OurFashion

Újabb összefogás és speciális kollekció

2008.október.22. 17:46

**Anna**

5 komment

A most 71 éves Barbara Hulanicki alapította meg a Bibát, ami geometrikus artdeco mintáiról híresült el. Most ő alkotott egy kisebb táskakollekciót az olasz kiegészítőket gyártó cégnek, a Coccinelle-nek. A nagyobb beváráslótáskáktól egészen a kis szütyőig terjednek a méretek, már 45 £-tól hozzá lehet jutni a legkissebbhez. Szerintem műanyag borítással jelenhettek meg,bár fotóról ezt annyira nem lehet egyértelműen eldönteni, de szerintem valamelyik textilből van, némelyik bőrből, vagy pedig műanyagból. A novemberi angol Vogue nem csak ezt a két színösszeállítást mutatja be, hanem sokkal színesebbekről és vidámabakról számol be. Van narancssárga pinkkel, pink lilával, világoskék citromsárgával valamint narancssárga fehérrel. Ezek azonban úgy elrejtőztek az internet sűrű erdejében, hogy bevallom nem találtam meg őket. Nekem annyira nem jön be ez a sima még csak vállra sem akaszható fajta, de egy ilyen kézben foghatóssal kiegyeznék.

Megosztás:
5 komment

Címkék: biba

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzska 2008.10.22. 18:36:24

bocsi, de nem Coccinelle, e-vel a végén?

Scala 2008.10.22. 23:50:45

Tetszetnek ezek a táskák, bár valami miatt öregesnek érzem... Olyan 40 év feletti daraboknak...

De azért hordanám, bár nem vagyok annyi! :-D

Mrs.SethCohen 2008.10.23. 14:08:20

Nekem ők nem jönnek be.50 felett inkább...

Scala 2008.10.23. 23:26:24

Igen, lehet tényleg az 50. jobb határ! :-D

aric 2008.10.26. 10:17:30

nekem nagyon tetszenek - és nem találom öregesnek
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása