OurFashion

Chanel táskakülönlegességek: Candy-like és Tibet

2008.szeptember.30. 11:09

fashionista

12 komment

A Chanel elszakadt a szokásos klasszikus táskaformájától és bordó lakkbőr piramist alkotott Candy-like néven. Nem tudom, mennyire praktikus, ez a két méretben, 1295 dollárért kapható szütyő, de annyi biztos, hogy figyelemfelkeltő. Engem nem cukorkára, hanem egy fircsa formáju karácsonyi ajándékcsomagra emlékeztet, amiről azonnal letépném a bordó borítást, hogy lássam: belül vajon milyen meglepetést rejt?

A Tibet táska neve számomra rejtély. Talán a jakok szőrére akar utalni? A báránybőr kistáska fazonja nagyon Chaneles, az enyhén göndörödő szőrcsomók teszik az átlagtól különlegesebbé. Meg a 4495 dolláros ára. 

Forrás: BagSnob

Megosztás:
12 komment

Címkék: táska chanel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2008.09.30. 12:10:11

mindig elképedek a chanel árain, pedig már megszokhattam volna :) az életben nem vennék ennyiért táskát... amúgy nem rosszak, de az a bordó lakkbőr nekem nem tetszik, már csak azért sem, mert nem szeretem a bordót. a formája vicces. a másik táska szép, de. :)

s temp 2008.09.30. 14:06:31

Toblerone, the legendary triangular Swiss chocolate with honey and almond nougat.

na, sztem erre utal a felső táska :)

de egyik se teccik

dézi 2008.09.30. 15:04:02

A 80-as években Németországban pont ilyen piramis-formájú tetra pack kiszerelésben adták a kávé mellé a kávétejszint. Le kellett tépni a sarkát és bele a kávéba. Nekem ez jutott róla eszembe.Látom a Chanel ezt csuklón hordva képzeli el.
A fehéret pedig milliomosok apre-ski buliján fehér toaletthez hordva tudom elképzelni St.Moritzban vagy Aspenben.
Nem fenyeget,hogy nem tudok neki ellenállni,már csak az ára miatt sem :)) Lehet,hogy a mikulás szakállára akar utalni?

suo tempore 2008.09.30. 18:51:56

jetitáska vedleni is szokott?

dzsuli 2008.09.30. 19:10:24

mindkettő borzasztó csúnya. de az első vmi különösen.

fanni 2008.09.30. 20:15:19

A bordó nekem se tetszik, de a fehér az igeeeen,hiába Tibet, szerintem nagyon angyalka!!

Scala 2008.10.01. 00:04:54

A fehér maga a borzalom, szerintem... :-(

Az első tetszik, csak nem praktikus, mert nem tudnám a vállamon hordani.
Amúgy romlik a szint Cheneléknél, vagy csak nekem ez a benyomásom?

lilamania 2008.10.01. 09:01:35

én is most nézegettem chanel táskákat, mert ki kellett volna választanom egy bármilyen elegáns táskát amit ajándékba kapok. Nos, nem sikerült, és az is tény, hogy a chanel vagy nagyon klasszikus az 50 évvel ezelőtti design-t nyomja vagy annyira újhullámos, hogy szóba sem jöhet.

dézi 2008.10.01. 17:25:25

Nézd meg BV,YSL vagy Loewe szerintem ott találsz olyat amelyik klasszikus de nem nyanyás.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása