OurFashion

Love or Hate? Posh szegecses-tüskés Louboutinben

2008.október.22. 11:10

fashionista

11 komment

Victoria Beckham ruháin mindig elcsodálkozom. Ezúttal ebben a hihetetlen, önvédelmi eszköznek is beillő Christian Louboutin Rodarte tűsarkúban parádézott. Elképesztő ez a cipő: bronzos-bészes színű, csillogó, fémes-metálos, magasított talpú, extra magas sarokkal, rendeteg tüskés-szegecses pánttal. Páratlanul magabiztosan tudja hordani ez a nő a legextravagánsabb, legfurcsább holmikat is -irigylésreméltő képesség, nem igaz?

Love or Hate?

Kép a JustJared-ról

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2008.10.22. 11:41:45

érdekes, mert én pont úgy látom mindig, hogy nincs benne semmi magabiztosság, csak magára pakolja a legdrágább cuccokat, és rémülten néz, hogy most akkor jól néz-e ki. legalábbis ez a benyomásom... és szerintem általában szörnyen néz ki, bár nem pont a ruhái miatt. ez a cipő egyébként tetszik...

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2008.10.22. 11:54:30

jesszus, én ezt a képet már láttam, de a cipője akkor fel se tűnt... fel nem venném...

gioia 2008.10.22. 12:17:23

Általában tetszik Victoria ruhatára ez a cipö viszont borzalom.
Szerintem se magabiztos, legalábbis minden felvélröl ez jön le és furcsa, h nincsen mimikája, mindig az a fapofa...Hogy bírja David?

dézi 2008.10.22. 13:51:17

Mindig úgy fél a lelkem...Bekemné még hány mütétet akar elvégeztetni a lábán? Pont ő aki annyiszor elmondta már,hogy a magassarkúktól bütykösödik és amiatt kell mütetnie.
Na igen,de ha nem vesz fel ilyen cipőt -ami valóban feltünő és egyedi-akkor mivel kerül be az ourfashoin blogba igaz?

fanni 2008.10.22. 17:03:08

"dézi:Na igen,de ha nem vesz fel ilyen cipőt -ami valóban feltünő és egyedi-akkor mivel kerül be az ourfashoin blogba igaz?"


hihi:D

Szegény biztos frusztrált,mert a menő és sokat érő férje + ruhái árnyékában elveszlik. Picit...

icFanni 2008.10.22. 17:14:51

most jutott eszembe, hogy szerintetek, ha meg kell vakarnia a bokáját akkor arra alkalmasak lehetnek a szegecsek? egyáltalán, sosem szúrják meg a lábikóját?

theba 2008.10.22. 18:03:32

általában,az esetek 98%-ban bejönnek a CL cipellők,na ez pont a megmaradt 2%-ba esik bele.....nem értem a szögeket,olyen,mint egy boxer-nyakörv,lábon.

Petra87 2008.10.23. 09:00:38

Ha azok a nagyon nagy szegecsek nem lennének az elején, még egész jól nézne ki... Viszont valamelyik nap láttam egy képet róla a neten, amitől konkrétan elképedtem... Fel nem tudom fogni, hogy hogyan lehet egy sarok nélküli csizmában menni!
kuwait-style.com/2008/09/28/victoria-beckham-in-antonio-berardi-boots/

Tapló Terepjáró · http://taploterep.blog.hu/ 2008.10.23. 12:13:02

Ha én terveznék ilyen cipőt, akkor azokat a szegecseket vmi puha, gumis anyagból csinálnám, és lefesteném fémszínűre.

Mrs.SethCohen 2008.10.23. 14:13:21

Szerintem ez a cipő borzasztó, az egész nagyon erőltetett...ahogyan Victoria is....
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása