OurFashion

Milánó Fashion Week - a hét folytatása

2008.szeptember.26. 13:46

*Bianka*

20 komment

Nem könnyű itthonról követni a milánói fashion week eseményeit, mi mégis megpróbáljuk. Mára szintén három tervezőt szemeltem ki Nektek.

Az első a Fendi, aminek a kollekciója a hangsúlyt abszolút a derék kiemelésre fektetni. Nekem nagyon tetszik. Érdemes megfigyelni, a nylonnal borított cipőket.  

 

A második a Versace, ami idén sokkal elegánsabb kollekciót dobott ki, mint máskor. Nem olyan harsány, kevésbé lelkesen használja az arany színt, és a közönségesség sem annyira szembetűnő.

A harmadik pedig a Gucci. Amikor kiválasztottam a mai post-ra szánt márkákat, úgy gondoltam a Gucci kihagyhatatlan. Nagyot csalódtam, amikor a 89 rendelkezésemre álló képből, alig tudtam kiválasztani azt az ötöt, amit itt láttok. Semmi nem fogott meg a kollekcióból, nem látok átütő újítást. Kivéve ezt (az általam bénának titulált), új hátizsák fazont. 

  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diaz 2008.09.26. 14:43:21

Gucci és Versace még elmegy (bár tényleg nem egy nagy eresztés), de azok a Fendi ruhák, és még inkább a nylonos cipők...fúúúj:(((

Eki 2008.09.26. 14:43:31

Úristen,, az utsó előtti csajnak MI A BAJA??? BETEG??

Letti 2008.09.26. 15:07:49

Fendi ruhák gyönyörűek!!

dézi 2008.09.26. 15:11:13

Ezek a müanyag cipők hordásra teljesen alkalmatlanok,aláizzad a bőr és hozzátapad. Tényleg nem kellene ilyen lányokat mutogatni,azt hittem volt valami egyezség a BMI indexről. Olyan mint amikor az éhezőknek kidülled a szeme a hiánybetegségektől, de igy nézett ki egy ismerősöm is nem sokkal előtte.... ezt tényleg nem kellene bikinibe bújtatni mert egy csomó embernek rossz érzése van ettől mert rossz emlékeket idéz.Legalábbis bennem mindenképp. Más szenved,hogy igy néz ki pedig nem tehet róla,mert beteg más meg beteget csinál magából és vállfának képzeli magát.

Gemini 2008.09.26. 15:11:58

Versace kék és lila ruhája nagyon szép, a többi felejthető.

coco 2008.09.26. 15:59:26

a fendi nagyon szép, a versace a közönséges, a gucci felejthető.

suo tempore 2008.09.26. 16:11:02

ez nem hátizsák, csak egy hátizsákká alakítható ronda táska...szerintem

aric 2008.09.26. 19:01:37

Hajrá FENDI! Szerintem szépek - csak azok a műa. betétek ne lennének a lábbeliken...

myl1n3 2008.09.26. 19:33:27

a Fendi ruhak eleg jok, jo vonalvezetes, tetszik a derek hangsulyozsa habar a mintak azokra a papirteritokre emlekeztetnek amiket minden kislany szokott vagdosni..de aztmondom meg ez sem rossz.a cipok viszont hordhatatlanok.
a versace erdekes..nem igazan tetszik a stilus, a vonalvezetes, sem pedig az anyag valasztas.
a gucci semmi ujat nem mutat, legalabb a tradicionalis taskamintajat megujithatna egy picit..a 2.kepen legalabb jo a szin osszeallitas csak maga a foto a lanyrol szornyu..

Domesticdragon 2008.09.26. 20:28:32

A Versace gyönyörű,mint mindíg!
A többi nekem nem tetszik,legfőképp a 30 kilós manöken taszító

francesca 2008.09.26. 20:40:09

nekem a gucci táskák,és a ruha is állatira tetszik.de táskák sztem nagyon jók!

Candy 2008.09.26. 21:47:30

Fendi nem tetszik, Versace lilás ruhája bejön(legalábbis amit látni belőle), Gucci táskák jók( kivéve a hátizsákra hajazó szörnyűség) , Gucci lila ruha LoVe, csontkollekció csaj pedig no comment...

gioia 2008.09.27. 00:57:24

A Gucci táskák szerintem nem rosszak, más nem keltette fel a figyelmemet.

quika 2008.09.27. 12:08:35

Csontikám felett lévő lila hosszú ruha lélegzetelállító! Gyönyörű. És az egész postban ez az egy, ami igazán tetszik.
Jó, a piros Gucci táska sem rossz, de semmi extra.
Ja, és nekem a Fendi cipők tetszenek :D de fel nem venném őket, borzasztó lehet hordani. A derék kiemelős megoldás pedig borzalmas.

Almácska · http://bigapple.blog.hu/ 2008.09.27. 13:53:35

öömmmmmm, nekem tecc a lila Gucci ruha... ha terhes leszek, tuti olyat hordok majd. egy nagy pocak feldobja a ruhát :D

zs 2008.09.27. 15:11:09

hát pedig nekem tetszik a hátizsák, és bár valóban nem nagy durranás, a gucci az gucci -és az a maxiruhaaa!!
a fendinek valóban jók a göncei, és helyes, hogy egy árnyalatnyit futurisztikus
a versace pedig beért a nekem tetsző kategóriába: eddig valóban harsány és metál volt, az a mostani ez igazán tetszik

zs 2008.09.27. 15:12:42

jah, elfelejtettem megemlékezni a fendi cipőkről: kettős érzéseket ébreszt bennem; mert egyfelő illik a ruhákhoz, viszont annyira plasztik, hogy viselése elképzelhetetlen -lenne, ha nem a fendi csinálná

fashion victim 2008.09.27. 22:14:20

A Fendi cipok gyanusan hasonlitanak egy a tavalyi Chanel kollekcioban talalhato szinten atlatszo muanyag betetes cipore. A Versace ruhak kifejezetten szepek, a Guccinal pedig a maxiruha jon be.

Scala 2008.10.01. 00:30:17

Megint a szokásos képlet nálam:
1. Fendi tök jó
2. Versacet utálom (bár el kell ismerni, magához képest fejlődés, de akkor sem...)
3.Gucci pedig sz*r

cinnamon · http://1rem1.com 2008.10.03. 14:51:08

nejloncipő, hátizsák, halálközeli modell gáz, a ruhák szépek
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása