OurFashion

Képriport: Sølve Sundsbø fotói a Numéroban

2008.október.16. 13:04

fashionista

4 komment

A Numéro az egyik leginnovatívabb és legúttörőbb divatmagazinnak számít mostanában - ezért nagy kedvencemmé vált. Az egyik, Sølve Sundsbø által fotózott divatnyaguk olyan, mintha divatillusztrációkból állna az egész - nagyon egyedi a megoldás, a képek pedig gyönyörűek. Ezelőtt még nem ismertem a norvég fotós munkáit, de jobb lesz, ha a jövőben rajta tartom a szemem.

Vajon van remény arra, hogy egyszer egy hazai divatlapban is látunk ilyen különleges munkát?

Forrás: FashionIndie

Megosztás:
4 komment

Címkék: fotó képriport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2008.10.16. 22:10:53

szerintem egy rakás sz.r, így ahogy van

csak hogy írjon már ide is vki vmit

Malvin 2008.10.17. 00:10:52

ezek a képek az én grafikus szemmemmel is szörnyűek.
Nehéz eldönteni mi a céljuk ezeknek a képeknek.
divatfotó?
Szerintem egy divatfotónak leginkább a divatról kell szólnia. Esetleg ha reklámfotóként funkcionál, szóljon a cégről...
ha használunk is effekteket, vagy bármilen garfikai elemet, annak a koncepciót kell erősíteni, és nem versenybe szállni az ábrázolandó témával - szerintem ez a baja ezeknek a képeknek... elviszi a "grafika" a lényegről a figyelmet.
Úgy érzem valaki rátalált egy új effektre a photoshopban, és ez igencsak megtetszett neki... -indokolatlan, és nem is szép.
Valóban van ugyan egyfajta skicces íze az egésznek, de ez a ruhák, és a modellek hátrányára válik inkább, nem pedig erősíti a látványt.
Pl a sorban a harmadik képen nagyon szerencsétlenül esik a lány feje... - olyan, mintha azért tette volna a vállára a fejet a "művész", hogy ráférjen szegény csaj a papírra... ehhh...
szerintem ez a húzás merésznek kevés, jónak meg sok...
a kevesebb néha több -ahogy a mondás szól.
... persze megértem én, hogy próbálják feldobni - ha mással nem, hát maszatolással - a dögre únt divatfotókat, vagy éppen a szar alapanyagból valami használhatót gyúrni... mert kell, kell az újdonság... de erre akad a világban jobb, sokkal jobb példa is, ami képzőművészeti műként, és divatfotóként is megállja a helyét. személyes kedvencem ALBERTO SEVESO www.burdu976.com/
ezek tényleg különleges munkák.
...hát röviden ennyi :)
Van-e remény?
remény van, de érzésem szerint igény nincs...

zs 2008.10.19. 16:38:20

az agyamra megy a sok degenerált, aki képes azért elfecsérelni a saját idejét (!!!), hogy ontsa magából a rosszérzést
szerintem ezek a képek óriásiak, és új aspektusból közelítik meg a divatot
nem kell mindig mindennek ugyanolyannak lenni
a mai divatmagazainjaink azonban (mint korábbi felmérésetekből kiderült) még bébitopánban járnak ehhez a szinthez -sajnos (a fesön for wiminbe lehet, hogy beleférne..)

csajszey 2009.03.28. 12:29:09

Nekem ezek a képek nagyon tetszenek. Rendkívül izgalmas és furcs látásmódú....de pont ezért jó!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása