OurFashion

Milánó Fashion Week - a várva várt bemutató

2008.szeptember.27. 11:13

*Bianka*

25 komment

Miután a hét elején lement a D&G divatbemutató, már alig vártam, hogy következzen az igazi Dolce and Gabbana. Mindenki tudta, hogy ez nagy durranás lesz. Stefano és Domenico nem tudnak kifogyni az ötletekből. Így is lett, a Time magazin szerint a fiúknak sosem szabad abbahagyni a szakmát, mert a divathéten először izzott a színpad, és állukat tátva, izgalomban ült a közönség. A képek magukért beszélnek, élőben valószínűleg még sokkal lenyűgözőbb volt.  A divatbemutató jelmondata: a pizsamád többet ér, mint azt gondoltad volna...

 

 

A tervezők a minimalitás eleganciájával jelentek meg a bemutató végén:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

quika 2008.09.27. 12:16:00

Nekem egyik sem tetszik. De tényleg....most végignéztem mégegyszer, és semelyik. Az első és az utolsó ruha szép lenne a baszomnagy csúf rózsák nélkül..

Candy 2008.09.27. 12:31:31

Quika! Teljesen egyetértek veled! Minek kellett ez a sok virág?? D&S legalább jól néznek ki(szerintem),a többi no comment...

diaz 2008.09.27. 12:41:26

Nekem a D&G sokkal jobban tetszett.
Mondjuk az első három ruha nagyon impozáns, de ez a rózsaözön nekem is sok.

zs 2008.09.27. 15:05:52

áááááááálom szépek
i am addicted

mizie 2008.09.27. 17:27:09

csak egy csöppes giccsesek...

a 3ik képen lévő viszont tényleg frankó

Scala 2008.09.27. 18:43:12

Szerintem gyönyörű! :-)
Mestermunka.
Jövőre ízlésemhez közelebb álló lesz D&G, mint az isén volt. Juhééé.

Scala 2008.09.27. 18:44:20

És nem is rózsák... nekem más virágnak tűnik. Jázmin?!

kv 2008.09.27. 19:00:32

varjuk meg suo tempore kommentjet :P

fanni 2008.09.27. 19:09:31

csodálatooooosss

coco 2008.09.27. 19:56:10

gyönyörűek. ez a két pasi zseni :)

Francesca 2008.09.27. 21:39:34

najó biztos nagyon hülye vok,de mi a különbség a d&g és a dolce& gabbana között?

fashion victim 2008.09.27. 22:09:16

Nekem sosem jott be a Dolce and Gabbana, most sem valtozott meg a velemenyem.

Lotte 2008.09.27. 22:57:34

A D&G butítottja a Dolce&Gabbananak. De javitsatok ki, hogy pontosan mi is a különbség.:)

dézi 2008.09.28. 09:51:14

Francesca, szerintem ez olyasmi, mint miu miu és a Prada vagy Prada Sport, Roberto Cavalli és a Just Cavalli, Giorgio Armani és Emporio Armani neki még van az Armani Exchange is (A X) , JPG by Gaultier, GFF és a Gianfranco Ferré,Marc by Marc Jacobs vagy amikor Proenza Schouler a Target-nek tervezett vagy Karl Lagerfeld a H&M-nek,vagy Vivienne Westwood a Nine Westnek tervezett cipőket.
Tehát egy elérhetőbb kategória. Mondjuk a miu miu nem összehasonlitható a VW Nine Westnek tervezett cipőivel árban sem, de az alapkoncepciója ez volt Miuccia Prada asszonynak.Illetve még a Marc by Marc Jacobs szintén tartja a nagyon magas minőséget.

A legnevetségesebb szerintem Ralph Lauren akinek nem is tudom felsorolni hány másod,harmad és negyedvonalbéli brand neve van az RL-től, a Polo Sporton át a Purple Label-ig,Black Label,Blue Label,Polo Golf, Ralph by Ralph Lauren, Lauren Ralph Lauren ami pl. nagy méreteket is gyárt. De szerintem még van neki egy pár brand neve. Lauren Jeans, RLX-jut eszembe még igy hirtelen vagy hozzá tartozik még a Club Monaco és számtalan gyerekeknek szóló brand is. Szóval szerintem ő ebben a csúcs :)))
Remélem igy érthetőbb.
Lányok ez egy jó téma,mert sokan azt hiszik,ha rá van irva Versace a farmerra akkor azt tuti sk. Donatella tervezte. De mint mondtam a miu miu vagy Marc by Marc Jacobs egy valóban magas minőséget képviselő ún. Diffusion line.

suo tempore 2008.09.28. 09:58:24

hát ezek jól anyagba fojtották a nőket...

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.09.28. 11:11:40

Dézi! köszi az összefoglalót, kb igy van :) már készülőben van egy ilyen post ahol leírjuk hogy melyik márka milyen kategóriába esik, mert ugye minden tervezőnek több márkája is van. Nem könnyű minden lényegeset összeszedni, ezért késlekedik a cikk!

dézi 2008.09.28. 13:06:16

Bianka, sok sikert hozzá, nem könnyü de szép feladat. Már maga Ralph Lauren szövevényes márkahálózata szinte áttekinthetetlen számomra.
Például a Dior, a Gucci vagy a Chanel nem ilyen de sokaknak több márkája van a lakberendezési márkáik pedig szintén megérnek egy misét, Versace a porcelánjaival és üveg termékeivel,Armani fürdőszoba berendezésivel pl.. vagy Fendi a textiljeivel. Nem csodálkoznék, ha többen irtak volna erről diplomamunkát az Iparon.

diaz 2008.09.28. 14:10:55

Utánanéztem a Ralph Laurennek, 8 női és 7 férfi márkát találtam (plusz a "klasszikus" vonulat, gyerek, bébi, kiegészítők, illatok), de nekem is több rémlik:D

Bianka, nagyon jó ötlet a "márkás" poszt. Lehetne több részes vagy akár divatházakra lebontva...:)

OFF Frizurás poszt mikor lesz? Már várom:)

dézi 2008.09.28. 14:26:58

Meg egy sminkes poszt is be lett igérve a kék szemüeknek a lila szemfestékről. Nem sürgetni akarlak titeket,csak célozgatok :))) sajnos betértem egy MAC boltba (fashionosta a felelős érte!!!) és nem tudtam kijönni egy pár új mineral szemhéjfesték és füstös szemekhez való felszerelés nélkül.Használni még nem merem,de egyszer leküzdöm a félelmemet.

kv 2008.09.28. 21:53:33

dézi! nézz youtube makeup tutorialokat. tenyleg mindent meg lehet tanulni belole!

dézi 2008.09.29. 06:35:34

Na, azt nem gondoltam volna,hogy ilyenek is vannak a youtube-on! Ráadásul egy csomó.Köszönöm az ötletet.

Scala 2008.10.01. 00:26:21

Még mindig, változatlanul, nagyon tetszik a kollekció.
A pizsis áthallások ellenére.
És a D&G is tetszett! Yeeeee! :-D
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása