OurFashion

Elrettentő példák-nem csak az Emmy Awardsról

2008.szeptember.24. 19:59

fashionista

44 komment

Lányok, én próbállak benneteket arra ösztönözni, hogy találjátok meg a saját stílusotokat és a kérészéletű divattrendeket mindig alaposan átgondolva, csak akkor integráljátok bele ebbe, ha igazán a magatokénak érzitek  - de most kénytelen vagyok néhány keresetlen szót szólni az Emmy Awardson megjelenő celebek láttám, és arra kérni benneteket, hogy ezeket NE kövessétek. Tényleg NE.

Például ne hordjatok 50 évesen talpig leopárdmintát, mint Lisa Rinna. (Mondjuk én 20 évesen se tenném.) 

Ne öltözzetek soha habcsóknak, mint ahogy azt Christina DeRosa tette - és ha lesz lányotok, lehetőleg őt se öltöztessétek vattacukornak. 

Phoebe Price: vörös átlátszó csipkeruha, a ruha alatt tisztán kivehető a piros bugyi, furcsa fejpánt - ebből egy is elrontja az ember megjelenését, de a 3 együtt halmozott stílusvétség.

Ez nem az Emmyn történt, de idekívánkozik: Még ha te vagy maga Agyness Deyn, akkor se vegyél fel átlátszó ruhát alsónemű nélkül. Még akkor se, ha 4 kerek textilfolt eltakarja a stratégiai pontokat.

Egyébként meg hazajöttem Londonból, ami csodás, fantasztikus és hihetetlenül jó volt (ide még képzeljetek el úgy 15-20 percnyi ömlengést), 3 posztnyi FashionTraveller élményt gyűjtöttem (high street shopping+piacok+galériák és divattörténet), amit nem tudom mikor lesz időm megírni, mert holnapután elutazom újra, most csak Zágrábba.

A képek a FugGirls oldaláról érkeztek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2008.09.24. 20:07:12

50 évesen már nyugodtan hordhat vki leopárdmintát... :DDD

a piros szerkós meg úgy néz ki, mint ciccolina

az utosról hiányoltam a szőrös lábat, az még kellene ehhez az outfithez :DDD

Zsüli 2008.09.24. 20:20:35

A második képen nem is a fehér ruha a legnagyobb bűn...inkább a cipőt nézzétek...!!!

theba 2008.09.24. 20:27:57

lisa rinna mindig is ilyen rib@ncos volt,no problem.
fehér habcsók az undorító patával,a nagy baklövések klasszikusa.
piros csipkés szerkó a '80 as évek örök fejdíszével...legalább a szandálja szép,az is valami.
Agyness engem irritál valamiért,én nem bírom ezt a fajta divatszabadságot.ez pedig kicsit túllőtt a bizonyos határon...
csak tudnám,hogy ki öltözteti őket?és honnan szedték elő ezeket a darabokat???????tervezte vagy fércelte valaki???? :))

Almácska · http://bigapple.blog.hu/ 2008.09.24. 20:48:27

Ki az az Agynes? komolyan nem tudom, minden újságban benne van, hogy milyen béna ruhákban jár, de azt senki nem mondja meg, mit csinál ő igazából, azon kívül hogy vakon öltözik. help!

Vérnűsző Barom 2008.09.24. 21:09:44

Hát, ha valaki ötven évesen úgy néz ki, mint a leopárdmintás akárki, az nyugodtan hordhat bármit. A húszévesek zöme gyakornoknak se állhatna be mellé, leopárdminta, vagy az egybként pozitív elfogultságom irántuk ide vagy oda...

Mottó.: a jó nő csadorban is jó nő. A randa viszont legalább nem látszik benne...

énmegén 2008.09.24. 21:09:58

szerintem a leopardmintas jol all neki!

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.09.24. 21:11:35

Agyness egy agyonhype-olt modell, sokan a jövő (a jelen?) topmodelljét látják benne. Szerintem nemcsak nem szép (mert attól még lehetne jó modell), de még csak nem is különleges. Ez a cucc meg simán idétlen.

A párducos "néni" nem néz ki rosszul, persze ez a ruha jobban mutatna egyszínűben.

A piros csipkecsoda alá fehér frottírbugyit is vehetett volna, az tényleg katasztrofális lenne.

A habcsók pedig pont az ilyen feltűnősködni akaró senkiknek való. (Én róla nem tudom, hogy ki.)

Pumpui · http://kajapiaszex.blog.hu/ 2008.09.24. 21:24:07

Első hármat blokkolnám. A negyediket nem. Talán más frizurával...

2008.09.24. 21:50:54

Csatlakozom az előttem szólókhoz!
Az első két csaj nagyon dög, nincsen velük semmi baj, a többivel már akadnának gondjaim!

ditakai 2008.09.24. 22:14:16

Agyness Deyn egy deszka brit modell, akinek kb annyi érdeme van, hogy trademark lett a neve - amit egyébként egy numerológussal karöltve kreáltak. Állítólag azóta futott be, hogy felvette ezt a nevet, azelőtt átnéztek rajta. Ezeket a kretén cuccokat pedig általában bemutatók után nyúlja - nyilván agyoncuccolva - olyan barátnőkkel mint Kate Moss. Nyehh, Daily Mail...

Aggie 2008.09.24. 22:51:37

Az elsovel nem ertem mi a baj - egy lapon semmikeppen nem lehet emliteni a masodik, harmadik cuccal, azok inkabb a jelmez kategoriaba tartoznak!

Agyness-nek errol a szereleserol - ahogy altalaban Aggye-rol mindig is szoktak - aradoztak az utobbi napokban a londoni lapok, es ahogy valaki mar elottem irta, igen, ot tekintik az uj Kate Mossnak. Utobbirol mar tobbnyire csak olyan kepek jelennek meg, amiken feher az orra hegye, vagy eppen reszegen eldolni keszul egy taxi hatso ulesen, sajnos.

prezgivah 2008.09.24. 23:28:26

meg egyebkent is 45 ev az nem 50

n' 2008.09.24. 23:28:40

az elsővel semmi gond nincs, majd nézd meg magad 50 évesen aztán belátod.

David Brent 2008.09.24. 23:33:16

Fingotok sincs a divatról. A ruha nem arról szól, hogy ez jó az meg nem, hogy ilyet lehet olyat meg nem, hanem hogy valaki kifejez vele valamit. Függ attól, hogy mikor, miért, ki, hgyan és hol stb. Szívesen megnézném, hogy aki ennyire megmondja a tutit az mibe öltözködik?!

Bridget 2008.09.24. 23:55:47

Lisa Rinnának szerintem nagyon jól áll az a ruha, megvannak hozzá az adottságai, és a cipője is nagyon tetszik.
A második képen a nemtomki borzasztó, olcsó hatást kelt a ruhája, csicsás és nagyon ronda.
A harmadik csaj ruhája nem lenne rossz, csak a bugyirészhez is kellett volna egy olyan tömörebb nemátlátszó anyag, mint a felsőjén.
Agyness Deyn meg fujjfujj, blöá. Azért kiáltják ki divatikonnak, mert minden szart magára aggat, és a sok buta ember meg elájul tőle. Ha más venné fel, leszólnák.
Ez egy szép nő? A semmihez minek vett volna fehérneműt a ruhájához? Úgysincs ott semmi, amit takarni kéne.
api.ning.com/files/mu4D7vQQ-H8SkcBnXShPfHCZJOvJr9-RaBepAsUnSKA_/BackstageWithAgynessDeyn.jpg
úgy néz ki, mint egy hímnemű botsáska, a haja kritikán aluli, tényleg olyan, mint egy férfi. Pont azért kapták fel ennyire, mert ilyen érzelmeket vált ki az emberekből. Akár tetszik, akár nem, megjegyzed magadnak, és a reklámvilág erről szól.

Bridget 2008.09.24. 23:58:11

Ja, és előszeretettel hord férficipőt. Az aztán a nőiesség legfőbb ismérve.
Agyness kuka!

Bambano 2008.09.25. 00:38:34

David Brent: itt egyelőre a post írója mondja a tuttit, meg néha a velveten tolják az okosságokat...

Egyébként pedig van egy csomó ember, nyilván őket rettenetesen utálják a divatdiktátorok, akiknek van önálló véleménye és nem nyelik be nagykanállal, amit pár divatdiktátor diktálni akar.

csirke 2008.09.25. 01:46:53

Az első ocelotmintás cucc, amit életemben látok, ami vállalható! Inkább a szandi a gáz, meg benne a lábfej. Merthogy azt elfelejtette bekenni barnítókrémmel, így nagyot üt a narancssárgaság, ami egyébként jól ment az ocelothoz :)

A pirosruhásban leginkább a két árnyalattal világosabb bugyi az irritáló, a cipő viszont nagyon fasza. Az ilyen Agnesféléknek meg semmi ízlésük nincs, így én is fel tudok öltözni, azaz elkezdeni a polc tetejéről, és ha véletlenül a következő darab illik bármelyik rajtam levőhöz, akkor félrerak, és másik keres. Teljesen egyszerű algoritmus, tuti így válogatta össze őket. Kár, hogy ez így nem divat, és nem is fejez ki semmit.

Igazi Divatdiktátor 2008.09.25. 01:54:58

Ez a Agyness Deyn egy férfi! Kb. annyi nőiesség van benne, mint egy krokodilban. Ez lenne a jövő nőideálja? Na neeeee, akkor megöngyilkolom magam! Nem ezért születtem!
A többi nő még ok.

pit001 2008.09.25. 06:22:54

A párducmintás vegye le a ruháját jöjjön ide és ..opjon le. :)

tóthlili 2008.09.25. 06:52:51

Ne legyünk már olyan konzervatívak! Mindenki látszani akar egy ilyen eseményen, nem pedig megfelelni a magát húszévesnek mondó kisasszony ízlésének. Aki ki tudja, hogy néz ki, rajta kívül. Ahogy a latinom mondták, ízlésrôl nem vitatkozunk. Azt meg, hogy ki hány évesen mit vesz fel, döntse el maga. Én például húsz évesen nem mennék plasztikai sebészhez, szájfeltöltôhöz, nem ragasztatnám-hegesztetném, hanem megnöveszteném a hajam, ahogy anno tettem, amikor én voltam húsz éves. De most már több vagyok, és ez az én véleményem, ami nem kötelezô, de egészségügyi szempontból jóval inkább ajánlott, mint hogy ki mit vegyen fel a szabott-varrott testére.

lioliom 2008.09.25. 07:19:42

A párducmintás akárki 50 lenne?Ha igen akkor jó,van még remény!Ilyen kinézettel bármit felvehet,szerintem meg azon kevesek közé tartozik akiknek kifejezetten jól áll.

Ildi 2008.09.25. 07:26:08

A pirosban a fejpánt a leggázabb, meg hogy derékig fel van sliccelve a ruha. Meg a beállás. Lehetne ezt ízlésesen is...

Edward Nygma 2008.09.25. 08:16:02

Párducrucis Lisa elképesztően jól néz ki; csak egyvalami hiányzik róla, mégpedig én.

Kardinálispinty 2008.09.25. 08:18:43

Márai a Füvskönyvében az alábbit írta az öltözködésről: "Az ölötzködéssel nem kell törődni." Na, ez a lényeg, érdekes, hogy a sárgarépáról viszont írt vagy 50 sort, talán mert annyival fontosabb. A modellvilágnak ez kb. a zanzája, ők magukkal elvannak, sőt, azt hiszik, ők fontos emberek, de igazából csak egymás között ismert a nevük. PS: én szeretnék olyan jókiállású pasi lenni 50 évesen, mint amilyen jó csaj az ott az első képen:)

Noé 2008.09.25. 08:53:41

A párducruha erőteljesen a ciki kategóriába tartozik, de ezen a nőn... Szóval, vannak kivételek.
A habcsókban tényleg a cipő az ami szemtelen arcul csapása az ízlésnek (mármint az én egyénimnek), egyébként rendben: színpadi jelmez, egy színpadias világban.
A piroska meg a deszka modell valóban nem követendő példa, viszont akár ezen a blogon is tömegesen látni példákat arra, hogy ilyen/ehhez hasonló költemények a csodálat tárgyaivá válnak. Mondjuk én a blogtól azt várnám el (már ha egyáltalán valamit elvárok vagy elvárhatok), hogy tessék elmagyarázni az miért, ez meg miért nem. Mert ami itt indok a cikizésre, ott magyarázat a lelkendezésre...

Gemini 2008.09.25. 09:08:06

Lisa Rina nagyon bomba. A többi mehetne a kukába.

test subject#28 · http://testsubject.co.cc 2008.09.25. 09:12:02

a párducmintás csajnak sztem jól áll a ruha :)

Anton 2008.09.25. 09:24:45

kb 2 másodpercig nézve az utolsó képet, nekem úgy látszik, hogy a mellette lévő, szeméttel teli dobozban találta ezeket a nem mindennapi darabokat :)

Gert 2008.09.25. 09:27:42

Jól néznek ki, szimplán hülye vagy...

fuff 2008.09.25. 09:50:58

Huhh, a leopardmintas csajt tolnam mint a lerobbant Barkast!

fuff 2008.09.25. 09:53:15

Lisa Rinna egy igazi jofajta MILF!

algi 2008.09.25. 09:53:57

Phoebe Price szerintem állatul néz ki. :)

Cyberneko 2008.09.25. 10:11:01

csirke: nem tudtam rajonni, hogy mi a gond a neni ruhajaval, de most hogy emlited, tenyleg ettol fura: hogy az nem is parduc, hanem ocelot. :)

ludwig 2008.09.25. 10:26:25

Nem tudom mi a bajotok.
Az első három jó nő, a negyedik nem (annyira). Egy jó nő bármilyen ruhát felvehet. Pl. én láttam egy ruhát, ami gyakorlatilag egy párducfarok volt. (Mielőtt valaki kötözködne, NŐI RUHA!)

Ja, és a numerológus az a numerákat számolja?

anika 2008.09.25. 14:24:55

Ez az Agyness gusztustalan...szerintem senki nem akar ilyen modelelket nézni... Lisanak pedig bomba alakja van... sztem azt vesz fel, amit csak akar...

anika 2008.09.25. 14:25:59

Ja és irjatok már valamit a The Hills sorozatról és a csajokról...

aric 2008.09.25. 18:23:41

Szerintem az első két ruha teljesen passzol a viselőjéhez. Nekem nem tetszik (fehér szandi egyenesen broáf), de jól áll nekik.
Agyness Deyn pedig gyönyörű / arcú és alakú. A ruhája mondjuk irtó béna :(

zs 2008.09.25. 20:40:15

hm, a párducmintás cuccos szerintem is jól áll Lisa Rinnának, a többi vérgáz főleg Agyness -nem értem a különcség miért jár mindig együtt a 'rosszul-öltözöttséggel'

fashion victim 2008.09.26. 12:55:32

A piros ruhas nocinek a cipoje marha jo, azt szivesen a magameva tennem. :) Agyness Deyn, hat nem tudom...nekem mar eroltetett, hogy mindent magara aggat es el vannak szalllva tole. Neha bejon egy-egy darab amit visel, de egyutt szinte sosem. Sokan Kate Mosshoz hasonlitjak, de konyorgom: Katenek fenykoraban azert gyonyoru babaarca volt a fotokon legalabbis, sosem volt ilyen ferfias. Az allatmintas ciccokat valamilyen oknal fogva mindig is utaltam. Akkor sem hordom amikor eppen divat.

francesca 2008.09.26. 20:49:53

nekem a piros csipkeruha a fejpánt nélkül nagyon nagyon teztszik. nem biztos hogy egy vöröshajú lányon,de a ruha szerimtem nagyon szép.

dézi 2008.09.28. 13:14:39

A Mulberry csinált egy táskát amit Agynessről nevezett el. Olyan lesz majd mint a Birkin? Ki tudja...
www.bagbliss.com/images/handbag/3941.jpg

egoista 2008.10.15. 11:19:01

Szerintem Kate Moss is világ életében egy csúnya antinő volt. Most még drogos alkesz is lett belőle. Irritál, hogy ő egy "ikon".
Ez az Agness Akárki "méltó" utóda lesz...
Ja, 50 felé bárki elégedett lehet magával, ha ilyen jól mutat egy leopárd mintás ruciban....

Reuss 2009.10.29. 19:18:22

Az elsővel szerintem nincs semmi baj. A haja a sminkje és a cipője is harmonizálnak. A leopárdminta meg most nagy divat.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása