OurFashion

Obama reklámszatyra

2008.szeptember.24. 20:38

**Anna**

8 komment

Barack Obama aztán tudja mit kell tenni a női szavazatok megszerzéséért. Szövetségre lépett Diane von Furstenberggel, hogy segítségével hódíthassa meg a lányok szívét. Így készült "remény szivecske változás szivecske Obama 08 szivecske" sormintáztú táska, amit 75 $-ért bármelyik elvakult szavazó megvehet. Azért ez a táska eléggé hasonlít a fővárosokban minden butikban kapható városneves táskákra, amitől engem alapvetően a hideg ráz, még soha életemben nem láttam egyetlen jót sem. Azt meg minek hirdetni ki hol járt...vagy kire szavaz.Mindenesetre Diane-tól azért többet vártam volna, minthogy büszkén aláirást kanyarint egy reklámtáskára. Bár tudom, van az a pénz.

Megosztás:
8 komment

Címkék: diane von furstenberg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2008.09.24. 21:14:56

hm...pedig alapvetően helyes kis szütyő lenne

de így...

betonpanda · http://betonpanda.blog.hu 2008.09.24. 23:09:27

szerintem ebből diane nem kap pénzt, vagy csak nagyon minimális összeget. ez egy hasonló gesztus, mint new yorkban azok a jótékonysági estek, amin obama kampányához gyűjtöttek pénzt a divatélet mindenféle képviselői (anna wintour, sjp, sokan)
és ha én amerikaiként obamát támogatnám, szerintem vennék ilyen táskát - nem azért mert tetszik, hanem mert a szavazatomon kívül, mégha csak kis mértékben is, de ezzel tudnék neki segíteni

**Anna** 2008.09.24. 23:39:35

én egyik magyar párt táskáját sem hordanám.még egy tollat sem nagyon.

betonpanda · http://betonpanda.blog.hu 2008.09.25. 00:00:30

magyar pártot én se. de azért ott kicsit kulturáltabb a hangnem, nem megy ez a nyílt mocskolódás + ezért aztán az emberek nem is szégyellik / rejtegetik a választásukat.

Bridget 2008.09.25. 00:01:28

Azok a városos táskák ízléstelenek. Láttam már Berlinesben, Barcelonásban, ugyanolyan, csak a városnév más. Csúnyák szerintem, csak egy szatyor rajta egy névvel. Ismerek olyan csajt, aki minden napra ezt hordja. Fúj.

csirke 2008.09.25. 01:33:56

Úristen, hogy lehet a minek-et két n-nel írni?!
Ha mást nem, anyunak megmutat, vagy Word-be helyesírásellenőriztet a post előtt, vagy valami...

A post tartalmával egyébként teljesen egyetértek. Politikai hitvallást kívül hordani gáz. New Yorkos sapkában pedig csak New Yorkban járnak, és csak a mexikói bevándorló salátaaprító vendégmunkások.

dzsuli 2008.09.25. 09:40:04

csúnya, fantáziátlan, tényleg túrista szuvenír jelleg.
de az ég világon semmi politikai témájú dolgot nem aggatnék magamra, soha.

bolletje 2008.09.25. 10:44:39

Betonpanda, mentségedre szóljon, nagyon keveset tudhatsz arról, milyen is egy választás Amerikában. Az egymás mocskolását nyílt színen ugyanis az amcsik találták ki. Ha megnéznél egy-két kampányfilmet, kampánybeszédet, azt hiszem hamar rájönnél, hogy a magyar politikai közélet kifejezetten kulturált.

A táska jól néz ki, bírom von Fürstenberget is, de Obama felejtős... esetleg más szöveggel.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása