minden a Polyvore-ról, itthon is lehet kapni az összes kiegészítőt.

Megosztás:
8 komment

Címkék: polyvore

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoeme 2008.10.26. 12:17:30

ez a királylány ruha meseszép - ezt is azon az oldalon találtad?
akkor keresem : ))

Candy 2008.10.26. 13:57:24

Én boszorkány lennék inkább:-D

poppytii 2008.10.26. 15:06:14

én még nem döntöttem h melyik lennék szivesen, valoszinüleg a királylánnyal sokkolnék jobban az ismeröseim közt :D

*Almácska* 2008.10.26. 15:45:40

királylááány!!!!! viszont a bosziruha is tetszetős!! meg a magenta szandál!! úúúúúúú!!!!!!!! és a big múszempillák?? poén :))

Fagyees 2008.10.27. 00:39:59

gyönyörűséges a királylány ruha:)))

nem linkelnéd az összeállitást? (akkor minden darabot meg tudnánk részletesen lesni a polyvore-on:))

Sziporka 2008.10.27. 09:23:16

ahh mindkét ruha nagyon tetszetős..én nem is tudom minek öltöznék..hosszú
fekete hajam van és elég rosszlányos kinézetem, de pont ezért szeretek cuki ruhákba öltözni mert így olyan jó a kontraszt :D
tavaly angyalka voltam, tök egyszerűen (fekete nagyonszűk nadrág, fekete csőtop, fekete tűsarkú, ezüst öv, ezüst hajpánt --> glória, nagykarikafülbevaló, és egy nagy tollas szárny a hátamon...nagyon nagy sikerem volt :D csak idén már nem lehet eljátszani, nincs ötletem..

Domesticdragon 2008.10.28. 08:18:58

Tök jó!
Képzeljétek,egyszer nyáron öltöztem Harry Potternek,amikor a seggig érő hajamat elégette a fodrász és le kellett vágatni rövidre!
Hetekig mindenki Harrynek hívott mert akkor volt menő az a kócos frizura,a munkához meg néha védőszemüveget hordok,akkor fekete keretes volt éppen!
A viccet félretéve tuti karalábé,hogy vámpírnak öltöznék!De mit kezdjek azzal a "keleti boszorkány"cipővel ami úgy megtetszett?

Laar 2008.10.28. 22:11:59

Hol lehet venni boszorkánysapkát?
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása