OurFashion

Lehetőségek tárháza csizmákból I.

2008.október.12. 10:00

*Bianka*

16 komment

Most már muszáj lesz elfogadnom, hogy jön a tél és azzal a hideg és akkor már itt is van a csizma szezon. Az első csizma mustrámban a prémium márkákat néztem át, hogy hol, mit lehet kapni. Elgondolkodtató az utolsó két csizma a klasszikus kategóriából. Christian Louboutin csizmája igazából semmi extra, mégis annyira tetszik és olyan elegáns, finom és megkapó. Valamit tudnak ezek a "nagy tervezők". Szerintem az ilyen egyszerűbb darabokon is fel lehet fedezni. Mr. Bianka pár hete felpróbált a Peek & Cloppenburgban egy teljesen sima, fehér Versace inget. Pontosan ugyanazt tapasztaltuk, mint ennél a CL cipőnél. Szinte képtelenség megmondani mitől, de sokkal jobb mint egy átlagos fehér ing, tökéletes volt. Nem lehetett belekötni, se az anyagba, se a fazonba (csak az árába). Talán pont ettől lesz egy márka prémium. Most kicsit elrugaszkodtam a post témájától, de remélem, ha ránéztek arra a Louboutin cipőre Ti is értitek, mire gondolok. Alexander McQueen csizmájával csak egyetlen gondom van, nekem nem annyira tetszik az orrán található fém. Az Emilio Pucci darabbal és a lila Chloéval nem gyakran futhatunk össze az utcán, még hasonló tervezést se nagyon láttam, nem hogy ugyanilyet. Az elöl lyukas Chloé és Morrison darabok nem hiszem, hogy túlságosan kapósak lennének, én rögtön felfáznék bennük. Eddig nem volt valami sikeres ez az irányzat, ami a nyári lyukas cipőket szeretné csizmásítani. Végül a két lapos csizmából a krokodil soha nem kéne (bár semmilyen krokodil nem kellene), a MiuMiu viszont városi rohangálásra kiváló darab, persze nem ennyiért. Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Következő hétvégén a "megfizethető" márkák csizmái kerülnek porondra.

További információk a csizmákról: net-a-porter.com

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

theba 2008.10.12. 10:36:49

a devil kroell-t(kevésbé kígyó mintásan) és a miumiu-t azt szeretném,most azonnal :) pont ilyenekre vadászom,bár nem ebben az árfekvésben :)

suo tempore 2008.10.12. 10:47:06

a vasorrú feletti darabok mitől csizmák?

mert pont a fő csizmaság hiányzik belőlük, vagyis a tél

és mivel kell hordani? harisnyával? hogy pont az erősített/varrott rész látszódjon csak belőle? vagy frottírzoknival, hogy 20 fok alatt se kapjon a divattyúk petefészekgyulladást?

továbbá alapvető problémám az,h a magassarkú csizma szintén nem túl praktikus télen, egy ismerősöm frankón bokát tört, amikor jégbordára futott benne; a lapossarkúak meg ha elegánsak akarnak lenni, mind olyanok, mintha lovaglócsizmák vagy gumicsizmák lennének,a bokacsizma meg egy időben a kurvák munkaruhájához tartozott, szóval az se, a hótaposó túlzás városban, hacsak nem órákat áll az ember a buszmegállóban...szóval állandó keresgélésben vagyok, de eddig még nem találtam olyat, ami optimális lett volna (vagyis igen, de az elég casual volt, és ráadásul nem volt méret :DDD)

sourcherry 2008.10.12. 12:52:58

Ehhez a miu miuhoz nagyon hasonló ( csak egy picit rövidebb szárú)- értsd "töksima", lapos, kerekorrú, lakk, térdig érő csizma a zarában 12 ezerért kapható- mondjuk nem bőr, de én nagyon szemezek vele... ;)

erkasz 2008.10.12. 13:46:02

Nekem maximum a miu miu kellene, bár most inkább valami berekorrú csizmára vágyom... a jövőheti adagot várom, hátha lesz valami jó:)

Spotka · http://vividfluxury.blogspot.com/ 2008.10.12. 13:51:24

A McQueen - csizma majdnem tökéletes. Majdnem.

dézi 2008.10.12. 14:58:29

Ezek az orr nélküli csizmák nagyon mennek olyan helyen,ahol nincs igazi tél,azaz hó,latyak viszont szeretnének az emberek valami mást is felvenni ami téliesebb divat szempontjából.Láttam ilyet mifelénk több fiatalon.

Almácska · http://bigapple.blog.hu/ 2008.10.12. 15:32:19

egyik sem tetszik :S ja, de az emilio pucci mókás. és láttam olyat az office boltban tommy hilfiger márkájú volt. sztem sokan rákapnak majd, mint arra amokaszínos csizmára. nem emlékszem a nevére.
várom a következő heti adagot :)))))))

gioia 2008.10.12. 15:39:57

hasonló csizmát vettem 2 hete, mint a miu miu, az enyém truman´s, 130 euróval került kevesebbe.
Tetszene kroell is, ha nem lenne krokodilból.

Lizzy 2008.10.12. 17:49:22

hú, a McQeen gyönyörű, igazi klasszikus darab
de az Emilio Pucci csizma borzalmas-ilyet normális nő fel nem vesz sztem
A Chloé szép csak olyan amorfnak tűnik nekem

Eki 2008.10.12. 18:06:12

MIU MIU RLZ!!!

Candy 2008.10.12. 19:47:57

Lila Chloé, CL és McQueen(fém nélküli változatban ) nagyon tetszenek! A többi annyira nem jön be!

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.10.12. 20:30:55

csak annyit szeretnék megjegyezni, hogy a devi kroell csizma kigyóbőr és nem kroki.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.10.12. 20:40:30

jah és nem akarok kukacoskodni, de devi és nem devil... X-)

diaz 2008.10.12. 21:34:03

az utolsó kettő gyönyörű, kéne mindkettő, fémborítás ide vagy oda:)
A nyitott csizmák is tetszenek, mert ötletesek, de itt nálunk tényleg nem praktikus téli viselet. de ha jóóóó sok pénzem lenne, biztos vennék egy olyat is (mondjuk a lila Chloét).
A kígyóbőr csizma ronda, a Pucci meg egy förmedvény, már ha utcai viseletre szánták. Mert max. szánkózni tudnám esetleg elképzelni.

ZsÓfi 2008.10.12. 21:58:04

Én a MiuMiu-t kérném. Köszönöm.

Mondjuk nem tagadhatom én is sokat dillemázok h minek kell egy csizmának megfelelni. Mert végülis télen lehet hó,latyak, hideg...JÉG!!Magas sarkon elég extrém lehet..

Szóval igaziból bakancs helyett kérném a MiuMiut..

fashion victim 2008.10.13. 10:23:21

En egy Jummy Choo csizmaval szemezek, egyszeru es megis gyonyoru, es "csupan" 400-500 euro kozott mozog az ara. Tenleg djonjoru. :) Mondjuk errefel sem kell igazan a csizma, mert max 8-10 fokig megy le a homerseklet, de azert nem art egy jo csizma.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása