OurFashion

New York Menyasszonyi Börze - Amy Kuschel kollekciója

2008.október.20. 08:59

*Bianka*

5 komment

Megkezdődött a New Yorki Menyasszonyi (ruha) börze, ahol több száz divatbemutatóval és kiállítással várjak az érdeklődöket. Az első napból nekem Amy Kuschel bemutatója tetszett a legjobban, nagyon elegáns és kifinomult darabokat tervezett. Ami furcsa, hogy a börzén szinte egyáltalán nem látni fehér ruhákat, csak ekrüt. Divatos azonban a hátán kivágott fazon, a pántnélküli ruha, és az organza borítás. A ruháknak a fele még mindig abroncsos. Nektek mi a véleményetek erről a kollekcióról? Én kicsit hiányolom belőle a kesztyűt.

Megosztás:
5 komment

Címkék: esküvői ruha

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzska 2008.10.20. 19:50:55

Ó, hát az utolsón a hátmegoldás az valami gyönyörű!! Ez ugyanaz, mint a 2. képen, nem?
Az én ruhám is hasonló volt, csak magasabban végződött a csak csipke rész, és ugyanígy ilyen kis picurka ujja volt...

zoeme 2008.10.20. 21:48:37

a harmadik GYÖNYÖRŰ - valami ilyesmi... az a lágy esés a vonal alatt ahhh-ahh : ) *ámul*

na, azért a 4. sem (sokkal) "rosszabb" ; )
köszi a képekért : ))

diaz 2008.10.21. 14:40:32

A 3. és 4. szép, de a 2-on (meg az utolsón, ami ugyanaz) lévő csipke rátét nekem nagyon-nagyon hate:(

Ha ilyet látok, rögtön az ugrik be, hogy mennyire viszkethet alatta a bőr - noha biztos vagyok benne, hogy ezen a szinten már minőségi anyagokkal dolgoznak.

Scala 2008.10.22. 23:49:17

Én nem hiányolom a kesztyűt nekem az kispolgári...
Tudom, tudom az etikettet... de mégis. :-)
Ekrü dolgot tökéletesen értem, szerintem a hófehér ruhák nem szépek. Vagy ahhoz nagyot (hatalmasat) kell alakítania a tervezőnek, hogy egy hófehér esküvői ruha nekem tessen... :-)

Peeros 2008.10.26. 17:41:42

a 3. az etalon, gyönyörű
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása