OurFashion

Emmy díjátadó - Ki volt a legcsinosabb?

2008.szeptember.24. 10:05

*Bianka*

9 komment

A vörös szőnyegen, mindenki megpróbálja a legjobbat kihozni magából. Ez idén sem volt másképp az Emmy díjátadón. Itt van hat hölgy, döntsétek el Ti, hogy ki volt közülük a legcsinosabb. Engem Evangeline Lilly természetessége fogott meg a legjobban, Heidi Klum fülbevalóitól pedig a falra mászok. A képek szavazási sorrenben vannak.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krizzta 2008.09.24. 10:18:15

személyes kedvenceim nincsenek itt sajna...
Vanessa Williams és Christina Applegate illetve a ruháik tetszettek a legjobban

coco 2008.09.24. 10:42:22

eva longoria eléggé melléfogott ezzel a ruhával szerintem. nekem is applegate volt a kedvencem egyébként.

gioia 2008.09.24. 11:42:11

Olivia Wilde a legszebb szerintem.

dzsuli 2008.09.24. 11:48:59

nehéz volt dönteni Marcia Cross és Olivia Wilde között, de M.C.-nak olyan kisugárzása van, hogy nyert, plusz Elie Saab..hát ennyi:)

Bigyó 2008.09.24. 13:36:40

Eva Longoria tutira nem terhes? Ebben a ruhában simán úgy néz ki. Jó, hogy oldalról nem nagyon van lefotózva. Amúgy Evangeline Lily.

diaz 2008.09.24. 13:41:30

Az első és az utolsó ruha tetszik a legjobban, talán egy hajszálnyival jobban a CH.
Longoria ruhája nagyon-nagyon HATE, plusz az a smink és a frizura...szerintem is nagyon melléfogott ezzel az outfittel.

Feminine Mystique 2008.09.24. 15:24:07

Sziasztok Lányok!

Először kommentelek itt, így nem csak az illem kedvéért, hanem szívből gratulálok a bloghoz.

Nekem a felsorolt ruhák közül Olivia Wilde-é tetszik a legjobban.
Egyébként meg szerintem ruha témában az egyik legérdekesebb kép az Emmyről az alábbi fotógyűjteményben a 39-es

television.aol.com/emmys/photos/celebrity-red-carpet-arrivals

Azt hiszem mindketten eltalálták, mi áll jól nekik és a ruhák is szépek önmagukban is.
Ami nekem a legjobban tetszett a látott összes ruha közül a fenti linken az 51-es képen lévő, és egyetértek, hogy Christina Applegate ruhája is nagyon szuper volt, és szerintem még Holly Hunter volt gyönyörű.

(bocs, hogy nem tudtam direktben linkelni az említett képeket)

Candy 2008.09.24. 17:06:38

Egyértelműen Olivia :)

Aggie 2008.09.24. 23:28:46

Huha, nalam mindegyik ruha izlesrendorert kialt! Sorry!

Akik viszont csodalatosak voltak:
Christina Applegate, Holly Hunter, Felicity Huffmann, Padma Laksmi, Mary Stenburgen, Kyra Sedgwick, Cyntia Nixon

Izlesrendorseget meg: Susan Sarandon-nak, Laura Dern-nek, Brook Shields-nek, Rita Wilson-nak (kiveve, ha eppen terhes)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása